Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastatteko exänne kanssa seksiä eron jälkeenkin ;)?

Vierailija
26.10.2010 |

Meillä jäänyt se vaihe päälle ja ex pettää nyxää kanssani.Itseä tilanne vaivaa,mutta onko se minun ongelma :)?Seksi exän kanssa on niin nautinnollista,että aina sorrumme siihen..vaikka aiommekin lopettaa sen.

Siis onko muita kohtalotovereita?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yritti vongata, mutta ajatuskin oli vastenmielinen...

Vierailija
2/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä sitä kauaa kestänyt, mutta tokihan kerta kiellon päälle sopii, jos sovussa on erottu.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alentavaa,että vieläkin sorrun näihin seksi tilanteisiin exän kanssa :(

mutta kuten sanoin,seksi on niin nautinnollista exän kanssa,että aina ajaudumme siihen tilanteesen.

ap

Vierailija
4/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alentavaa,että vieläkin sorrun näihin seksi tilanteisiin exän kanssa :( mutta kuten sanoin,seksi on niin nautinnollista exän kanssa,että aina ajaudumme siihen tilanteesen. ap

Vierailija
5/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sortunut kertaakaan eron jälkeen eksäni kanssa samaan sänkyyn. Kyllähän tuo takasinkin vonkasi kun huomasi että muitakin ottajia oli. Erosta tosin jo vuosia. Enää en voisi edes kuvitella seurustelevani hänen kanssaan.

Vierailija
6/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastin exäni kanssa seksiä niin kauan kuin olin vielä häneen rakastunut. Kun rakkaus viimein loppui, loppui seksikin. Exänikin petti nyxäänsä, mutta se ei minua hetkauttanut. Olihan ex jättänyt minut sen naisen vuoksi, aivan sama vaikka olisi saanut tietääkin....

Vierailija
7/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun en toista enää rakastanut ja eron takia toisesta tuli mariseva riippakivi, niin ajatuskin vielä sääliseksistä... Yök. Ei todellakaan tehnyt mieli ja ajatuskin etoi.

t:2

Vierailija
8/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteita on jäljellä,mutta vain välittämisen tunnetta.

Jos saisin häneltä huonoa seksiä,en varmasti ajautuisi tähän tilanteeseen aina uudestaan...mutta kuten jo aiemmin kirjoitin,se on niin nautinnollista ;)

Vierailija
9/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli suhde kuin vuoristorata, onnenhuumaa ja sitten tosi vaikeita kausia, karmeine riitoineen. Rakatan kyllä exää, mutta elämä hänen kanssaan oli joskus kuin olisimme olleet äiti ja teinipoika käytökseltämme. Seksiä ja läheisyyttä kaipaan kovasti (järki on jo eronnut mutta iho ei). Erosta on kuukausi ja lankesin jo seksiin hänen kanssaan (oli ihanaa). Pakko saada loppumaan tuo sekstailu,kun ex tulee siitä vielä surkeammaks ja samoin minä...ero tulee aina vaan vaikeammaks.

Ja erota tosiaan oli jo pakko, olimme lievempi versio matista ja mervistä.

Vierailija
10/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun vielä tunteita oli. Olin jättäjä. Viimein tajusin, kuinka paljon seksillä satutin, joten kieltäydyin.

Jätin exän niin, ettei minulla ollut toista. Siksi seksi hänen kanssaan tuntui alkuun ihan ok:lta : turvallista ja takuukivaa. Toinen vaan oli niin raasu ettei sitä kestänyt :(

Vierailija
11/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa on helppoa hurvitella ilman sen kummempaa.

Vierailija
12/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkautta tarvita.

Vierailija
13/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä petti, minä jätin. Onneksi käyttäytyi aluksi niin vittumaisesti minua kohtaan, että en todellakaan halunnut. Myöhemmin, kun muuttui mukavaksi, olin jo päässyt yli tunteista häntä kohtaan ja oksettaa ajatuskin seksistä hänen kanssaan.

Vierailija
14/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen jättäjä-osapuoli. mutta seksi exän kanssa oli jotain niin herkkua. ;)

Vierailija
15/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä petti ja käyttäytyi eron jälkeen niin kusipäisesti, että ei todellakaan tee mieli olla missään tekemisissä.

Eikä se seksi suhteen aikanakaan ollut mitään tajunnanräjäyttävää...

Vierailija
16/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa harrastellaan silloin tällöin, molemmilla on kyllä ne nyxätkin.

Vierailija
17/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi meillä olikin melkein ainut asia mikä sujui suhteessamme. Nyt en enää voisi kuvitellakaan, että menisin exän kanssa sänkyyn. Exä taas haluais mut edelleen takas.

Mutta toiseksi naiseksi en kyllä rupeis, molemmat oltiin sinkkuja.

Vierailija
18/30 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin, eron jälkeen olimme ihan hyvissä väleissä kuitenkin. N. 9 kk eron jälkeen päädyimme mun luo. Pian tuon jälkeen exä tapasi nyxänsä ja siitä tuli aika samantien ihan täydellimen mulkvisti, että nyt ajatuskin oksettaisi. Joskus katselen sen kuvia (en asiakseni, mutta kun niihin törmään omissa kuvatiedostoissa tai Facessa) ja lähes yökin miten ällö tapaus se onkaan. Turvonnut pullanaama, ne ällöttävät isot korvanlehdet, vinot hampaat, rehottavat kulmakarvat... Yöööök! En koskisi pitkällä tikullakaan, vituttaa nähdä koko miestä. Tosin tähän vaikuttaa varmaan myös oma nyksäni, kas kun en harrasta pettämistä. :)

Vierailija
19/30 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ero tullut niin sen jälkeen kun olet exän kanssa niin oot huora.

Miksi erota jos vielä haluaisi toista?

Oletko sinäkin niitä jotka huijaa yhteiskunnalta varoja kun molemmat asuvat eri osoitteissa ja saavat avustukset? Taidat olla laskutaitoinen.

Vierailija
20/30 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon viestisi perusteella taidat olla itsekin.

Taidat olla aika pimeä päästäsi.

Jos on ero tullut niin sen jälkeen kun olet exän kanssa niin oot huora.