No jooh, mies veti herneen nenään hiivatulehduksesta..
Mun mies opiskelee aikuislinjalle sellasessa oppilaitoksessa jossa on sekä aikuisia että just peruskoulusta valmistuneita. Ja varmaan kaikkea siitä välistä.
Ilmeisesti tätä nuorempaa polvea silmällä pitäen koulussa oli järjestetty luento sukupuolitaudesta, johon miehenikin luokka osallistui. Luennon piti kolme terveydenhuoltoalan opiskelijaa tai vastavalmistunutta (jäi vähän epäselväksi kumpaa)naista. Noh, nämä daamit siellä sitten kertoivat, että hiiva on sukupuolitauti! Mulla on hiivaa melko usein, saan sen ihan aina mm. antibiottikuurin jälkeen. Edellisestä tulehduksesta on muutama viikko.
Nerokkaimmat lukijat varmaankin jo arvaavat lopun. Mies tuli kotiin kuin myrskyn merkkinä ja alkoi tivaamaan kenen kanssa olen ollut, kun olen saanut sp-taudin. Ei auttaneet mitkään järkiselitykset ja ukko painalsi lopulta tuulispäänä ovesta ulos. Eikä ole vieläkään tullu kotiin... todella upeeta :/
Kommentit (24)
Sanoppas sille ukollesi, että miten voi olla mahdollista, että ihan pienillä lapsillakin siis jopa vauvoilla voi olla antibiottikuurin takia hiiva tulehdus, jos se on sp tauti...
Ja sillehän voisi myös sanoa, että jos näin on niin koska sinä et ole teidän yhteielonne aikana häntä pettänyt niin miten on isännän pettämisien laita?? Mieshän voi kantaa hiivaa oireettomana... Ja vanha sanontahan sanoo "se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa" ja tämän kaiken sanot rauhallisesti.
Minun miehelläni ainakin naisen arvionti menee puhtaasti ulkonäön mukaan. Jos joku Kaunis nainen on sanonut jotain väärin, niin siinä saa aika pitkään vääntää eri lähteiden mukaan että saa miehen uskomaan. Jos on tavallisen nätti niin uskoo ihan vain vääntämisen jälkeen. Jos ruma tai vanha niin toteaa oikaisuuni "no se olikin sellainen tyhmä lehmä". Sama on kyllä toisinkin päin. Nuoret, trendikkäät miehet eivät vain voi olla oikeassa. Tai jos on sellainen mies, että minä vilkaisen yhtään pitempään niin ko mies on välittömästi joko homo, pieni munainen tai vain tavallinen kusipää. Ja luonnollisesti mikään hänen samomansa ei pidä paikkaansa. Ja osoittaa suoraan jos ei pidä ko henkilöstä tai hyväksy tämän sanomisia, oli kyse sitten mielipiteistä tai faktoista. Ja syynäs siis vain se että on komea mies tai ruma tai vanha nainen.
Toiset vain ovat täysin kyvyttömiä arvioimaan ihmisiä. (esim minä kun tein tuolle vielä toisenkin lapsen...)
Toinen jonka mies saa kohtauksen joka hiiva-kerralla...
mun mies näki kerran valkovuotoa mun pikkareissa ja rupes vihasena kyselee et kenen äijän kaa oon ollu ku spermalla oon saanu pikkarit sotkuun.
Mulla on ollu tulehduksia "aina" ja ollaan oltu yhdessä jo viisitoista vuotta. Ei tästä koskaan aikaisemmin ole tämmönen show tullut. Siinä sen näkee, miten "ammattilaisen" sana painaa ja vakuuttaa.
Taidanpa hakea kauppareissulla sille apteekista sellasen Canestenin mainosprosyyrin. Siinä muistaakseni kerrotaan hiivasta ja sen synnystä. Ja vähän asiantuntevammin :)
ap