Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka kauan olet laihduttanut?

Vierailija
30.10.2010 |

huomasin yksi päivä, että kymmenen vuotta on mennyt laihduttaesaa ja lihoessa! 40 kg on tänä aikana yhteensä painoa lähtenyt erissä. Eli olen laihduttanut-lihonut-laihduttanut-lihonut.

En todellakaan halua loppuelämäni olevan tälläistä!

Annoin nyt itselleni luvan puoli vuotta olla ajattelematta painoani, se on vaan yllättävän vaikeaa :(. 3 viikkoa olen tätä yrittänyt toteuttaa ja kyllä useasti ajattelen, että olen lihava ja mun pitää laihduttaa ja en saa syödä ja olen luuseri ym. Tosi vaikea päästä tästä ajattelumallista ja hyväksyä itsensä..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

15kg, aikaa meni puoli vuotta ja takaisin ei tulleet. Nyt on pakko laihduttaa, koska kilpirauhsen vajaatoiminta nosti painoa yli 12kg. Kenkuttaa

Vierailija
2/8 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihonut hiljalleeen 4 vuoden aikana 20kg. Vielä 75 kiloisena pystyi peittämään vähän vaatteilla, muttei enää.

Inhoan tätä olotilaa, inhoan itseäni, en halua mitään sosiaalisia juttuja kun vertaan itseäni normaalipainoisiin ja inhoan taas itseäni. Jaksan 2 vko syödä järkevämmin, sitten lipsahtaa.

Miten musta tulikin tämmöinen. Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään vaiheessa en edes ollut ylipainoinen, mutta aina pitäisi saada se kuuluisa "5 kiloa pois" (tai, välillä se on ollut "kaksi kiloa pois").

Nyt ollaan taas vaiheessa "viisi kiloa pois".

Vierailija
4/8 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä just tarkotan. Miksi pitää ajatella noin niinkuin kakkonen? Miten niin hän on jotenkin Hyi, kun painaa 95 kg?

Kultainen kakkonen, rakasta itseäsi, jokaista kohtaa kehossasi, kehosi toimii, sulla on kaksi kättä, 10 sormea, silmät, jotka näkee ja korvat jotka kuulee. Olet täydellinen!

Vierailija
5/8 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks ihmeessä? mikset kelpaa sellaisena kuin olet? sulla ei varmaan ole syöpää tai ms-tautia tms. Kehosi toimii! miksi rasittaa sitä painonpudotuksella, miksi ylipäänsä koko on oleellinen, eikö se että keho toimii niinkuin pitää ole se oleellinen asia. Nauti elämästäsi!

Vierailija
6/8 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut normaalipainoinen. Painoni on ollu näinä vuosina 70-120kg.

Surullista, mutta sellaista se on.

Vierailija
7/8 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja enhän minä tietenkään oikeasti ole dieetillä koko aikaa, muutenhan se paino tippuisi. Dieetti on vain koko ajan korvien välissä, sieltä se ei lähde millään :(

miks ihmeessä? mikset kelpaa sellaisena kuin olet? sulla ei varmaan ole syöpää tai ms-tautia tms. Kehosi toimii! miksi rasittaa sitä painonpudotuksella, miksi ylipäänsä koko on oleellinen, eikö se että keho toimii niinkuin pitää ole se oleellinen asia. Nauti elämästäsi!

Vierailija
8/8 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jojotellut muutamien kilojen kanssa.

Loppujen lopuksi päätin vain syödä terveellisesti ja ruuan joka päivä ja kerran viikossa jotain pitsaa/mäkkiruokaa/tms "roskaa" ja laihduin ensimmäisen puolen vuoden aikana 14kiloa ja tähän painoon on nyt jäänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi