Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antakaas vinkkejä treffeille, paniikki hiipii :)

Vierailija
27.10.2010 |

Eli olen ollut vajaa vuoden sinkku, edellinen liittoni kesti seitsemän vuotta. Treffeillä en siis ole ollut aikoihin, mutta nyt tapasin mukavan miehen ja hän pyysi minua syömään. Apua! Miten treffeillä edes käyttäydytään. Tekisi mieli perua koko juttu, kun hermostuttaa niin...;).

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt annat palaa vaan, hyvin se menee! Itse oon nyt onnellisesti seurustellu muutaman kuukauden pitkän sinkkukauden jälkeen, mutta muistan vielä hyvin noi fiilikset. Ensinnäkin, keskity mieheen, keskity siihen mitä hän puhuu ja vastaa juuri niihin asioihin mitä hän on kysynyt/mistä puhunut. Hymyile, ole iloinen ja avoin. Tietty puhdas ja siisti ulkoasu, ja anna miehen maksaa. Mies haluaa olla mies, älä esitä yltiöfeministiä. Ole vähän viettelevä ja vaikeasti tavoiteltava, älä sorru viettämään vielä yötä yhdessä. Tsemppiä, hyvin se menee!

Vierailija
2/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin menette treffeille?

Yritä vaan olla ihan oma itsesi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sää laitat päällesi jotain jossa tunnet itsesi hyvälle! Olet oma viehättävä itsesi.

Sitten menet pitämään hauskaa sen kanssa. Ei sielä mitenkään käyttäydytä. Otat suihin tai et.

Vierailija
4/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän päästä tästä paniikista eroon, treffit ovat vasta ensi viikolla, joten kerkeän ainakin valmistautua, heh.

En edes tiedä miten minun tulee suhtautua mieheen, halaanko, suutelenko vai tervehdinkö vain? Meillä on siis jo ollut jotain pientä sutinaa.

ap

Vierailija
5/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt mitä aiotte tehdä?

Nauti!

Vierailija
6/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halaako, suuteleeko, vai tervehtiikö vain. Sitten teet itse samaa tietty takaisin. Anna miehen olla ns tilanteen herra, älä ainakaan halaa tai suutele ensin, jos mies ei tee sitä ensin.

Vierailija
7/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti menemme ulos ravintolaan syömään ainakin. Ja yritän nauttia, kiitos :).

ap

Vierailija
8/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tilanteen mennä omalla painollaan. Kyllä sitä miestäkin jännittää.

Sekö pyysi sua? Elokuviin? Syömään? Kahville? Baariin?

Ole puhdas ja huoliteltu, oma itssi ja keskity häneen. Ei tarvitse esittää mitään.

Vierailija
9/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmasti parempi. Luen hädissäni netistä flirttiohjeitakin, oikein naurattaa tämä hössötykseni. Kaipa hän jotain minussa näkee, kun treffejä ehdottikin, mutta silti vaan pelottaa etten olekaan tarpeeksi kiinnostava.

ap

Vierailija
10/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä ehtii illan edetessä. Minun neuvoni on, että ole iloinen ja ystävällinen, mutta älä tyrkky.

Vierailija
11/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, olitkin jo kertonut. Juttele molempia kiinnostavista asioista!

Vierailija
12/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei mitään flirttiohjeita. Kyllä sellainen tulee sitten luonnostaan, jos on tarpeen.

Yritä miettiä vähän juttuaiheita valmiiksi. Harrastuksista on ainakin turvallista jutella. Jos tiedät hänen harrastavan jotain lajia / lukevan / tms, voit vähän miettiä siltä pohjalta. Sitten jotkut päivän aiheet ja elämä yleensä. Ei tarvi olla mitään korkealentoista.

Kyllä hän on kiinnostunut, kun pyysi, joten älä sitä stressaa.

Vierailija
13/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vinkeistä. Yritän antaa mennä omalla painollaan.

ap

Vierailija
14/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuruoka, pääruoka ja jälkkäri kannattaa valita niin, että pieni jännitys ei haittaa... Ei siis mitään vaikeasti syötävää. Ihana tapa saada tutustua toiseen tuolla lailla. Ihan eri kuin, että menisi heti johonkin meluisaan baariin.

Tosiaan kannattaa miettiä noita juttuaiheita vähän varastoon. Ja antaa sen miehenkin sitten puhua. ;-) Kysele kaikkea, mutta älä "kuulustele" - mieskin tuntee itsensä kiinnostavaksi.

Sitä miestäkin taatusti jännittää. Miten se pyysi sua? Ihan kasvotustenko? Oliko hermostuneen oloinen? Onnea treffeille!

Vierailija
15/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkä ikäisiä olette? Missä tapasitte? Voi kun mullekin kävisi noin.... :/

Vierailija
16/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun olette olleet yhdessä kaksi vuotta ja olet ihan kyllästynyt miehen sovinistisiin vitseihin ja hän ei ymmärrä, miksi käytät kissakuvioisia alusvaatteita, ja kumpikin on ihastunut johonkuhun toiseen, niin on ihan se ja sama, tilasitko ensitreffeillä suklaakakkua vai marjapiirakkaa tai puhuitteko politiikasta vai BB:stä, ei sitä kumpikaan muista.

Vierailija
17/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun olette olleet yhdessä kaksi vuotta ja olet ihan kyllästynyt miehen sovinistisiin vitseihin ja hän ei ymmärrä, miksi käytät kissakuvioisia alusvaatteita, ja kumpikin on ihastunut johonkuhun toiseen, niin on ihan se ja sama, tilasitko ensitreffeillä suklaakakkua vai marjapiirakkaa tai puhuitteko politiikasta vai BB:stä, ei sitä kumpikaan muista.

Kertoo ehkä sinun treffiseurasi tasosta tämä kommenttisi. En minä ainakaan jaksaisi treffata toista kertaa jotaain BB:sta jauhavaa sovinistia...

Vierailija
18/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on YMPÄRISTÖMIES!!!

Vain YMPÄRISTÖMIES tuntee naisten tarpeet.

Vierailija
19/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihanaa tuo "pieni" jännitys ennen treffejä. Miksi tähänkin pitää joillakin ihmisillä olla tympeitä kommentteja...

Vierailija
20/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treffit sujuvat hyvin, niin sitten pitääkin tilata ruokaa oikein piiitkän kaavan mukaan ;). Tapasimme yhteisen tutun kautta, olemme molemmat kolmekymppisiä, mies vuoden minua vanhempi.

ap