Mikä sinusta olisi kohtuullinen korvaus operaattorilta kun liittymä ei toimi?
olen siis selvittänyt asiaa viime viikon maanantaista asti,monta asiaa mennyt pieleen ja olen soittanut operaattorille lukuisia kertoja asian selvittämiseksi (10-15 kpl),olen myös jättänyt esimies soittopyyntöjä (niihin ei ole vastattu),mitä vaadin hyvitykseksi? Linja ei ole toiminut puoleentoista viikkoon ja eivät osaa sanoa koska saadaan toimimaan,en myöskään voi vaihtaa toiseen operaattoriin jos halua säilyttää saman numeron,nyt jo pikkasen alkaa kiehuttamaan!
Kommentit (4)
voinut säilyttää saman puhelinnumeron, vaikka vaihtaa operaattoria.
Viestintävirastossa on kuluttajan oikeuksista tietoa yms tietoa.
http://www.ficora.fi/index/palvelut/palvelutaiheittain/puhelinjalaajaka…
suljettuna,täytyy odottaa,että vika korjataan ja linja saadaan auki,sitten vasta voi vaihtaa operaattoria,selvitin asian juuri.
ap
juuri soitin vaihteeseen ja pyysin jonkin henkilön nimeä kenen kanssa voi asiasta keskustella,laittaa meiliä ym. ei kuulemma ole mitään nimiä,asiakaspalvelun kautta kaikki info,nyt alkaa höyry nousta!
maanantaina jätin esimies soittopyynnön ja vieläkään ei ole soitettu,jokohan voisi ottaa yhteyttä kuluttajamieheen?
ap
tuli 2 kk ilmaista, n 70 euroa.
On aikaa pari kolme vuotta.