Kuka älywapaa on keksinyt tämänhetkisen muodin...
neulepuseroissa on lyhyet hihat... kuka semmoisilla tarkenee talvipakkasilla. Tai sitten jos neuleessa on pitkät hihat, niin se on joku bolero, loppuu juuri ja juuri rintojen alle. Mistä mä löydän ihan tavallisia vaatteita?
Kommentit (13)
trikoopuseroita (aluspaitoja), jotka olis peittäneet edes navan, saati että hihat ois yltäneet ranteisiin asti...
Onneks sillä saralla muoti on pitenemään päin :D
Muoti ei ole suomalaista ilmastoa varten suunniteltua.
Veikkaisin että jotain on tarkotus laittaa sinne alle...
Ranteisiin jää ohuempi kerros sitten kuitenkin. Mä ainakin puen neuleita ylle sen takia, että ne lämmittää, eivätkä ne suorita tehtäväänsä, jos ne eivät esim. ranteita peitä.
muoti suunnitellaan takuulla jossain lämpimissä maissa eikä meiltä pohjoisen loppukäyttäjiltä kysytä mitään. Onhan ne lyhythihaiset neuleet ihan kivannäköisiä vaihteen vuoksi, mutta ei niillä muuta funktiota olekaan kuin toimia koristeena.
Ootte ihan pöhköjä :D
Mä palelen, jos vaatteet ei peitä tarpeeksi. Ei huvittais pitää jotain ranteenlämmittimiä tai kynsikkäitä joka neuleen kanssa...
Niit ei oo pakko kummastella yrmistellä eikä käyttää...hän siirtyy vaan pitkin hihoin seuraavalle hyllylle.
Niit ei oo pakko kummastella yrmistellä eikä käyttää...hän siirtyy vaan pitkin hihoin seuraavalle hyllylle.
En mäkään niitä käytä, mutta kun kaupoissa on niin paljon noita neuleita, joissa on lyhyet tai vajaamittaiset hihat. Kyllä mua ainakin ärsyttää, kun aina bongatessani kivan neuleen joudun toteamaan, että tämä onkin hellevaate.
En mäkään niitä käytä, mutta kun kaupoissa on niin paljon noita neuleita, joissa on lyhyet tai vajaamittaiset hihat. Kyllä mua ainakin ärsyttää, kun aina bongatessani kivan neuleen joudun toteamaan, että tämä onkin hellevaate.
Nyt kuolen nauruun XD pakko lähteä nukkumaan
niin sulla taitaa olla paremmat lääkkeet kuin mulla, tai sitten sä yksinkertaisesti tarkenet talvella paremmin kuin minä. Minä tarkenen huonosti, joten käytän mieluummin pitkähihaisia paitoja. Kiitos nam.
kaupassa, niin siinä seuraavassakin hyllyssä on niitä lyhythihaisia neuleita... ja seuraavassa... ja seuraavassa... Ehkä ne ajattelee, että ilmastonmuutos tulee, me ei enää tarvita vaatteita täällä...
Mua nauratti muutama vuosi sitten Mangon alennusmyynneissä, että miksiköhän näköjään kaikki tämän espanjalaismerkin trendikkäät 2/3-hihaiset talvitakit ovat jääneet Suomessa kaupan rekkiin...
Mulla ranteet alkaa kolottaa tosi helposti kylmästä. Aina kun löydän jonkin kivan neuleen kaupasta, huomaan, että kas, hihoissa onkin päätetty säästää. Vastaan tulee jopa TAKKEJA, joissa on lyhyet hihat.