tosi huono tuo audit-testi!
•Olet tuntenut harvoin syyllisyyttä tai katumusta juomisesi jälkeen. Alkoholi ei tunnu olevan sinulle ongelma. Ovatko läheisesi yhtä tyytyväisiä?
Jos on juonut liikaa vain harvemmin kuin kerran kuussa, miksi sitä pitäisi katua?!?
Kommentit (9)
typerä kyttäystesti, jossa voi valehdella niin paljon kuin haluaa. itse en moista suostunut täyttämään, sanoin vaan terkkarille, että en juo ja minun suullinen sana riittää.
typerä kyttäystesti, jossa voi valehdella niin paljon kuin haluaa. itse en moista suostunut täyttämään, sanoin vaan terkkarille, että en juo ja minun suullinen sana riittää.
koska tietää, että ainoa, jota huijaat, on sinä itse :)
Audit on ihan hyvä. Antaa ajattelemisen aihetta. Tarkoitushan sillä ei ole "saada kiinni" piiloalkoholisteja vaan pistää ihminen ajattelemaan käyttöään. Sitä paitsi sen on tutkittu olevan aika luotettava mittari...
aina naureskellut. Siis, en tosiaan ole mikään alkoholin suurkuluttaja mutta sitten kun sitä otan, vedän kännit (joka tapahtuu ehkä neljä kertaa vuodessa). Joskus saatan ottaa lasillisen tai pari viiniä ruuan kanssa.
Ja sehän taas nostaa tuossa testissä pisteitä, tuo suuret kerta-annokset. Oli kiva selitellä terkkarille, miksi sellaiset pisteet.
[iJos on juonut liikaa vain harvemmin kuin kerran kuussa, miksi sitä pitäisi katua?!?
[/quote]
jos on juonut liikaa vain harvemmin kuin kerran kuussa, miksi sitä asiaa pitäisi alkaa katumaan useammin kuin kerran kuussa?
itselleni, yksin en katsonut aiheelliseksi valehdella. ap
aina naureskellut. Siis, en tosiaan ole mikään alkoholin suurkuluttaja mutta sitten kun sitä otan, vedän kännit (joka tapahtuu ehkä neljä kertaa vuodessa). Joskus saatan ottaa lasillisen tai pari viiniä ruuan kanssa. Ja sehän taas nostaa tuossa testissä pisteitä, tuo suuret kerta-annokset. Oli kiva selitellä terkkarille, miksi sellaiset pisteet.
Eikä muista kohdista tule pisteitä, pistemäärä on 4, joka tarkoittaa, että huolta ei ole. Miksi sitä pitäisi selitellä?
aina naureskellut. Siis, en tosiaan ole mikään alkoholin suurkuluttaja mutta sitten kun sitä otan, vedän kännit (joka tapahtuu ehkä neljä kertaa vuodessa). Joskus saatan ottaa lasillisen tai pari viiniä ruuan kanssa. Ja sehän taas nostaa tuossa testissä pisteitä, tuo suuret kerta-annokset. Oli kiva selitellä terkkarille, miksi sellaiset pisteet.
eli käytä joka päivä vähän, saat pienet pisteet verrattuna siihen, että vedät kännit esim. 4 * vuodessa :)
ap
Eikä muista kohdista tule pisteitä, pistemäärä on 4, joka tarkoittaa, että huolta ei ole. Miksi sitä pitäisi selitellä?
muita kysymyksiä huomioon!