Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aahaaha, Westendissä talo myynnissä:

Vierailija
28.10.2010 |

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/5814515

Erikoinen myyntikikka.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sijainti varmaan hyvä.

ap

Vierailija
2/37 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. naapurustossa asuva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakin paisto takassa

Tää keittiö tuo mieleen mun mutsin... vaik ei sil kyl ollu mitään teräsfridgee... ja ruuanki se duunas kaikki ulkona...

The punttisali!

Jee!

Talon tarvetta ei ole, mutta kiva mainos. Talossa en tykännyt niistä marmorilattioista ja takan verhoilusta, mutta muuten kiva. Ja paikka on tosi kiva. Käyn pissittämässä koiria usein siinä lähellä.

Vierailija
4/37 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka käyttää nokian fonttia...

Vierailija
5/37 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube-linkki on kiva siirtää vaikka AV-palstalle. Iso talo, ilman muuta muuttaisin jos joku tuollaisen antaisi.

Negatiivisena pidin ahtaita käytäviä ja sokkelimaisuutta enkä tykännyt keltaisen-oranssista laattalattiasta...

Vierailija
6/37 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkottaa, että piha ei ainakaan ollut kovin siistinoloinen. Sanoin siis väärin, pihasta saisi helposti ryhdikkäämmän.

Hienona silmään pisti olkkari? ja rappuset.

Keittiö oli jotenkin pienennäköinen, tai sitten oli hassusti kuvattu.

Vierailija
7/37 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille tosikoille suomalaisille.

Mua vaan pakkaa aina naurattaa nää luxustalot, joista aina joku valpas kaupungin vuokrakaksiossa asuva av-mamma tulee tikkana huomaamaan jonkun väärän värisen patalapun yms. minkä takia ei koooskaan voisi kyseiseen taloon muuttaa.

Vierailija
8/37 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ainakin oman kokemuksen mukaan tuo perinteinen myyntityö ei heitä nappaa... nimim. tontti heidän kauttaan myynnissa 2v, vaihdettiin välittäjää (-> nostettiin hintaa ja ostaja löytyi kahdessa viikossa)...

Vierailija
9/37 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ketjuun vastanneet ovat pitäneet meinosta kivana ideana ja lupsakkaa rastafaria iloisena heppuna. Jokusilla pistänyt silmään, että talo itsessään ei kuitenkaan ole se ikioma unelma. Miksi se kouraisee vierasta ihmistä niin kovin, jos mainoksen talon väreistä ei pidä??

Vierailija
10/37 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehuen. Menee kaupat ohi nyt.

Vierailija
11/37 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se kouraisee vierasta ihmistä niin kovin, jos mainoksen talon väreistä ei pidä??

Eihän nyt Hyvällä Alueella sijaitsevaa Varakkaiden Ihmisten Taloa saa tavallinen rahvas (kuten vuokrakaksiossa asuva palsta mama) arvostella! Sananvapaus pois kansalta!

Vierailija
12/37 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihaa duunata. Anteeksi kovasti että kehtasin kritisoida takkaa. Hietaniementie on Espoon hienoimpia paikkoja asua.

Ja mulla on itsellä tosi rumat siniset unikkopannulaput, anopilta saadut.

Vierailija
13/37 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, jos olisi taloa ostamassa, niin ei tuollainen myytni mun kiinnostusta lisäisi, jos ei talosta olisi kiinnostunut.

Aluetta en tunne yhtään, mutta ilmeisesti aika suosittu paikka, jos on noin lähellä Helsingin keskustaa.

Talo oli tosi kiva. Meille vaan yhtä makuuhuonetta liian pieni pohjaltaan, mutta muuten ihanan avara ja neliöitä mukavan paljon. Pohja oli oikein mukava. Voisin erittäin hyvin kuvitella asuvani tuollaisessa talossa ;)

Hinta vaan niin järkky, ettei ikinä ole varaa. Jos sellainen rahasumma olisi laittaa taloon, niin rakentaisimme sen itse. Samlla rahalla saisi vaikka millaisen linnan ja tontin. Tosin ei tietenkään tuonne. Eihän tuossakaan kohteessa itse talo maksa vaan sen sijainti.

Mutta kaikenkaikkiaan oikein postiivinen mainos ja talo. Toivottavasti ostaja löytyy.

Vierailija
14/37 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee hyvälle tuulelle :)

Vierailija
15/37 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee hyvälle tuulelle :)

Vierailija
16/37 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi aika ränsistyneen näkoinen talo

ei ihan minun makuuni

mutta tuo asuntoa esittelevä tyyppi- onko hän se puutarhapoika joka tulee talon mukana.

Jos mä ton saisin voisin tarvita puutarhapoikaa, ja autonpesijää ja sellaista talonmies poikaa viemään roskia jne

Vierailija
17/37 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ehkä vaivautuu paikalle asti, mutta myyntiin tällä tuskin on vaikutusta. Siksi minä olenkin myynyt kaikki asuntoni aina itse. Miksi maksaa välittäjälle, parhaassa tapauksessa pari-kolmekymmentäkin tuhatta. Aika iso hinta parista myyntiesitteestä. Varsinkin kun tämä nimenomainen firmsa on minullekin yrittänyt myydä täyttä kuraa, uudiskohdetta joka ei ollut mennyt edes rakennustarkastuksesta läpi.

Vierailija
18/37 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, hyvä alue ja näin, mutta kun tuolla rahalla saisi toista sataa neliötä merkinäkymin Eirasta..

Vierailija
19/37 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Helsingin keskustaa!

Vierailija
20/37 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki Wessusta pääsee keskustaan nopeammin kuin jostain Gumbölestä, mutta oikeassa olet: lähellä Helsingin keskustaa asuvat he, joilta kestää max. 10 minuuttia kävellen Stockmannille..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi