Aahaaha, Westendissä talo myynnissä:
Kommentit (37)
haravoi sitten syksyisin lehdet jne
tekee lumityot
vie roskat
juoksee alkoon jos sellaista apua tarvit
kävelyttää koiran
keittää perheelle aamuteen
Vai peräti paritusta? Sisältyykö rastafarin palkka tuohon pienehköön hintapyyntöön vai tuleeko siitä jotain ekstraa? Ja provikat tietty välittäjälle, vai?
kuinka niin paritusta?
Rastafari saa tehdä itsellensä huoneen autotalliin, tekee tyotä palkattuna talonpoikana. Palkka sama kuin mitä mummoni mammani entisen Karjalan vuosien aikoina maksoi talonpoikaisväestolleen.
Ongelmana on tuo talon hinta. Luulis et sillä rahalla vois saada jo kartanon
tai sitten se on jonkun muun maan valuutassa.
Jos talo oli Westendissä, se ei tod. ole lähelläkään....Helsingin keskustaa!
...mikä mainoksessakin luvattiin.
26, tossa hintapyynnössä on joku näppäilyvirhe tai sitten se on jonkun muun maan valuutassa.
että jos talo on Länsiväylän eteläpuolella, sen hintaan lisätään 500 000. Ei tarvitse olla edes merinäkymät. Paikka on hiano.
ostaisin paljon mielummin tämän:
http://tours.stevebphoto.com/public/vtour/display/7324
840 neliötä, 9 makuuhuonetta, 8+ kylpyhuonetta ja oma talo vieraille, ja rahaakin jäisi jäljelle 50 tuhatta =D
ei sitten vaikka miten yritän
mun mielestä tuo on jopa edullinen, kun miettii sijaintia, osoitetta ja talon kokoa. Remppaamalla tuosta saisi vaikka mitä.
Tuolla hinnalla saa kartanon jostain muualta, hulppeet metsät ja ison pihapiirin.
Asun Tampereella ja mulle ykkösvaihtoehto olisi asua maalla ja kasvattaa hyötypuutarhaa.
Kaikki ei halua samoja asioita.
asti töissä Espoossa, vaikka olisi kartano tarjolla.
Tuolla hinnalla saa kartanon jostain muualta, hulppeet metsät ja ison pihapiirin.
Asun Tampereella ja mulle ykkösvaihtoehto olisi asua maalla ja kasvattaa hyötypuutarhaa.
Kaikki ei halua samoja asioita.
että tulee lisää milli hintaan.
Oliko tuossa edes merinäköala, en huomannut?
Piha oli huonosti pidetty, laattojen välit täynnä rikkaruohoa yms. Ehkä tuo rento tyyppi on just se puutarhuri ;)
Jos ostaa tämän talon ja tulee jotain ongelmia, niin huh...
Miten tuo rastafari liittyy tähän? Onko video englanniksi, koska sillä tavoitellaan ulkomaisia (=suomalaisilla ei varaa tähän?) ostajia? Ko. alueen/talon yhteys Jamaicaan jäi nyt vähän hämärän peittoon. Tämän olisi voinut pienellä aivotyöllä toteuttaa aika paljon paremminkin..