Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin Kuomat tänään Cittarin tarjouksesta

Vierailija
29.10.2010 |

hintaan 30€.

Kotona huomaisin, että niitä ei ole veloitettu kassalla lainkaan :O

Pitääkö mun nyt lähteä ajamaan 10km että saan ne maksettua? Käyn harvoin ko kaupassa, nyt menin juuri näiden kuomien ja lihatarjouksen takia...

Taidan pitää rahat voittona.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tarvitsee niitä enemmän, Cittari vai sinä? Tiedät itse, ettet varastanut niitä. Itselläni on pari kertaa mennyt myös kassan ohi jotain (vaippapaketti, pieni meikkipakkaus) minkä olen huomannut vasta parkkihallissa. En ole kääntynyt takaisin. Ehkä jos esim. taulu-tv jäisi veloittamatta, omatuntoni kolkuttaisi :)

Vierailija
22/54 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia olisi, jos olisit pienestä liikkeestä ostanut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

velotettu ollenkaan tarjouksessa ollutta lasten takki-housut ulkoiluasua.

Mietin kyllä mitä tehdä ja kyllä se kirpaisi omaatuntoa mutta en mennyt takaisin maksamaan.

Vierailija
24/54 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin pieni että tämä ei haittaa, tämä on hiukan pahempi mutta ei haittaa... On aivan sama onko se muumitikkari vai burberry-paita. Mene jo itseesi.

Vierailija
25/54 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en lähtisi enää takaisin maksamaan.

Jos minulta itseltäni jää kärryjen pohjalle tuote jota myyjäkään ei huomaa, niin silloin ilman muuta palaan tai maksan seuraavalla kerralla.

Tee niin kuin omatuntosi sanoo.

Vierailija
26/54 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on pari kertaa mennyt myös kassan ohi jotain (vaippapaketti, pieni meikkipakkaus) minkä olen huomannut vasta parkkihallissa. En ole kääntynyt takaisin. Ehkä jos esim. taulu-tv jäisi veloittamatta, omatuntoni kolkuttaisi :)

No huhhuh!! Tietysti ne käydään maksamassa. En minäkään lähtisi 10km päästä takaisin ajamaan, vaan seuraavan kerran lähistöllä ollessa kävisin selvittämässä tilanteen, mutta yllä lainattu kirjoittaja on kyllä varas!. Ai että "pari kertaa" unohtunut ostoskärryyn jotain? Uskomatonta käytöstä aikuiselta ihmiseltä! Ymmärrän kyllä jotenkin, jos teini-iässä harkintakyky pettää.

Vierailija
27/54 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksaisin seuraavalla kerralla, koska myös vaatisin rahojani takaisin jos virhe olisi tapahtunut toisin päin (eli veloitettu kengät kahteen kertaan)!

Kauppa ei veloittanut ap:n ostosta ja tuo sinun vertauksesi on myös kaupan vika, kauppa veloitti liikaa. Ei vika ole ostajassa jos kauppa=kassa töppäilee.

Minä en yleensä edes vilkaise kauppakuitteja.

Vierailija
28/54 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihan taatusti marssit takaisin hakemaan rahojasi jos sulla on vastaavasti veloitettu liikaa?! Mikä ero siinä on?

Vierailija
29/54 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät kulkivatkassan käsien läpi, hän laittoi ne pussiin, mutta unohti ottaa hinnan.

Minusta on kohtuutonta, että lähtisin sinne takaisin, kuluu aikaa ja löpöä. Ensi kerralla ko kaupassa käydessäni voin ottaa asian puheeksi, mutta voi olla etten kahden kuukauden päästä kun sinnen menen enää muista koko asiaa.

Vierailija
30/54 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaisin makselemaan mitään. Kun olen ne rehellisesti kassan läpi antanut niin en ole tehnyt yhtään mitään. Ja toki menisin vaatimaan rahojani takaisin jos olisi jäänyt antamatta tarpeeksi takaisin. Suuri konserni vastaan pieni ihminen. Varmaan vetää voittonsa jostain sekin firma. Miettikää niitä kassan tätejä. Mahtaako ihan kohdillaan olla heidänkään työetunsa? pääseekö pissalle, kuun hätä tulee jne. En potisi huonoa omaatuntoa.

Vierailija
31/54 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on pari kertaa mennyt myös kassan ohi jotain (vaippapaketti, pieni meikkipakkaus) minkä olen huomannut vasta parkkihallissa. En ole kääntynyt takaisin. Ehkä jos esim. taulu-tv jäisi veloittamatta, omatuntoni kolkuttaisi :)

No huhhuh!! Tietysti ne käydään maksamassa. En minäkään lähtisi 10km päästä takaisin ajamaan, vaan seuraavan kerran lähistöllä ollessa kävisin selvittämässä tilanteen, mutta yllä lainattu kirjoittaja on kyllä varas!. Ai että "pari kertaa" unohtunut ostoskärryyn jotain? Uskomatonta käytöstä aikuiselta ihmiseltä! Ymmärrän kyllä jotenkin, jos teini-iässä harkintakyky pettää.

Pidän itseäni rehellisenä ihmisenä, enkä koskaan huijaa toista ihmistä tai yhteiskuntaa. Mutta Citymarketin tms. kohdalla vastuuntuntoni loppuu täsmälleen kassan jälkeen.

Vierailija
32/54 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä kahden kk:n päästä muista... Salli mun nauraa.

Vierailija
33/54 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en menisi enää maksamaan. Sä olet kengät kassan kautta vienyt joten moka on kaupan. Eri asia jos ne olisi unohtunut kärryihin ja huomannut parkkiksella. Itse olen saanut useamman kerran ilmaiseksi sellaisen 4x2litran limsapaketin kun se on ollut kärryjen juomatelineellä. Olen siis kassalla sanonut että kärryissä on nuo limsat (siis niin että kassakin on asiaan vastannut), mutta myyjä ei kuitenkaan ole niitä kassaan lyönyt. Ei ole mun tehtäväni tutkia kuittia että onko kaikki tuotteet veloitettu!

Vierailija
34/54 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti syntiä Citymarketia vastaan. Miksi on niin väärin jättää maksamatta jotain, mitä CM itse ei ole veloittanut?

Vierailija
35/54 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi erikseen maksamaan, kassan moka.

Vierailija
36/54 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihan taatusti marssit takaisin hakemaan rahojasi jos sulla on vastaavasti veloitettu liikaa?! Mikä ero siinä on?

Joten en edes tiedä kuinka paljon olen maksanut liikaa tai kuinka paljon olen saanut tuotteita ilmaiseksi.

Vierailija
37/54 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan rauhassa, että pidät popot ja olet tyytyväinen. Minulle on sanottu kahden eri ison liikkeen taholta, että vastaavassa tapauksessa on ehdottomasti liikkeen moka (tässä tapauksessa kassa) ja menee kaupan "tappioksi". Samalla sain pientä selvitystä liikevaihdoista...ei numeroina, mutta opetti pikkuisen kohtuullisuutta. Vaikkapa nuo 30euron pikku-Kuomat eivät hetkauta yhtään mihinkään suuntaan, menevät ihan norm. "hävikin" piikkiin.

Henk.koht. voisin jonkun pienyrittäjän tai esim. myyjäisistä ostetun tuotteen kääydä maksamassa, jos samalla suunnalla muutakin asiaa.

Vierailija
38/54 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk.koht. voisin jonkun pienyrittäjän tai esim. myyjäisistä ostetun tuotteen kääydä maksamassa, jos samalla suunnalla muutakin asiaa.

Vierailija
39/54 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään "hävikki-paikkaa", johon varastetut ja pilaantuneet tuotteet menevät. Kaikki asiakkaat maksavat nuo hävikit korotettuina hintoina. Ei kauppa niitä itse maksa.

Vierailija
40/54 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisenä menet seuraavalla kauppareissuilla kuitin ja kenkien kanssa maksamaan. Saat teosta myös rauhan omatuntoosi.

Itse ehkä sanoisin siitää seuraavalla kauppakerralla, mutta ei niitä kenkiä siihen asti tarvitse olla käyttämättä, niin kuin joku kirjoitti. Otat laput kengistä talteen ja kuitin. Jos on pienemmästä summasta (1-5€) kiinni niin sitten en valita kumminkaan päin, mutta noin isoa ei ole vielä koskaan tapahtunut minulle.