Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ollut riittävän hullu, lensin pihalle pöpilästä.

Vierailija
28.10.2010 |

Ja taas on ilman avohoitokontaktia yksi hullu, joka ei kotioloissa ota lääkkeitä koska ei ole rahaa mennä apteekkiin eikä sossuun sitä rahaa pyytämään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.................................................................................................................................................................:OOOOO

Vierailija
2/14 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kun soitin äsken, että tuunkin osastolle takas syömään kun kämpillä ei ole mitään ruokaa. No, ei ole mun ongelma jos ovat vaarallisen ja arvaamattoman hullun uloskirjanneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vaarallinen tai arvaamaton. Jos menet ja tapat jonkun, niin teit sen ihan täysissä järjissäsi, koska et ole psykoottinen. Sitten joudut vain vankilaan.

Vierailija
4/14 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne niin vaan pääse,valitettavasti.zemii sulle!

Vierailija
5/14 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutten mä nyt ehkä niin arvaamaton kuitenkaan ole, psykiatrienkaan mielestä.

Vierailija
6/14 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niiden isän kanssa, kun eivät kerran takas pöpilään täysihoitoon huolineet.

Vierailija
7/14 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutten mä nyt ehkä niin arvaamaton kuitenkaan ole, psykiatrienkaan mielestä.

mutta koitapa sitten saada minkäälaista järjellistä elämää murhatuomion jälkeen, murhahan se olisi jos nyt päätät että olenpa arvaamaton ja menen tappamaan jonkun. Tappoa ei nääs suunnitella. Voit tietty myös vaikka murtautua jonnekin, mutta ei siitäkään ole kuin itsellesi haittaa.

Vierailija
8/14 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaostoksille jos saan joltakin kyydin pummattua ja haen samalla osastolle jääneet tavarani pois.

Lähdin niin vauhdilla, etten ehtinyt kaikkia tavaroita mukaan haalia enkä niitä olis liikuntarajoitteisena edes saanutkaan kaikkia kerralla raahattua.

Vierailija
9/14 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkossakaan ylläpitää. Nytkin olin psykiatrisessa "hoidossa" 3 viikkoa ja koko sinä aikana ei "hoito" ollut hotellilomailua kummempaa täysihoitoa.

Muutama keskusteluryhmä ja musiikkiryhmä oli, että kyllä oli loistavaa hullujen hoitamista.

Vierailija
10/14 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkossakaan ylläpitää. Nytkin olin psykiatrisessa "hoidossa" 3 viikkoa ja koko sinä aikana ei "hoito" ollut hotellilomailua kummempaa täysihoitoa.

Muutama keskusteluryhmä ja musiikkiryhmä oli, että kyllä oli loistavaa hullujen hoitamista.

osoittaa, että et ollut tarpeeksi sairas sinne. Itse olin ensimmäisellä kerralla 3 kk ja aika meni tosi nopeasti ja koin hoidon hyödylliseksi, vaikka se ei tuota kummempaa ollutkaan. Sitten kun olin muutaman vuoden päästä kuukauden, niin aika tuntui piinallisen pitkältä ja en olisi noihin ryhmiin jaksanut mennä. Kun taas ne pahemmin masentuneet sun muut kokivat, etteivät voi olla kotona ollenkaan ja sairaala oli ainoa paikka, missä pystyivät olemaan.

Vierailija
11/14 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksi joku muu aihe? miten olis:

1. mulkoilen ja sähisen vauvoille aina, kun niiden vanhempien silmä välttää?

2. vihaan koiria/kissoja/eläimiä/lapsia/vanhuksia/ihmisiä/kukkia jne?

3. hiuksiaan värjäävät miehet on homoi

4. naiset, jotka ei meikkaa on lespoi

5. naiset, jotka ei oo niinkuin sä, on tyhmii läskilespoja

6. läskit on tyhmii, rumii ja ne pitäis laittaa läskileirille

7. laihat on pinnallisia ja tyhmiä

Kato kyllä näitä aiheita riiittää, millä saat huomioo täällä - mutta tämä hullujenhuonesaagasi alkaa olla nyt loppuunkaluttu.

Mitä mahdatkaan oikeesti puuhailla, siis meinaan, että miten sulla on viitseliäisyyttä keksiä tänne kaikkia niita satuja? Mä oikeesti vähän ymmärrän sua; kun olin äitiyslomalla, olisn ihan koulussa tälläsiin palstoihin, kun ei ollu muuta elämää.

Vierailija
12/14 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että aloittaja satuilee näiden kaikkien juttujensa kanssa, uskon hänen elämänsä oikeasti olevan juuri niin paskaa ja säälittävää kuin miltä kuulostaa. Hän on vain itse vieraannuttanut itsensä tunteistaan, joten sen sijaan että hän tekisi kurjasta elämästään parempaa, tyytyy hän vain huomion kerjäämiseen tuntemattomilta ihmisiltä. Luultavasti hän jonain päivänä kyllästyy siihen ja tekee itsestään lopun.

Vierailija
13/14 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsemurha päädy koskaan. Ihan sen voimalla pysyn hengissä että minua inhotaan ja vihataan ja vittuillessanikin pysyn elossa.

Säälittävästä elämästä te ette ole vielä kuulleetkaan.

Vierailija
14/14 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niiden isukin luo, kun ei kukaan ole vielä mulle lähestymiskieltoa lapsiini antanut. LS-sossutkin jätti tänään tulematta sovittuun palaveriin ja siksi lähdin vittuun osastolta ja ns. hoitosuhde katkesi.