vauvakirjan täyttäminen ja KAMALAT harakanvarpaat :)
onko ihan tylsää ja persoonatonta jos kirjottelisin vauvakirjan "kysymyksiin" vastaukset tietokoneella jollain kivalla/kauniilla fontilla, ja sitten tulostaisin/leikkaisin/liimaisin ne kirjaan??? kokemuksia kellään? meneeköhän ihan sotkemiseksi? mulla vaan on ihan karmee käsiala, ja tuntuu että koko vauvakirja menee piloille jos siihen raapustan...
Kommentit (3)
... on sillä harakanvarpain mutta käsin kirjoitetulla kirjalla paljon enemmän tunnearvoa, kuin jollain paperiliuskoilla liimatulla.
Eli tottakai käsin kirjoittamaan!
... on sillä harakanvarpain mutta käsin kirjoitetulla kirjalla paljon enemmän tunnearvoa, kuin jollain paperiliuskoilla liimatulla. Eli tottakai käsin kirjoittamaan!
Olen tästä siinä mielessä eri mieltä, että kyllähän tuokin jos jollain kauniilla fontilla kirjoittaa, leikkaa ja liimaa, antaa lapselle sen kuvan, että äiti on halunnut tehdä kirjan huolella ja kauniisti. Kyllä siihenkin saa aikaa menemään ja voi käyttää mielikuvista, esim. eri värisiä papereita jne. Itse olen muutenkin tykännyt liimailla kirjaan muistoja, esim. kortti sairaalasängystä jossa lapsen tiedot yms.
Mun mielestä siis kumpi vaan, kiva niitä on sitten isona lueskella!
itse olen kanssa nopea kirjoittaja ja vauva-kirjassa paikoin aivan karmeaa tekstiä. Mutta se tekee siitä persoonallisen, harakanvarpaineen.
Kirjoita käsin vain :D