Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausdiabetes

Vierailija
29.10.2010 |

Mut pistettiin kontrolliin raskausdiabeteksen takia. Arvot vain hieman koholla. En saa syödä juuri mitään ja nälkä on aina. Painoakin tullut vain kolme kiloa lisää, vaikka olen jo rv31. Mitä ihmettä tässä saa oikein syödä kun eihän pelkät porkkanat ja kurkut vie nälkää pois. Kontrolloidaanko liikaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin sain syödä sen noin 1800 kaloria joka päivä vaikkka oli raskausdiabetes. Ja ihan tavallista ruokaa.Kaikkea kohtuudella sen kalorimäärän rajoissa.

Vierailija
2/3 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolan pissanäytteet on olleet puhtaat. Mutta aiempien raskauksien perusteella mut laitettiin rasituskokeeseen, missä kaikki arvot oli koholla. Niinpä mun piti kotona mitata verensokereita joka aterian jälkeen.

Viikon verran mittailin ja yksikään mittaus ei tuonut sokeriarvoja lähellekään raja-arvoja. Eli oikeesti mulla ei näyttäis olevan mitään ongelmaa. Mutta kylläkin näyttäisi, että se sokerirasituskoe on jotenkin mennyt poskelleen, kun siinä sitten näytti niin korkeita lukuja.

Mutta tosiaan sellainen olo on, että musta halutaan väkisin tehdä raskausdiabeetikko yhden outoja tuloksia näyttäneen kokeen vuoksi. Että joo, kyllä kontrolloidaan liikaa. Eniten surettaa se, että sitä rasituskokeen tulosta ei enää saa sieltä kortista pois, vaikka tulos johtuisi jostain virheestä tai viasta. Ja siitä yhdestä merkinnästä on kuitenkin seurauksensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että välipalaksi porkkanaa ja kyytipojaksi vettä. Eikä tollasella oikeesti kukaan elä. Mun ruuansulatus ei edes sulata porkkanaa, ja silti mulle neuvolasta aina sitä tyrkytetään. Ne ei oikeesti tunnu keksivän mitään muuta kuin porkkana, porkkana, porkkana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä