Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lasten harrastaminen vaivaa joita kuita?

Vierailija
27.10.2010 |

Täällä on jatkuvasti ketjuja,joissa päivitellään,että joku 6-vuotias menee jumppaan tai piirtämään pk-päivän jälkeen, tai että joku 7-vuotias (tod.näk energinen futishullu) poikakäy harkoissa 3 x viikossa.

Miksi se vaivaa muita vanhemia, joiden lapset eivät harrasta mitään?

Onko kyseessä

a) yleinen negatiivisuus ja kyttäysmentaliteetti

b) kateus, kun omat lapset ei halua, ei itse jaksa viedä tai ei ole rahaa tai aikaa?

c) huono luonne?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsen mieluummin tuon 'harrastamisen paheksumisen' kuin 'yltiösuorittajaharrastamisen'.

Oikeasti kannatan harrastamista, mutta minusta lapsella on hyvä olla myös melko paljon sellaista vapaata oleiluaikaa. Omilla lapsillani on molemmilla pari harrastusta viikossa, ja se on enemmän kuin tarpeeksi. Minusta on tärkeää, että lapsuus säilyisi liialta aikatauluttamiselta ja suorittamiselta suojattuna. En kannata huippulahjakkuuksien koulimisen aloittamista kaikista jo 4-vuotiaana.

Vierailija
22/22 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti valitsisin harrastusmyönteisen leirin. Lahjakkuuksien karsiminen nelivuotiaista ei liikuta minua, koska kukaan ei pakota laittamaan omaa nelivuotiastani harrastukseen. Teen ihan niin kuin itse näen parhaaksi lasteni onnellisuuden, tasapainoisen lapsuuden ja kehittymisen kannalta.

valitsen mieluummin tuon 'harrastamisen paheksumisen' kuin 'yltiösuorittajaharrastamisen'. Oikeasti kannatan harrastamista, mutta minusta lapsella on hyvä olla myös melko paljon sellaista vapaata oleiluaikaa. Omilla lapsillani on molemmilla pari harrastusta viikossa, ja se on enemmän kuin tarpeeksi. Minusta on tärkeää, että lapsuus säilyisi liialta aikatauluttamiselta ja suorittamiselta suojattuna. En kannata huippulahjakkuuksien koulimisen aloittamista kaikista jo 4-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi