Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon yöpullosta?

Vierailija
28.10.2010 |

Miten te olette "vieroittaneet" lapsenne tuttipulllosta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas näitä loisto vastauksia=(

Ap:lle, ootko kokeillut tarjota maidon sijasta vettä? Tarpeeksi monta kertaa kun antaa vettä niin luulis et tajuu ettei saa enää öisin maitoa.

-tintti-

Vierailija
2/8 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yöpullo?

Joo, on vain yksi lapsi, joten en tiedä ehkä ihan kaikkea... Mutta tuttipulloa ei olla käytetty kuin muutaman kerran, niin en oikein ymmärrä. Pitäisikö lapsella olla yöllä tuttipullo sängyssä vai juotetaanko lasta yöllä pullosta ja mitä juotetaan, vettä vai maitoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttipullosta maitoa.

-tintti-

Vierailija
4/8 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään nukahda ilman maitoa. Pitääkö se vaan yksinekrtaisesti ottaa kerralla pois vai vähentää sitä maidon määrää?

ap

Mikä on yöpullo?

Joo, on vain yksi lapsi, joten en tiedä ehkä ihan kaikkea... Mutta tuttipulloa ei olla käytetty kuin muutaman kerran, niin en oikein ymmärrä. Pitäisikö lapsella olla yöllä tuttipullo sängyssä vai juotetaanko lasta yöllä pullosta ja mitä juotetaan, vettä vai maitoa?

Vierailija
5/8 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todellinen yösyöppö. Ottaa iltamaidon tuttipullosta ja yöllä yleensä kaksi täyttä tuttipullollista.

Nyt viikonloppuna alkaa unikoulu, eli tuttipullo lähtee. Iltamaidon aion antaa, mutta en anna nukahtaa tuttipullo suussa. Sen jälkeen ei mitään ennen aamua. Ajattelin, että nyt jos muu perhe nukkuu karjumisen takia huonosti, niin talviaikaan siirtyminen antaa yhden lisätunnin väsyneille.

Lapsi on siis todella paksu, eikä varmasti näänny yön aikana nälkään. Niin ja vaipat ovat aamulla rähäjdyspisteessä. Miten vanha sinun lapsesi on AP?

Vierailija
6/8 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja meillä kaksi muuta lasta vaihtoivat sujuvasti maidot veteen. Vettä kului yhtä paljon kuin maitoa...

Luulen, että meillä ei auta muu kuin totaalinen irtiotto. Meillä lapsi herää öisin ainakin 5 kertaa ja vanhemmat ovat pimahtamisen partaalla. Luulen että iso osa heräilyistä johtuu pissaamisesta. Ja jos emme anna pulloa, niin kannamme ja laskemme sänkyyn ja taas kannamme. Joo, tiedän, että on hullua puuhaa :-). Pitäkää mulle peukkuja!

Otetaanko ap yhteinen viikonloppuprojekti? Ja raportoidaan tänne kurjuudesta ja mahdollisesta onnistumisesta/epäonnistumisesta?

-Nella

Vierailija
7/8 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tossa jo aiemmin kirjoitin, niin meillä ei syödä enää yöllä vaan hän siihen nukahtamiseen tarvitsee maitoa. Tai voi olla, että hän tarvitsee vaan sitä imemistä. Lapsemme on jo 1v ja 8kk, eli aika olisi jättää maitopullo taakse ja jatkaa isona tyttönä eteenpäin :)

Toi viikonloppuprojekti kuullsotaa hyvältä! Huomisesta lähtien tyttö EI saa tuttipulloa mukaansa sänkyyn! :)

ap

Niin ja meillä kaksi muuta lasta vaihtoivat sujuvasti maidot veteen. Vettä kului yhtä paljon kuin maitoa...

Luulen, että meillä ei auta muu kuin totaalinen irtiotto. Meillä lapsi herää öisin ainakin 5 kertaa ja vanhemmat ovat pimahtamisen partaalla. Luulen että iso osa heräilyistä johtuu pissaamisesta. Ja jos emme anna pulloa, niin kannamme ja laskemme sänkyyn ja taas kannamme. Joo, tiedän, että on hullua puuhaa :-). Pitäkää mulle peukkuja!

Otetaanko ap yhteinen viikonloppuprojekti? Ja raportoidaan tänne kurjuudesta ja mahdollisesta onnistumisesta/epäonnistumisesta?

-Nella

Vierailija
8/8 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois 2 v 4 kk. Joi sen sohvalla itse ja sen jälkeen nukkumaan. Tiedän, oli jo aika vanha, mutta meillä syntyi pikkuveli juuri niihin aikoihin kun ajattelin ottaa sen pois käytöstä ja siitä tuli niin hirvittävät muutokset 2 vuotiaalle joten en vaan raaskinut siinä vaiheessa sitä tehdä. Kerran sitten jätimme tuttipullon kotiin kun lähdimme isäni luokse 150 km päähän ja kun illalla pyysi maitoa niin annoin mukista ja sanoin että tuttipullo jäi nyt kotiin. Ei ongelmaa. Kotona sitten halusi tuttipullon ja sanoin että voi harmi kun tuttipullo olikin vaarilla ja vaari heitti sen roskiin ja se oli sitten siinä. Viikon verran ehkä välillä kyseli että oliko vaari heittänyt pullon roskiin ja kun sanoin joo niin tyytyi tähän. joten meillä kävi kivuttomasti vaikkakin oli tosi tärkeä juttu tytölle. tämä itseasiassa yllätti minut että näinkin kivuttomasti kävi kun olin varautunut hirvittäviin raivareihin tytön luonteen tietäen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän