Tuntipalkkani on 10.96e, haluatko kysyä minulta jotain? vastaan varmasti.
Kommentit (27)
sekin on treenattavissa oleva lihas
Kauanko olet palstaillut av:lla? Käytkö joka päivä? Kauanko olet ollut tänään av:lla? Onko huomenna työpäivä? Montako aloitusta olet tehnyt tänään? Millä alalla olet töissä? Katsotko bbtä?
nyt illalla tulin tänne ja tein heti tän avauksen
en käy joka päivä
on huomenna iltavuoro
tän yhden aloituksen ole tehnyt
kaupan alalla
en todellakaan katso bb:tä!
Tuohan riippuu myös siitä, missä päin suomea ollaan. Ittellä tuo on taulukon mukaan 8v. jälkeen. Kalleusluokka II. Suomi kun on jaettu kolmeen eri osaan.
13 Ruokakaupassa saa kyllä paljon vähemmän.
työkokemuksesta, 8v jälkeen on tuo 10.96
Eipäs muuten ole. Itse olen viiden vuoden palkalla (tosin nyt äippälomalla) ruokakaupasta, ja tasan tuo on mun palkka. 8 vuoden palkka oli jotain 12 e luokkaa.
T: edellinen
enemmän kai on kyse siitä palkkaluokasta, me tavismyyjäthän kuulutaan tuohon B1:een
Miksi te pidätte itsestään selvänä että nuorten ja kokemattomien
Vierailija - 27.10.10 09:23 (ID 11400045)pitävät törkeänä, kun olen tarjonnut assaroinnista noin tuota summaa ( siis esim. 10 -12 € tunti ).
Duuni on siis kevyttä toimistotyötä, ehkä välillä valokuvien ottamista, ihmisten kanssa juttelua, asioilla käymistä jne. Siis todella helppoa ja työtkin saisi yleensä tehdä oman aikataulun mukaan.Mutta kun eipäs tunnu kelpaavan.
uskon! ei meillekään tahdo löytyä työntekijöitä, edes osa-aikaisia opiskelijoita kun on "paskaduuni"ja "paskapalkka".
heti pitäs olla toimitusjohtajan titteli ja palkka vaikkei mitään kokoemusta tai koulutusta oliskaan...
pitää tehdä puoli-ilmaiseksi töitä, ettehän te itsekään suostu siihen vaan huudatte palstalla aina että "miksi myit itsesi noin halvalla!?
No jos esim. hoitotyöntekijät saavat n. 8 - 10€ tunti, niin miten voi olla mahdollista, ettei nuori/tai vanhempi, ihan sama - viitsi tehdä kevyttä toimistotyötä tuolla rahalla???
En voi ymmärtää.
Paljonko mielestänne pitäis esim. maksaa elokuva-assarille
kevyestä toimitoduunista? Mikä olis mielestänne hyvä summa?
Kauanko olet palstaillut av:lla? Käytkö joka päivä? Kauanko olet ollut tänään av:lla? Onko huomenna työpäivä? Montako aloitusta olet tehnyt tänään? Millä alalla olet töissä? Katsotko bbtä?