Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAMMIMASUT uusi pino

01.06.2008 |

Eli laitoin uuden pinon koska tuosta edellisestä oli tullut niin hirmu pitkä :D

Tänään mulla olis pyykkipäivä ja ei kyl kauheesti huvittaisi mutta pakkohan se on tehdä ettei tartte nakkena kävellä.... Turvonnut vatsa jo näkyvissä?? Vaikka en ole kauheesti saanut syötyä enemmänkin juon vettä ja syön mynthoneita...

.

Aurinkoista sunnuntaita

T:Lootuskukkanen ja pörriäinen tasan vk 8 :D

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys

Yhdyn pahoitteluihin. Ei sitä voi edes kuvitella, miltä keskenmeno tuntuu. Kyllä pelko keskenmenosta vaivaa varmasti jokaista vastuuntuntoista äitiä. Yksilöllistä on se, missä määrin.

Minä olen juonut raskauspahoinvointiin teetä, johon olen liottanut inkivääriä. Nyt luin, ettei inkivääriä olisikaan pitänyt käyttää pahoinvointiin. Heti alkoi omatunto kolkuttamaan. Tietääkö kukaan teistä asiasta paremmin? Siis paremmin, mitä tietoa goolettamalla löytää.

Ensimmäisessä neuvolassa oli outo fiilis, kun yllärivauva täälläkin. Laskettu aika on ekan käynnin perusteella 17.1. Mies on syntynyt 9 päivä tammikuuta ja esikoinen 20. päivä. Aika monet synttärit tulee tammikuulle, jos kaikki menee niin kuin pitäälkin.

Ultra on 1.7. Silloin raskausviikkoja on 11 ja risat. On minustakin kiva päästä varmistamaan, että kaikki on ok. Vaikka näitä oireita olisi vaikka muille jakaa... Verenpaine on enää 54/98. Väsymys, rintojen aristus, pahoinvointi, ja mielialanvaihtelut ihan mahottomia. Kehon lämpötilakin heittelee.

Olisikohan täällä sen verran jo innokkaita kirjoittelijoita, että voisi tihentää pinojen aloituksia.... Poikaani odottaessa meillä oli pino joka päivälle ja sitä oli aivan tuhottoman paljon helpompi seurata kuin tällaista pitkää viestiketjua.

Aurinkoista loppuviikkoa toivotellen

- Laura

Vierailija
62/64 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut km:n saanneille!

oma napa: huono olo jatkuu vaan, mikään ei tunnu auttavan. Syön noin tunnin välein jolloin ei oo niin huono olo. Väsymys ei vaivaa enään niin paljon, mutta rinnat ja vatsa edelleen turvoksissa. kohta tarttee jo lähtee ostaa uusia rintsikoita kun vanhat alkaa olee pienet. huomenna soitan neuvolaan ja kyselen ultra aikaa jotta tietää varata yksityiselle ajan jos menee pitkälle.

mutta nyt nukkumaan niin jaksaa taas huomenna tehdä piha töitä :D

VauhtiViuhti 7+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on tästä viestien lukemisesta tullut ihan joka päivänen homma!

Tänään olisin saanut nukkua pidempään kun lapset on mun siskolla yökylässä mutta heräsin jo 6.30... Olis neuvola aika klo 9.00 ja täytyy pitää jalat jo nyt ristissä kun on ihan vaan pikkunen pissahätä...grrr mä inhoon sitä ku on hätä mut pitää pidätellä.

Saa nähdä iten eka neuvola menee...mulle se hoitsu sano et 1,5 h menee siinä aikaa??? Siis aika pitkä aika. En kyl tajuu et miks uudelleen synnyttöjölle niin pitkä aika?No se selviää kohta.

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille. tuun sit uudestaan kirjoittaan kun oon käynyt neuvolassa.

T:Loootuskukkanen ja pörriäinen 8+4

Vierailija
64/64 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla heräsin taas tunteseen, että mahassa ei tasan tarkkaan ole mitään elävää. Vaikka tiedän, että oireettomuus ei tarkoita mitään (kahden raskauden kokemuksella), niin silti..Odottavan aika on pitkä..

Aika pitkä neuvola-aika Lootuskukkasella! Tosiaan, miten siellä voi mennä 1,5 h? Mulle sanottiin, että 1h ja sekin tuntuu pitkältä, kun ed. synnytyksestä on vuosi. Nyt tietysti vaan toivon kädet ristissä sitä, että tuota aikaa ei tarvitse perua.

Joku ehdotti, että pinon aloituksia voisi tihentää. Voisi olla hyvä idis. Uusi viikko, uusi pino?