Mä oon joutunut mummojen hyökkäyksen kohteeksi!
Olin eilen ruokakaupan kassalla pakkaamassa ihan pahaa aavistamatta ostoksiani, ja 7 kk poikani istui vieressä rattaissa. Yhtäkkiä paikalle pelmahti n. 70-80 v. mummeli, joka rupesi rähjäämään, että olen yhteiskunnan elätti ja äitiyslomat sun muut maksatan heillä veronmaksajilla jne. En siinä ruvennut sen kummemmin mummelin kanssa sananvaihtoon, mietin vaan että taitaa tädillä olla lääkkeet loppu.
Tänään olin käymässä kauppakeskuksessa ja piipahdin poikani kanssa kahvilaan välipalalle. Poika joi tyytyväisenä maitoaan nokkamukista, kun paikalle pöllähti toinen mummo! Tämä ei riehunut rahasta vaan sätti minua siitä, että annoin pojalleni maitoa mukista! Tuon ikäinen tarvitsee kuulemma pulloa eikä mukia. Nooh, kerroin tädille rauhallisesti, että poika ei ole koskaan huolinut pulloa ja että kyllä se mukistakin juominen on joskus opeteltava. Mummeli vaan jatkoi rätkättämistä, kunnes pyysin häntä poistumaan, että saadaan syötyä rauhassa. Poikakin alkoi huolestua mummelin kimityksestä.
Huomenna en enää uskalla mennä julkisille paikoille, ties mikä hirmuliskomummo kimppuuni hyökkää!
Kommentit (3)
Mä meen ite tommosista kommenteista aina ihan lukkoon ja murehdin niitä päivätolkulla. Siis jos joku vieras tulee mussuttaan lapsesta jne.
Oon kanssa kohta saamassa vauvan (neljännen kerran), joten hyvä tietää et lähtee vaikka karkuun jos joku mummo lähestyy..
Mun kuopus on yli 5 v. enkä niiltä ajoilta muista tuommosia kauhumummoja tavanneeni..
Kiitos varotuksesta.
12 v. eikä silloin mummelit hyökkäilleet. Lähinnä enemmän oli sellaisia lässyttelijöitä, joista en niistäkään kyllä kaikista tykännyt, kun tunkivat vaunuihin asti.
Ehkä tää on tulosta nykyajan mielenterveyshoidon tilanteesta? Mene ja tiedä.
ap
minulle kävi kahviossa ihan samalla tavalla ja kävi vielä mummo poikaani kiinni. Säikähdin tosissani ja menin hädissäni kertomaan tiskille. Onneksi hoitivat sairasauton ja poliisit hakemaan hullun mukaansa. Eihän tässä kohta uskalla ulos mennä!