Kelpaisko teille tälläinen leffaillan naposteluherkut?
-Majoneesipohjaista tonnikalasalaattia
-Fetajuustosalaattia
-Chicken Wingsejä, nachoja sekä creme fraichea
Kommentit (10)
olen enemmänkin sipsi+karkki -ihminen. Ja en tykkää fetasta enkä kanansiivistä.
Mutta ei tuo munkaan mielestä "napostelua" ole.. Paitsi nuo wingsit ja nachot. Mutta maistuisi kyllä :)
Mä jättäisin toisen salaatin, todennäköisesti tonskusalaatin pois kokonaan. Fetasalaatti, wingsit ja nachot + c.f. sitten vaan..
Mutta yleensä mä en syö illalla mitään, niin tuossakin olis tekemistä. Leffaa katsoessa otan nesteytystä.. =0)
Jättäisin ehdottomasti sen tonnikalasalaatin pois, liian tönkköä. Nachot myös turhia. Vaikka tuo korvaisi illallisen, niin fetasalaatilla, wingseillä ja creme fraichella luulisi pärjäävän.
Kiitos suorista vastauksista. Jätän ton tonnikalasalaatin pois ja muut laitan esille.
Meille tulee kohta vieraita katsomaan kauhuleffaa..
Ap
Jättäisin ehdottomasti sen tonnikalasalaatin pois, liian tönkköä. Nachot myös turhia. Vaikka tuo korvaisi illallisen, niin fetasalaatilla, wingseillä ja creme fraichella luulisi pärjäävän.
Tuosta voisi ihan itse jättää ottamatta niitä, joista ei välitä. Mä taas jättäisin ne wingsit ottamatta, mutta söisin mielelläni molempia salaatteja ja nachoja ranskankermalla :)
Fetasalaatti menisi, mutta en syö lihaa enkä pidä majoneesista. Creme Fraichea? Yäks. Kuulostaa siltä, että karppaajan verisuonet uikuttavat tuskissaan ymmärtämätöntä emäntäänsä.
tuhdimman puoleinen illallinen lähinnä :)
Aika raskas kokonaisuus, jotain kevyempää jonkin tilalle itse valitsisin.