Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mahtaa olla Vesa Keskisen ongelma?

Vierailija
28.10.2010 |

Aikoinaan seurusteli ihan nätin suomalaisnaisen kanssa, mutta sitten joku naksahti ja pahasti. Mitä ihmettä Tuurin kyläkauppias tekee ghanalaisella tyttöystävällä, jolta saa pusun poskelle?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ottaa ne väri ja ikärasismilasit pois silmiltä. Onkos tämä nyt keneltäkään pois jos Vesa seurustelee jonkun kanssa?

Vierailija
22/31 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

homojen musiikkia ja tämä ketjuhan perustuu kateudelle. Jos Vesa olisi tavallinen duunari ja ottaisi venäjältä itsensä ikäisen naisen niin asia olisi ihan ok. Olisi ongelma jos Vesa kertoisi naistuttavuuksistaan lehdissä. Ei osaa asettua. Olisi ongelma, jos naisystävä olisi nuorempi ja suomalainen. Miksi ei oman ikäiset kelpaa. Olisi ongelma jos olisi lehdissä. Eikö se voi olla ihan niinkuin muutkin, tarviiko rikkautta esitellä.

Eräät ehkä vastaavat kateudenpiikkiin ym. Lähinnä minua ainakin käy sääli poikapolosta, kun se itse sohlaa nuo omat asiansa aina naisten kanssa. Oli nyt sitten väri naisella mikä tahansa tai kansalaisuus ni eipä näytä auttavan asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne raiskaussyytökset ja nämä ulkomaalaiset naiset kertovat omaa tarinaa. Vesa korostaa liikaa "miehisyyttään", ei ymmärrä että vaikuttaa ihan pelleltä. Jos ajatellaan että hän on jo jotain 40-vuotias(?) ja ei ole ainuttakaan kunnollista suhdetta takana, niin eikö se kerro jo jostakin?

Ja tuokin että itse soittelee keltaiselle lehditälle kuulumisia Ghanasta, ei kukaan oikeasti toimi noin! On eri asia jos joku Henna Kalinainen ja Antti Kurhinen raportoivat matkaansa Seiskalle, koska rahaa heillä ei ole ja luultavasti ovat Seiskan maksamalla matkalla, mutta Vesalla on rahaa =ei tarvitse rahan takia raportoida juorulehdille tekemisiään.

Uskon myös että Vesa siksi on ulkomaalaisten naisten kanssa, etteivät nämä osaa kertoa lehdistölle mitään. Kai joku Ghanalainen nainen voi tosissaan uskoa että täällä ollaan latonisessa suhteessa papin aameneen saakka ja sitä rataa, ei pidä minään juttuna jos seksiä ei ole. Mutta jos Suomalaisen kanssa koittaisi samaa ja ero tulisi, niin äkkiäkös sitä Seiskalle asiasta raportoitaisiin.

Vierailija
24/31 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joku väitti, lieneekö totta.

Luulen että Vesalla on jokin lievä Asperger tms. neurologinen häiriö. On bisnesnero, mutta ei ymmärrä ihmisistä mitään.

Vierailija
25/31 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota valkoista valasta se on joku sairaus? Minusta taas harvinaisen viisasta valita joku muu kuin suomilahna, joka pullistuu Vesan lompakon äärellä valaaksi puolessa vuodessa. Eikä silloin kyse ole raskaudesta.

Vierailija
26/31 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että johan on hullu mies kun ei suomalaiset naiset kelpaa. Taitaa olla asia vähän toisin päin - mies ei kelpaa suomalaisille naisille. Pitäisi kai olla kodinlaittaja ja lapsitehdas, jolla ei ole omaa elämää. Jollekin kehitysmaasta tulleelle naiselle tällainen varakas mies on kuitenkin hyvä mahdollisuus sosiaalis-taloudellisen aseman kohottamiseen, ei luonteella niin väliä.

Vierailija
27/31 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota valkoista valasta se on joku sairaus? Minusta taas harvinaisen viisasta valita joku muu kuin suomilahna, joka pullistuu Vesan lompakon äärellä valaaksi puolessa vuodessa. Eikä silloin kyse ole raskaudesta.

promillen mahdollisuus että se rakaistaisi myös Vesaa, ei vain sen rahoja.

Vierailija
28/31 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta nuorempia mimmejä, ja siten kuvitella että siitä se tosirakkaus roihahtaa. Jos näin käy, niin hyvä, mutta katsotaanpa parin vuoden päästä kestääkö tämä(kään ) suhde.

Vierailija
29/31 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset olivat yhtäaikaa Vesalla lomailemassakin, Vesa itse kai puhui haaremista.

Siinä on tuleva Matti Nykänen, sanokaa minun sanoneen.

Ensin menee hyvin, mutta sitten jossain kilahtaa ja asiat alkaa mennä päin prinkkalaa..

Vierailija
30/31 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hohtaa realiteettitestauksen puutetta. Puhutaan kihlauksesta ihmisen kanssa joka on juuri astunut lentokoneesta ja jonka on tuntenut pari päivää, lähetetään Maikkarille julkaistavaksi lapsellisen kömpelöitä rakkauskirjeitä ja niin edelleen.

Vierailija
31/31 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wuut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi