Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinusta olisi kohtuullinen korvaus operaattorilta kun liittymä ei toimi?

Vierailija
26.10.2010 |

olen siis selvittänyt asiaa viime viikon maanantaista asti,monta asiaa mennyt pieleen ja olen soittanut operaattorille lukuisia kertoja asian selvittämiseksi (10-15 kpl),olen myös jättänyt esimies soittopyyntöjä (niihin ei ole vastattu),mitä vaadin hyvitykseksi? Linja ei ole toiminut puoleentoista viikkoon ja eivät osaa sanoa koska saadaan toimimaan,en myöskään voi vaihtaa toiseen operaattoriin jos halua säilyttää saman numeron,nyt jo pikkasen alkaa kiehuttamaan!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli 2 kk ilmaista, n 70 euroa.



On aikaa pari kolme vuotta.

Vierailija
2/4 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voinut säilyttää saman puhelinnumeron, vaikka vaihtaa operaattoria.



Viestintävirastossa on kuluttajan oikeuksista tietoa yms tietoa.

http://www.ficora.fi/index/palvelut/palvelutaiheittain/puhelinjalaajaka…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suljettuna,täytyy odottaa,että vika korjataan ja linja saadaan auki,sitten vasta voi vaihtaa operaattoria,selvitin asian juuri.



ap

Vierailija
4/4 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri soitin vaihteeseen ja pyysin jonkin henkilön nimeä kenen kanssa voi asiasta keskustella,laittaa meiliä ym. ei kuulemma ole mitään nimiä,asiakaspalvelun kautta kaikki info,nyt alkaa höyry nousta!



maanantaina jätin esimies soittopyynnön ja vieläkään ei ole soitettu,jokohan voisi ottaa yhteyttä kuluttajamieheen?



ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän