Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa kaikki on "elvistelyä" tai "tärkeilyä"?

Vierailija
26.10.2010 |

Luin ihan suu auki tuota "ärsyttävimmät facebook-päivitykset" -ketjua. Joidenkin mielestä "nyt sadevaatteet päälle ja kuralätäköihin pomppimaan" on ELVISTELYÄ! Siis täh, mitä siinä elvistellään, sitä että ollaan sateella ulkona?

Tai jos kertoo että siivosin vasta, tai auto on vaihtunut, niin sekin on itsensä korostamista ja leuhkimista.

Minä en vaan käsitä tuollaista ajatusmaailmaa. Suomalainen nauttii enemmän siitä että naapurin palkka laskee kuin että oma nousee.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos päivän aikana ei ole sattunut mitään ikävää, eikö sitten saa päivittää lainkaan?

Mitä TODISTELUA se on, jos kerron että siivosin tai kävin lenkillä? Kunhan kerron, että tein niin, ihan samoin kun joku kertoo menneensä töihin tai kouluun. Nuo on normaaleja asioita, tai no, ilmeisesti ei ole av:lla, kun täällä kaksikin lasta itse kotona hoitava äiti on superäiti, voi huokaus.

Minusta ei ole elvistelyä ei ole tuo sadevaatteet päälle ja kuralätäköihin. Elvistelyä se olisi esim sanottuna "onneksi ei tarvitse itse viedä lapsia tuonne sateeseen vaan nanny tekee sen". Tosin ei jälkimmäinenkään minua ärsyttäisi, vaan ehkä huvittaisi.

Sellaista päivitystä ei olekaan, joka kaikille kelpaisi. Minusta tärkeintä siellä on se, että osallistuu... mitä järkeä muuten on koko febussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän