voiko isohko nainen käyttää hametta, trikoita ja saappaita
Kommentit (11)
Anna palaa ja älä mieti jotain kokoasioita.
mut niitä trikoita ei kyllä ole IHAN pakko vetää päälle samaan aikaan hameen ja saappaiden kanssa. Klassisempi linja vois purasita paremmin. Ihan sukkiksilla.
mutta hameen helma saisi olla mieluummin lähempänä polvea kuin vesirajaa.
pimeässä voi.
että TOISTEN IHMISTEN ulkonäkö - vaikka nyt hiukset tai läskit - haittaavat joitakuita niin paljon, että pitää tämän kaltaisia viestejä kirjoitella. En voi käsittää. Mua ei ärsytä toisten ulkonäkö yhtään. Toisten pukeutuminen kyllä kiinnostaa siinä mielessä, että ihailen taitavien pukeutujien tyyliä. Olen muuten myös nähnyt monta pyöreää naista, joilla lyhyt mekko ja legginsit/sukkikset -tyyli näyttää tosi hyvältä.
Miksi laittaa trikoot (=ilmeisesti leggingsit) yhtä aikaa saappaiden kanssa? Eikös siinä mene se idea vähän niinkuin hukkaan, että jalassa on "katkaistut" sukkikset.
Jos taas saappaat on niin lyhytvartiset, että leggingisien raja vilkkuu, se ei imartele laihempaa sen puoleen kuin tukevampaakaan.
Miksi laittaa trikoot (=ilmeisesti leggingsit) yhtä aikaa saappaiden kanssa? Eikös siinä mene se idea vähän niinkuin hukkaan, että jalassa on "katkaistut" sukkikset.
Siis onko sun mielestä legginssejä hyötyä käyttää vain silloin, kun varmasti näkyy kaikille, onko kyseessä legginsit, ei sukkahousut?
Siis onko sun mielestä legginssejä hyötyä käyttää vain silloin, kun varmasti näkyy kaikille, onko kyseessä legginsit, ei sukkahousut?
no juu, kun ei kai kukaan pidä saappaita paljaissa jaloissa, jolloi pitää siis kumminkin laittaa sukat. Lggingsit + sukat = sukkahousut...
no oikeastaan koko leggingsit o mulle vähän mysteeri, en ite käytä ikinä moisia.
no juu, kun ei kai kukaan pidä saappaita paljaissa jaloissa, jolloi pitää siis kumminkin laittaa sukat. Lggingsit + sukat = sukkahousut...no oikeastaan koko leggingsit o mulle vähän mysteeri, en ite käytä ikinä moisia.
mun kaikki legginsit on trikookangasta, ei mitään sukkahousukangasta, eli ovat vähän paksumpia. Ja totta kai legginsien kanssa voi pitää sukkia!
Monelle nyt on aivan yks lysti, panee jalkaan, leggarit vai sukkahousut. Ainakin mulle on.
lapsuuden trauma, minusta legginsit on ihana keksintö. Tosin en voi selluliitti-läskireisiäni näytellä ja siksi usein käytän legginsejä, pitkävartisia saapaita ja hametta niin että noin 5cm polvenkohdalta näkyy.
Jee legginsseille. Mä olen niin pitkäjalkainen etten juuri koskaan ole löytänyt sukkahousuja jotka ei kiristä varpaista ja valu haaroista, mutta legginssit pysyy paikoillaan. Pisän niitä saappaiden kanssa. Sukat on tietty vielä lisäksi jalassa.
Legginssit on tukevammille tosi hyvät kun tasoittavat selluliitteja yms. Minusta hame ja saappaat hoikentavat tukevia ihmisiä kun tulee sääretkin selvemmin esiin.
vaatteisiin, joissa tunnet itsesi kauniiksi ja olosi mukavaksi.