Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö pienen sukuelimen omistavan miehen

Vierailija
27.10.2010 |

hävetä sitä? Siis oikeasti, pystyisikö pienellä kalulla varustettu mies tyydyttämään vaikka juuri teidät(siis ihan ajatuksena tämä) jos kaikki muu olisi kohdallaan?

Kumman valitsisitte: keskikokoisen kalun vai suuren? Siis jos pelkkää kalua "valitaan"?

Rehellisiä vastauksia, kiitos.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siihen joku mitta vai suhteutetaanko se vaginan kokoon?

Vierailija
2/44 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikokoisen valitsisin, jos sellainen valintakone olis olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pieniin olen törmännyt kaksi kertaa. Keskikoinen on n. 10-15cm, sopivan paksu. Olen ollut miehen kanssa jolla normaalipituinen, mutta ohut, ei ollut mieleen. Ympärysmitoista en kyllä osaa sanoa.

Kunnon isoon en ole sitten törmännyt, mutta keskikokoinen on se paras koko minulle. Nimittäin hieman keskikokoa isommat saattavat sattua.

Vierailija
4/44 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvin seksi onnistuu;)

Kaksi lastakin näillä värkeillä väännetty hyvinkin helposti:D

Vierailija
5/44 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan jos vain valita pitäisi ottaisin silti sen keskikokoisen

Vierailija
6/44 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi olla sekä pitkä että paksu.

Pieni ei edes kiihota mua. Pienellä ei kaikki asennot toimi.

Ei sillä isollakaan tarvii täysiä koko ajan painaa.

Vierailija
7/44 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä edelliseen viestiin, että sellaisella sormen kokoisella peniksellä ei tee yhtään mitään. Näin valitettavasti asia on, en edes haluaisi seurustella.

Mutta jotkut haluaa, tiedän koska eräs pienimunainen on ihan suosittu sillä rintamalla. Asiaa varmasti auttaa, että on todella ihana luonne ja hyvännäköinen.

Olin itsekin todella ihastunut. Mutta loppujen lopuksi kävi niin, etten halunnut olla yhdynnässä ollenkaan. Ei sellainen toimi.

Vierailija
8/44 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärysmitaltaan 6-senttinen on aikamoinen naru :D

Enemmän mielestäni merkitsee kuitenkin ympärysmitta, eli jos valita saisin, sen tulisi olla yli 6 cm.

Vierailija
9/44 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä edelliseen viestiin, että sellaisella sormen kokoisella peniksellä ei tee yhtään mitään. Näin valitettavasti asia on, en edes haluaisi seurustella. Mutta jotkut haluaa, tiedän koska eräs pienimunainen on ihan suosittu sillä rintamalla. Asiaa varmasti auttaa, että on todella ihana luonne ja hyvännäköinen. Olin itsekin todella ihastunut. Mutta loppujen lopuksi kävi niin, etten halunnut olla yhdynnässä ollenkaan. Ei sellainen toimi.

Vierailija
10/44 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos puhutaan koko miehestä niin kokonaisuus. Kannattaa hävetä jos itse keskittyy vain peniksen pienuuteen eikä naisen tyydyttämiseen. (Saahan nainen itsensäkin tyydytettyä vaikkei hänerllä ole penistä, miten se siis olisi kaiken ratkaiseva pointti monipuolisessa ja huomioivassa parisuhdeseksissä?)

Vierailija
11/44 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaikille löytyy kyllä 'ottaja', yksi tykkää äidistä toinen tyttärestä, mutta eniten kyllä nautin kun saan isoo, vaikka olenkin aika tiukkaa tekoo itsekin :)

Vierailija
12/44 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paras, suurta en suosittele kenellekään.

Mutta joka tapauksessa, en pysty yhdynnässä orgasmia saamaan, joten koolla ei ole niin väliä.

Jos mies olis muuten ihan täydellinen minulle, eikä peniksen koko olis vaikuttanut itsetuntoonsa, niin ei mua haittais vaikka olis pikkuruinen vehje.

Vierailija
13/44 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pieniin olen törmännyt kaksi kertaa. Keskikoinen on n. 10-15cm, sopivan paksu. Olen ollut miehen kanssa jolla normaalipituinen, mutta ohut, ei ollut mieleen. Ympärysmitoista en kyllä osaa sanoa. Kunnon isoon en ole sitten törmännyt, mutta keskikokoinen on se paras koko minulle. Nimittäin hieman keskikokoa isommat saattavat sattua.

on 17 - 20 cm ja iso on 21 - 30 cm (filmeissä mustilla myös 40 - 50 cm)

Vierailija
14/44 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai prinssinakki miehet tietää että naiset puhuu niitten pienistä pippeleistä kylillä ja ihmiset nauraa.

Vierailija
15/44 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paras, suurta en suosittele kenellekään.

Mutta joka tapauksessa, en pysty yhdynnässä orgasmia saamaan, joten koolla ei ole niin väliä.

Jos mies olis muuten ihan täydellinen minulle, eikä peniksen koko olis vaikuttanut itsetuntoonsa, niin ei mua haittais vaikka olis pikkuruinen vehje.

En tiä, kait omalla miehellä on keskikokoinen tai pieni, mutta eipä se mua tosiaan häiritse. Onneksi on kielimiehiä ;)

Vierailija
16/44 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikoko on siinä 13-15 senttiä ja kellään ei ole yli 33, ei edes mustilla.

Vierailija
17/44 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi olen keskikokoinen .

Miksi tällaisia ketjuja perustetaan? Ettekö ymmärrä miten miehet saattavat loukkaantua näistä?

Miltä teistä tuntuisi jos miehenne lukisi auki jätetyn aihevapaa sivun, esim tämän sivun, ja masentuisi peniskommenteista?

Ei ihme, jos joidenkin kotona ei mies suostu seksiin.

T: 11cm mies

Vierailija
18/44 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikoko on siinä 13-15 senttiä ja kellään ei ole yli 33, ei edes mustilla.

etkö ole katsonut filmejä?

Googlella löydät kyllä kun laitat haun esim: beautiful blonde fuck xhamster

tulee linkkejä ja voit lisätä tuohon hakuun vaikka black man fuck xhamster niin saat näytöllesi filmejä ja toteat, että on jopa 50 cm.

Vierailija
19/44 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ittees tiukaks niin koolla ei tosiaan ole väliä. Ei kiitos liian isolle.

Vierailija
20/44 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi olen keskikokoinen . Miksi tällaisia ketjuja perustetaan? Ettekö ymmärrä miten miehet saattavat loukkaantua näistä? Miltä teistä tuntuisi jos miehenne lukisi auki jätetyn aihevapaa sivun, esim tämän sivun, ja masentuisi peniskommenteista? Ei ihme, jos joidenkin kotona ei mies suostu seksiin. T: 11cm mies

eikä missään tapauksessa keskikokoinen. Kaikissa keskusteluissa aikaisemmin muilla foorumeilla naiset ovat olleet sitä mieltä, että tuonkokoinen on tosi pieni.