Asioita, joita et koskaan tekisi!
Listatkaapa asioita, joita et koskaan tekisi. Itse olen jo ala-asteiässä päättänyt muutamia juttuja, joita en koskaan tulisi tekemään.
- tupakointi (päätin noin 11v, etten koskaan polta)
- muslimin kanssa naimisiin meno (päätös lukioikäisenä)
- abortti, jos lapsi elinkelpoinen ja saanut alkunsa vapaaehtoisessa seksissä (päätös lukioikäisenä)
Kommentit (27)
no esimerkiksi toi huumeidenkäyttö. Voisin kuvitella sellaisen skenaarion, että sairastuisin vakavasti erittäin kivuliaaseen tautiin ja kipua ei pystyttäisi hallitsemaan. Jos sitten samaan aikaan vaikka kuolisi lapsi ja mulla olisi käytössä myös mielenterveyslääkkeet. No jossain vaiheessa lääkärit varmaan alkaisi ehdottelemaan lääkkeiden vähennystä. Jos sitten olisi ihan hajalla, niin kyllä voisi niinkin käydä, että alkaisi hommaamaan niitä rauhoittavia laittomia reittejä. Ja hei presto, olisin narkkari (=lääkkeiden väärinkäyttäjä).
Tietenkin olen huumeiden käyttöä vastaan ja täydessä ymmärryksessä pitäisin erittäin epätodennäköisenä tekeväni päätöksen huumeidne käytön aloituksesta. Mutta elämä tosiaan voi viedä sellaisillekin poluille, että en olisi enää täydessä ymmärryksessä.
Keksihän niihinkin skenaario!
- En tule koskaan seurustelemaan etnisen ihmisen kanssa.
- En tule koskaan seurustelemaan etnisen ihmisen kanssa.
No eipä sen puoleen, en määkään voisi kuvitella seurustelevani jonku Kalevala-friikin kanssa joka samoilee erätulilla Väinö-lakki päässä ja tuohivirsut jalassa sekä soittelee kaiket päivät kanteletta :D :D Vai mitäs tämä etnisyys oikein tarkoittakaan?
En ala tupakoida uudestaan (7v polttamatta).
Muuten olen tehnyt niin monet asiat, joita "en tule koskaan tekemään", etten sano mitään.
1) Huumausaineet
2) Eläinseksi
3) Joku äärettömän typerä ja turha fyysinen suorite, kuten esim. juokse 2000 km 30 päivässä
tai kiipeä Himalajalle, tai kierrä koiravaljakolla Pohjoisnavan ympäri tms.
Aika paljon kaikenlaista muuta on tullut kokeiltua.
Tyhmiäkin asioita.
en koskaan menisi bb..tai mihinkään muuhun missä joudun olemaan julkisuudessa. vihaan huomiota!