Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua niin v*tuttaa avomies!

Vierailija
28.10.2010 |

Siis en oikeesti kestä enään.. Mies ei muuta tee kun laittaa autoa jossain 35km päässä ja heti kun kotiin tulee niin suoraan tietokoneelle pelaamaan.. Eli minä pesen pyykit, siivoan ja tee ruuan.. Ei oo kiitosta näkyny tähänkään mennessä! Ja sitten ku pyydän että vois tiskata niin ei! Jotenki tuntuu että mulle riitti tämä suhde!!!! onko mielipiteitä tai samanlaista kenelläkään? -HP-

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jätä mies!!! Tilanne menee vain pahemmaksi sitten, kun on lapsia...

Vierailija
2/4 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seittemän vuotta se katteli äijänsä menoa ja anto kohdella itteensä huonosti, ei arvostanut, ei osallistunut kotihommiin yms.

Nyt kaveri yksinään ja sanoi että ois vuosia sitten pitänyt lähteä eikä jäädä odottelemaan että äijä muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti! Kiusasin itseäni kolme vuotta samankaltaisessa suhteessa ja nyt ollut sinkkuna vuoden, IHANAA! Mies kyllä kitisi takas, mutta pidin pääni...

Voimia sisko!

Vierailija
4/4 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailun vuoksi: meillä mies hoitaa lapsia enemmän kuin minä, laittaa lähes aina ruuat ja siivoaa yhdessä kanssani. Ehtii kyllä silti harrastaa ja viettää aikaa kavereidenkin kanssa eikä tod. ole hellan ja nyrkin välissä ;) Tällaisiakin miehiä on, suosittelen etsimään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi