JÄRKYTTÄVÄT pissikset Tuuri-ohjelmassa
ei luoja mitä tyyppejä... aivan järkyttävä tekorusketus ja hirveet kuteet. ja se toinen laittoi KOKO ajan VALKOISTA huulipunaa yli huulten rajojen.
Luulevatkohan olevansa kauniita ?
Kommentit (28)
ei luoja mitä tyyppejä... aivan järkyttävä tekorusketus ja hirveet kuteet. ja se toinen laittoi KOKO ajan VALKOISTA huulipunaa yli huulten rajojen.
Itse et varmaan käytä lauinkaan meikkiä ja tukkakin on tietty suomalaiseen tyyliin lyhyt ja maantieharmaa ja suupielet alaspäin ja katse pälyilee. Luuletko miehes kiihhottuvan semmosest jätkäst. Herää jo!
Myötähäpeä oli niin suurta, että meinasin tippua tuolilta. Ja pikkuisista tytöistä oli opetettu jo sillä iällä kammottavia kanoja. Säälin sydämeni pohjasta niitä kahta pientä tyttöä!
En ole tuon viestin kirjoittaja, mutta tämä vastaus herätti hilpeyttä! Hih! Pissikset käy kuumina! Jatkakaa!
Itse et varmaan käytä lauinkaan meikkiä ja tukkakin on tietty suomalaiseen tyyliin lyhyt ja maantieharmaa ja suupielet alaspäin ja katse pälyilee. Luuletko miehes kiihhottuvan semmosest jätkäst. Herää jo!
http://www.saraniittyviita.com/Lamourettes.htm
Hivenen kävi kyllä niitä lapsia sääliksi :(
Jutta ja Maisa eivät asu Helsingissä vaan Tampereella. Joten tikkurilassa eivät ole voineet törmätä maalipurkkiin.. :D
joitten mielestä valkoinen huulipuna yliruskettuneessa naamassa on hyvä idea. Näkeeköhän ne peilistä saman kuin muut? Vai jonkun mielikuvan? Voisko joku vastaavaan mielistynyt kertoa että miten tämä juttu oikein menee?
Toivottavasti käytät itse edes jonkinlaista huulipunaa, pelkään ettet. Kauniita tyttöjähän ne oli ja muuttuvat vielä kauniimmiksi kun ikää tulee lisää. Ei kaikkien tarvitse olla seinästä revittyjä.
joitten mielestä valkoinen huulipuna yliruskettuneessa naamassa on hyvä idea. Näkeeköhän ne peilistä saman kuin muut? Vai jonkun mielikuvan? Voisko joku vastaavaan mielistynyt kertoa että miten tämä juttu oikein menee?
Miten joku voi edes kuvitella että valkoinen yli rajojen olevan huulipuna yliruskettuneessa naamassa olisi hieno ?
Eikö heillä ole peiliä ?
Ja jos joku palstalaisista ei tiedä, mikä on pissis niin jos ohjelmaa katsoit niin nyt tiedät !
ei luoja mitä tyyppejä... aivan järkyttävä tekorusketus ja hirveet kuteet. ja se toinen laittoi KOKO ajan VALKOISTA huulipunaa yli huulten rajojen. Luulevatkohan olevansa kauniita ?
Toivottavasti käytät itse edes jonkinlaista huulipunaa, pelkään ettet. Kauniita tyttöjähän ne oli ja muuttuvat vielä kauniimmiksi kun ikää tulee lisää. Ei kaikkien tarvitse olla seinästä revittyjä.
Olivat aivan järkyttävän näköisiä naamastaan...suorastaan rumia
Luulevatkohan olevansa kauniita ?Toivottavasti käytät itse edes jonkinlaista huulipunaa, pelkään ettet. Kauniita tyttöjähän ne oli ja muuttuvat vielä kauniimmiksi kun ikää tulee lisää. Ei kaikkien tarvitse olla seinästä revittyjä.
Tai ei sen pinkkiin pukeutunu ollu niin kauhee mutta se toinen oli niin muovisen näköinen että sääliksi kävi. Kun olis varmaan ollu kaunis ilman liian paksuja rajauksia silmissä ja sitä hirveää huulipunaa. Ja se KÄYTÖS...
Tuskin ovat Helsingissä käyneetkään.
että bikini tyttö oli julkisuus haluinen tavalla tai toisella jos viittii itsensä ilmoittaa tuollaiseen ohjelmaan! :D
"ihmeperheestä". juoksuttivat 5 vuotiasta yli 10km lenkkejä. Kuinkahan monta kertaa viikossa.
Ja mitä mielistelyä Vesa Keskiselle. Voi yök.
Ja tästä ruskettuneesta pimusta; rusketus, platinanvaaleus ja valk. huulipuna kuulostaa kovin tutulta. Minä olin sellainen 80-luvulla :)
Huvittavinta oli se että testaili niitä vyötärövöitä jotka oli ihan sopivia ja inisi että on niiin isoja.
Jotain ihan muuta.
Mua ihmetytti se lenkittäjä-äiti. Kuka on niin idiootti, että edes ohjelmassa soittaa respasta Keskiselle kysyäkseen juoksureiteistä - kun muutakaan asiaa ei ollut. Eiköhän ne olisi osanneet respastakin neuvoa.
"ihmeperheestä". juoksuttivat 5 vuotiasta yli 10km lenkkejä. Kuinkahan monta kertaa viikossa.
Ja mitä mielistelyä Vesa Keskiselle. Voi yök.Ja tästä ruskettuneesta pimusta; rusketus, platinanvaaleus ja valk. huulipuna kuulostaa kovin tutulta. Minä olin sellainen 80-luvulla :)
että pikkulapsi joutuu juoksemaan ja isona sillä on anoreksia kun vanhemmat ovat aina vaatineet täydellisyyttä. ällöperhe muutenkin, ilmoittivat varmaan itsensä ohjelmaan että saavat mainosta. sit säälinaurut kun se äiti soitteli vesalle vaan niinku vanhalle tutulle yms.
keikkui pikku pikku bikiineissä ja marisi, että nää on AINAKIN 3 numeroa liian isot, hirvee teltta!
mieletön:D Meinattiin kuolla nauruun miehen kanssa - onneksi omat samanikäiset tyttäret ovat kauniita ilman keinovärejäkin (meikkiä toki, mutta kauneutta korostavasti ei pellemeikkiä)
Joo se ämmä oli kyllä säälittävä ja huomionkipee. Häpesin sen puolesta. Pyh!