Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIten olette päässeet eroon toivottomasta ihastumisen tuneesta?

Vierailija
29.10.2010 |

Siis sellaisesta, että olette ihastuneet kohteeseen, jota ette voi koskaan saada? Ja jos tunen on ollut jo monta vuotta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia siinä menee

Vierailija
2/7 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toivuttu tosi nopeasti ja lähinnä hymyilyttää kun muistelee menneitä. Sitten taas siinä yhdessä meni about 15 vuotta ja vieläkin välillä kirpaisee sydämestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihastus ei selvästikään ajattele minua, koska ei lähesty, tai jätä vaimoaan tms, hän vaan iloisesti panee ketä nyt paneekaan ja maailmassa on miljoonia minua kauniimpia ja mielenkiintoisempia naisia, joten miksi se nyt minua ajattelisikaan.

Vierailija
4/7 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ihastuminen on kemiallinen reaktio aivoissa, ja nuo "ihastumis"hormonit tasaantuvat vähitellen. Joillain se vie enemmän aikaa, joillain vähemmän.

- eikös olekin ihanaa, että SINÄ olet kokemut jotain ihmeellistä kuin totaalisen ihastumisen?! Monet eivät KOSKAAN koe sellaista.

- voimakas ihastuminen on elämänkokemuksena AARRE, pidä se sellaisena.

- ihastumisia tulee ja menee, elämä olisi harmaata ilman ettei MITÄÄN koskaan kokisi, edes "salaa".

- aika näyttää, onko HÄN sinua varten. Jos ei tapahdu, ei ole tapahtuakseenkaan.

;)

Vierailija
5/7 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps toimii!

Vierailija
6/7 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun tietää, ettei mitään suhdetta ole eikä voi tullakaan. Vain se ihastuminen. Nauti siitä täysin rinnoin, unelmoi, kuvittele ja pidä hauskaa unelmissasi ihastuksesi kanssa.

Vierailija
7/7 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä seuraava häpeä ja alemmuudentunne voittaa mennen tullen sen ihastumisen. Ja sitten kun siitä häpeästä toipuu, niin onkin jo omillaan.