Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kieltäydyn extra töistä...

Vierailija
30.10.2010 |

Mulla viimeinen kk töissä ennen äitiyslomaa ja nyt sieltä jää yksi tyttö viikon lomalle. Ketäpä muuta kuin mua ovat suunnitelleet tuuraamaan. Ottaa päähän kun muutenkin vaikeaa ja rankkaa hoitaa omatkin hommat kunnialla loppuun niin sitten vielä kehtaavat pyytää tässä vaiheessa tuuraamaan muita ja tekemään ns. kahden työt...hitto :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poljet jalkaa lattiaan, nyyhkytät, ettet jaksa tuskin omiakaan töitä ja jos vaan uskaltavat antaa lisähommia, niin jäät saikulle hetijustiinsa.

Ja sitten voihkaiset kuuluvasti, pitelet järkyttyneen näköisenä mahaasi ja vajoat tuolille huohottamaan....

Vierailija
2/5 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poljet jalkaa lattiaan, nyyhkytät, ettet jaksa tuskin omiakaan töitä ja jos vaan uskaltavat antaa lisähommia, niin jäät saikulle hetijustiinsa.

Ja sitten voihkaiset kuuluvasti, pitelet järkyttyneen näköisenä mahaasi ja vajoat tuolille huohottamaan....

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommista, muttet mistään ylimääräisestä.

Vierailija
4/5 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano työantajallesi, että mitä omista tehtävistäsi jätät tekemättä tuurauksen ajaksi, kun ei työaikasi riitä kaikkien töiden tekemiseen mitenkään ja koska olet jo niin pitkällä raskaana, stressi voi aiheuttaa ennenaikaisia supistuksia, jonka vuoksi saatat joutua kokonaan sairaslomalle jo nyt.

Vierailija
5/5 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano työantajallesi, että mitä omista tehtävistäsi jätät tekemättä tuurauksen ajaksi, kun ei työaikasi riitä kaikkien töiden tekemiseen mitenkään ja koska olet jo niin pitkällä raskaana, stressi voi aiheuttaa ennenaikaisia supistuksia, jonka vuoksi saatat joutua kokonaan sairaslomalle jo nyt.

Näin toimin aina, kun tungetaan liikaa töitä: kysyn, kuinka priorisoin ja mitä jätän tekemättä, jos kaikkea ei ehdi.

Työpaikallani tämä on osoittautunut toimivaksi käytännöksi. Työkaverit tekee töitä illat ja viikonloput, eivätkä selviä hommistaan. Minä asetan rajat ja teen erinomaista työtä sen 6 h, minkä olen työpaikalla (osittainen hoitovapaa). Ja kuinka ollakaan, minut meistä ylennettiin ja palkkaa on nostettu 4 kertaa tänä vuonna :-0