Harrastatteko exänne kanssa seksiä eron jälkeenkin ;)?
Meillä jäänyt se vaihe päälle ja ex pettää nyxää kanssani.Itseä tilanne vaivaa,mutta onko se minun ongelma :)?Seksi exän kanssa on niin nautinnollista,että aina sorrumme siihen..vaikka aiommekin lopettaa sen.
Siis onko muita kohtalotovereita?
Kommentit (30)
Mitäs se mies sitten on? Nainen on huora ja mies mahtava pelimies? Taitaa vähän viirata päästä itselläsi. :D
Jos on ero tullut niin sen jälkeen kun olet exän kanssa niin oot huora.
seksielämä oli perseestä siinä liitossa.
otin, jätin ja lähjdin ja nyt tiedän mitä eläminen on! Uusi, ihana mies =) joka tietää miten naista kohdellaan :P
Exäni oli ylipäätään ihmisenä angstinen friikki ja sängyssä niin onneton, että alittaa kaikki mahdolliset rimat mitä voitte edes kuvitella. Sitten tietysti on muita, aiempia exiä, joiden kanssa seksi oli toki parempaa, mutta en ole koskaan ryhtynyt mihinkään heidänkään kanssaan. En vain elä elämääni sillä tavoin. Minkä lisäksi minulla on tuo fantastinen aviomies....
Vierailija kirjoitti:
Meillä jäänyt se vaihe päälle ja ex pettää nyxää kanssani.Itseä tilanne vaivaa,mutta onko se minun ongelma :)?Seksi exän kanssa on niin nautinnollista,että aina sorrumme siihen..vaikka aiommekin lopettaa sen.
Siis onko muita kohtalotovereita?
🖒
En harrastanut. En myöskään vuosiin ennen eroa.
Ei paha ollenkaan. Tutkimus on jopa osoittanut sen tekevän hyvää😉
Okei. Tää sama provo eri lailla kirjoitettuna. Huom. Älkää kommentoiko mitään järkevää ainakaa.
Tää exähullu on juuri eronnut, epävakaa ihminen. Ja tämä on hänen suuri haaveensa.
Ap:llä on takuulla tatskoja. Epäilemättä myös alaselkäsellainen.
Se on vaan kätevää, vähän kuin fuckbuddy.