***Elokuiset 2011***
Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...
Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...
Lumi kp3/30-32 ja yk 5
Kommentit (897)
Jos cb:n testi näyttäs menkoista 1-2 viikkoa niin silloinhan olisi vasta ovis käsillä :D
Eli hedelmöäittymisestä laskee!
Kiitokset onnitteluista kaikille! Tämä kuu on selkeästi plussakuu,joten nyt loputkin mukaan :)+++++
hahaha no niin tietysti, todellakin oon ihan sekaisin. Se nyt ei tietysti mitään uutta ole. heheh. siinä tapauksessahan ei pitäisi olla mitään hätää (jos en vuotaisi) nimittäin hedelmöittymisestähän on kulunut tasan kaksi viikkoa. Pitäisköhän tallustaa apteekkiin hakee uusi digitesti??? Saattais huomenna näyttää enemmän.
Meinasitko Lumikki vielä mennä verikokeeseen vai odotteletko vain ultraa?
Mä ajattelin odotella tiistain tuloksen ensin ja soitan sitten neuvolaan, että miten tämä homma jatkuu. Menen kyllä varhaisultraan jokatapaukseesa, mutta toivoisin, että tuon vuodon takia pääsisin ultraan jo aiemmin kunnalliselle puolelle ettei aina tarttis maksaa itseänsä kipeäksi tuolla yksityisellä. Luulis että pääsee ultraan jos ei kaikki ole kunnossa vaikka vasta näin varhaisilla viikoilla mennään.
Vanhakansa sanoo, että kyllä äiti tietää kumpi tulee. Alusta alkaen.
Itse tiesin myös molemmista. Esikoisesta oli salainen tyttöhaave, mutta tiesin, että poika on tulossa. Kun asia varmistui ultrassa, olin "aha", menimme mieheni kanssa kaupungille ja juttelimme niitä näitä. Sitten näin isän ja pitkähiuksisen pikkutytön mekossaan ja puhkesin itsemään "mä en saa mun tyttöä". Tuo on ainoa kerta, kun olin harmissani lapseni sukupuolesta. Nykyään en enää vaihtaisi noita kahta kollipoikaa mistään hinnasta - kukapa äiti niin tekisikään.
ON: Aamulämpö 36,8. Aamupissalla ei tullut mitään punaista/ruskeaa paperiin(kaan). Kahvi maistuu. En koe, että nyt olisi mitään oireita. Testiä en uskalla tänään tehdä. Tiistaina pitäisi alkaa kuukautiset. En tiedä millä sinnittelen ensi viikonloppuun, jos kuukautisia ei näy sitä ennen, mutta en halua enää turhia negoja saada.
Taas TOIVO nostaa päätään, toivottavasti ONNI on myötä! USKOn niin ;) (toi vika ei nyt 100% pidä paikkansa, mutta sopi tuohon niin hyvin, että oli pakko laittaa.
mamma*3, kp 31/33, yk 2
että olet vielä täällä ja tännehän toki kuulutkin. Hienoa, ettei vuoto ole lisääntynyt. Jospa se plussa pärähtäis sullekin kohta tikkuun. Tätä plussajunaa ei pysäytä mikään.
Mulla on aina ollut sellainen pienoinen haave, että olen toivonut pikkiriikkisen enempi tyttöä. Tämä ehkä johtuu siitä, ettei mulla ole paljoa kokemusta poikavauvoista tai lapsista ja ne tuntuvat jotenkin vieraammilta. Ei toki ole tytöistäkään juuri kokemusta, mutta niitä on lähipiirissä enempi. Yksi tuttuni oli nähnyt minusta unta jo vuosi sitten (ei silloin tiennyt vielä näistä hoidoista) että olin saanut tytön, jolla oli paksu vaalea pitkä tukka leteillä. Voi kun olisikin totta. Itselläni ei ainakaan vielä ole mitään tuntemuksia että onko siellä etana-poika vai pikkumyy2. Tai onko siellä mitään. Mutta jos kävisi niin onnellisesti että raskaus jatkuu niin mielenkiintoista kuulostella omia fiiliksiä, että kumpi mahtaa olla tulossa. Paitsi haluaisin kyllä tietää sukupuolen jos se vaan ultrassa on nähtävissä.
Kerrotteko te, joilla on jo kokemusta raskauksista, että missä kohtaa mun pitäisi soittaa neuvolaan? Ajattelin, että kun olen saanut klinikalta verikokeen tulokset niin jos soittaisin sen jälkeen, jos tarvii enää soittaa mihinkään siis. Mitä siellä neuvolassa tapahtuu? Sorry tällaisia tyhmiä kysymyksiä, mutta kun ei ole oikein kokemusta.
Mulla samanlaiset fiilikset, että ehkä pikkuriikkisen enemmän toivoisin tyttöä, toki poikakin on loistava vaihtoehto, lapsi on rakas tulee kumpi tahansa, suurin toive on että se on terve. :-)
Mä voin kokemuksesta sanoa kun on yksi neuvola käynti takana, aiemman keskeytyksen takia ( punnitsin vaihtoehdot, kävin silloin myös yhden neuvolakäynnin siis..) että siellä käydään ihan perus kauraa, suvussa esiintyviä sairauksia, omaa päihteiden käyttöä, otetaan pissatesti (josta tsekataan ainakin yleensä raskaus ja mahd. tulehdukset, sitten valitaan paikka johon menet synnyttämään, saat ruoka oppaita ja muita esitteitä. Niin ja sitten katsotaan kiekon mukaan arvioitu LA ja varataan muistaakseni seuraava käynti yleensä sinne klinikalle jolle oot menossa synnyttämään, siellä muistaakseni jotain tutkimuksia sitten myöhemmillä viikoilla ja hmm.. olikohan siinä jotain muuta, mutta tossa tärkeimmät. :-) .. ainiin ja sitten katotaan ainakin paino/pituus, ja täytetään papereita.
Yleensä eka neuvola käynti on siinä 7-9 viikoilla, kai.. tietysti aina tilanteen mukaan, mut aika kannattaa varata pian, ku noissa on aina omat jononsa. :)
Halauksia!
Oon niin pöljänä näissä asioissa ja monessa muussakin ei sen puoleen, hihi.
Mulla kun on sellainen typerä perinnöllinen sairaus (sekin vielä) niin laittavat klinikalta suoraan lähetteen naistenklinikalle, jossa myös synnytän. mutta en ole varma kuinka pian. No selviää varmaan tiistain jälkeen enempi. Vitsit kun toi vuoto ei lopu millään. Taas enempi veristä ja nyt just vähän jomottaakin alamahaa niin kuin menkoissa. Mitenkähän tässä käy. nyt mulla ei ole sitä viikkonäytöllistä testiä huomiselle mutta jatkan noilla mammaksi tai prisman testeillä. Onneks tänään tuli vahvempi viiva kun ikinä, mutta pelottaa et huomenna taas haaleampi kun näin valuttaa.
Basse, milloinka sulla on laskettu aika about? Mulle klinikalla sanottiin et ois 7.8 mutta jos on suunniteltu sektio niin se on varmaan vähän aiemmin. Tosi hölmöä höpötellä tällaisia jos tämä kuitenkin on menossa kesken. Voi mun pikkuista.
Olipas huima yllätys aamulla, toinen ja samalla viimeinen apteekin oma heitti haalean plussan!!! Yöllä tein tosin toisen pregcheckin liuskan joka puhdas nega. Että kyllä tässä ainakin jotain kiinnittymisyritystä sitten on!! Ihmetyttää kyllä tällä dpo:lla saada noin haalea viiva, normaalisti oon saanut tuollaisen jo dpo.10 ja nythän olisi huomenna menkkojen alkamispäivä. Huolestuttaa kyllä onko hcg liian vähäinen ja tietää keskenmenoa..kun kohdussa on erinäisiä kipujakin ollut jo monta päivää..Testejä en tee lisää ennenkuin loppuviikosta jos ei kuitenkin vuoto ala..On tää kyllä jännää!! Ikimaailmassa en olis uskonut että plussaksi muuttuu kun on niin vahvat pms-oireetkin olleet päällä!! TUUTULI, mites siellä?? Sinäkin kun vielä plussaat niin voi jee!!
Helene kp.27/22-29, yk.10, dpo.14
Alkuun varovaiset onnittelut Helenelle ja Lumikille!
Mutta Helene ja Evelina. Sain uutta tietoa tuolta yliopistosairaalasta tuosta hcg asiasta. Sanoivat näin, että älä huolehdi hcg arvosta liikaa, se voi olla tässä vaiheessa melkein mitä vain, meillä lasta yrittävillä on kuulemma se huono puoli, että testaamme liian aikaisin ja seuraamme kaikenlaisia tuntemuksia ja kiinnitämme huomioita niihin asioihin mihin ei kannattaisi... Ihmisillä, jotka eivät ns. stressaa näistä asioista ja malttavat odottaa testaamista mahd. pitkään jää nämä huolet taakse, kun eivät stressaa asiasta. Ja juuri näillä ihmisillä ei hcg:tä edes testata ja näin ollen ne voivat olla mitä vaan ja silti kaikki voi mennä oikein hyvin. Hcg:tä tärkeämpää on ultrat. Ja miten tilanne siellä muuttuu. Toivottavasti tämä tuo vähän lohtua teillekin.
Ja tohon cb:n digin käyttöön sanoivat, että ei kannata luottaa, ei ole tekemistä todellisuuden kanssa, voi heittää monista asioista. Itse kun olin huolissani, kun en saanut siihen kuin raskaana 1-2 aina vain, tosin enää en ole päiviin testannut millään ja kaikki sujuu nyt paljon paremmin. Eihän sillä testillä saa kun huolta ja murhetta vaan ja rahat kuluu...
Keskenmeno tulee jos tulee, millä hcg:llä tahansa. Muhun loivat ainakin uskoa, että tämä voi vielä olla ihan normaalikin raskaus. Silti pysyn maan päällä ja olen varautunut pahimpaan.
Ja Evelina, soita terveyskeskukseen ja pyydä lähete sinne missä voi tehdä ultran, varmasti saat sen tilanteessasi. Itsekin sain ja nyt on kunnallisella ultra 1-2 krt viikko.
Ja täälläkin kivut jatkuvat, mutta voivat kuulua asiaan.
Tsemppiä siskot!
Lumi
Mitäs täällä sulle sanottiin, elä luovu toivosta! Onneksi olkoon ihan miljoonasti! Tämä on loistava kuukausi raskautua!!
No noita alhaisia arvojahan minäkin tässä pelkään, mutta niin kauan kun ei ole keskenmenoa tullut on toivoa. Ja eikös sulla tuo kierto välillä heittelehdi jonkin verran joten ei mitään hätää. Uutta testiä vaan kehiin niin plussa vahvistuu.
Minäkin olen huhuillut tuutulia, missä mahtaa viilettää? Entäs toivoton?
Ihanaa kun tulee koko ajan lisää hyviä uutisia. Me tehtiin se joukkoraskautuminen, jeeeeee!!! Nyt pitäisi vaan pysyä olemaan raskaana noin about 36 viikkoa ainakin.
Kiitos taas lisätiedoista.
voi kun sulla menis nyt kaikki hyvin, eihän ole vuotoa tullut tai kivut lisääntyneet sellaisiksi krampeiksi? Milloin sulla olikaan seuraava tutkimus? Pidän niin peukkuja että kaikki olisi hyvin.
Joo, musta tuntuu, ettei mulle ole mitään hyötyä tehdä noita testejä enää tässä kohtaa. Menen tiistaina verikokeeseen ja sen jälkeen ultraan ja sitten katsotaan mikä on tilanne. Ihan tyhmää kun tietää noi arvot, stressaa vaan ihan turhaa kun asialle ei mitään kuitenkaan voi tehdä. ja tuskin tämä stressi ainakaan asiaa helpottaa. Ressi veks nyt ja heti.
Lumikki ja Helene.. Ihanaa!! Tarrasukkia nyt runsaasti mukaan.
Plussajuna täydessä vauhdissa, jipii.. Minä haluun myös kyytiin ;)odotan jo ens viikon pysäkillä, peukut pystyssä!
Ja niin myös loputkin jännääjät otetaan kyytiin.
Siirrytään sit ryminällä tuonne odotuspuolelle, jookos??
Niinhän sen pitikin mennä.. Tämä on se SuperRaskautumisKuukausi!
Helene: Onko sinulla aiemmat lapset poikia vai tyttöjä? En muista oletko maininnut. Mietin vain kun omat kokemukset ovat sellaiset, et pojista olen saanut vahvat plussat jo ennen menkkojen alkua ja tytöstä haalean ja myöhäisen plussan. Ja olen myös muiltakin kuullut vastaavia kokemuksia.
Voi kumpa merkkaiskin tuota ;)
Kyllä se viiva varmasti siittä vahvistuu!
Eve: Hieno, et plussa vahvistuu ja tiistaista tulee taas jännä päivä :) kyllä se vuoto varmasti siittä vielä asettuu, tsemppiä!!
ON: Minullahan oli ovis torstaina, joten tänään vasta dpo3 ja nyt jo oireita,häh?!?!
Nyt on kokenutkin emäntä ihan ihmeissään, mitä mitä?? Ei näitä voi kuvitellakkaan ;)
Eli pe oli ainoastaan lähes oireeton päivä, mut nukahdin kyllä silloinkin yliaikaisin sohvalle, samoin eilen ja tänään otin ihan pvunet, huh tätä väsymyksen määrää?!
Mutta eihän se vois näin nopsaa vaikuttaa, jos siis raskaana??
Mieskin sanoi eilen, et tulee ihan nuorimmaisen (tytön) raskaus mieleen kun nukahdin aina todella aikasin ja sohvalle esim. kesken salkkareiden ;) Väsy siis ihan valtava tytöstä. Jota poikia odottaessa ei ollut!
Masua myös juilii, lämmöt koholla ja poskia punottaa ja kokoajan sellainen lämmin olo ja palelee/kylmiäväreitä/avaistelen, rintoja kihelmöi ja paskanmaku suussa :D Siinäpä oireita jo kerrakseen.
Voi kumpa oliskin sitä itseään, mä niin haluun ja varmasti me kaikki!!
Tässä samalla vastaus kysymykseen siittä tiesittekö sukupuolen.. Ensimmäisestä minulla oli heti alusta asti vahva poika olo ja niin olikin. Toisesta paljon erilaisia oireita, joten ajattelin ja salaa toivoinkin tyttöä. Myöhemmin alkoi kuitenkin tuleen poikafiilis ja niin toinen poika sit syntyikin. Kolmas oli taas ihan erilainen oireiltaan ja tyttö olo vahvana alusta asti ja tyttö tulikin.
Huh, tulipa sepustusta, mut kiva kun välillä ehtii ihan rauhassa istuun koneella ja kirjoittaa, sitten sitä testiä tulekin ;)
Nyt sitten jännittävää ens vkoa kohden *sydän*
Loppuviikosta pääsen testaileen. Onko muita jotka ekaa kertaa testaa??
Lauantaina tytön 2wee synttäritkin, joten kiva vko joka tapauksessa tulossa!
Ja teillä rakkailla myös monella jännät paikat ;)
Nyt SuperPlussat kaikille >>>>>@@@@@@@@@@>>>>>
Terkuin HelmiKeiju kp16/24-34 dpo3
Helmikeiju, otetaan sut pysäkiltä mukaan, jee! Kohta pääset testaa.
Piti kysymäni tuosta ultrasta että ne sydänäänet ei vissiin näillä viikoilla vielä kuulu? Mulla siis kai nyt 4+5 menossa. Mutta jos menisin ensi viikolla ultraan niin kai ne pystyy sen verran sanomaan, että onko pikkumyy kohdussa vai sen ulkopuolella? Mulle sanottiin klinikalla että varhaisultraan vasta viikolla 7 että saa ne sydänäänet kuuluville. No en kai minä nyt niin kauaa jaksa odottaa kun on tällainen tilanne.
Ei ole tullut vuotoja eikä kramppeja, menkkamaisia kipuja lähinnä, pahimmat kivut ovat siis hellittäneet. Tiistaina menen labraan ja ultraan. Toivottavasti siellä on hyviä uutisia.
Sydänäänet kuuluu parhaiten viikolta 7 alkaen, mutta mahdollista kuulla jo 6+jotakin, mutta oman mielenrauhan säilyttämiseksi ei liian aikaisin kannata mennä.
Soita vaan sinne terkkariin.
Lumi
Olet ihana tuki ja turva!
Halauksin Lumi
Itse olen jokaisesta raskaudesta kärsinyt kovista alkuraskauden alavatsakivuista, joten aikaisin olen aina ultraan päässyt.
Nuorimmaiselta 4+2 viikolla näkyi ultrassa runsasta limaa ja pieni "möntti", mut ei vielä tietnkään sykettä. Mutta seuranta ultra siittä 2 viikon päästä, vkolla 6+3 ja syke näkyi jo hyvin, oih mikä tunne *sydän*
Sitä taas odotellessa!
Joten Eve ens vkon lopulla tai sit viimestään seuraavalla viikolla sit syke vois jo näkyä, Jipii!!
Terkuin HelmiKeiju
Ja voi viude, taas lisää plussia:
HELENE: ONNEEEE! Mitä mä sanoin ;)....
EVE: eka neuvola on yleensä ainakin täällä nurkilla n. viikolla (eka synnyttäville) 8+, jolloin kahdet menkat pois. Toissynnytt. voivat mennä vasta 9+, 10+. Sun tarttis saada viikkonäyttö-testi :) Mut jos nyt jo saanut tummemman normissa, älä murehdi..
Ultrasa näkyy sikiöpussi ja ruskuaispussi keskimäärin vko 5+, syke 6+.
ONNENHELMI(??): Mikäs tilanne?? Oireet? KU mennään niin samoissa, uteliaana kyselen.
ITSE: Itkettää. Radiosta tuli Pamela Tolan Pidä musta kii, mä vaan itkin. Ja itken ja suren ja olen vittuuntunut ja väsynyt. Posket kuumottaa, jumpassa tuli huono olo, se on epätavallista. Vietin siis ystävän kanss alaatuaikaa tänään 13- 18. Ihanaa nuuhkia joulua kaupungissa, käytiin syömässä ja jumpassa kaiken päätteeksi+ saunassa, ihanaa. Valkiis on tahmasta, vähän suttusta, jos joku ymmärtää, sitä ei lorise, en ole märkä, mutta sitä on, mustat alkkarit todistaa. Kohdunnapukka ylhäällä kovahko, tahmanen. Menkkajuilintaa ja kunnon viilteyä pitkin päivää ja aiavn armoton HIKI. Eli toivo taitaa olla mennyttä. Minä olen siis jälleen kerran (tattadaa) ainut, joka ei plussaa. Onnea kuitenkin kaikille muille. Ja mieluusti jään itse ilman, kunhan vaan erityisesti Even raskaus säilyy. Näin olen ajatellut (ja nyt tulee taas itku ja hiki ja äärimmäinen toivottomuus). Ovistestin tein, negaa on, hennon hento viiva tuli. Kas ja ihme. Lämmöt nyt just 36,76. Rinnat ennallaan. Klönttiset sivuilta, ei satu. Ketä kiinnostaa nää v...n jutut? Nyt siivottava ja pyykättävä, angsti-ilta. Huonoin ikinä.
ILTIS dpo 8/9, eikä jaksa mitään, hikikin haisee. Maha on turvonnut, PMS hurjana.
Kurvailimpas näille sivuille muutaman kuukauden tauon jälkeen ja mikäs sen ihanampaa luettavaa, kuin huikeita iloin ja onnen sekaisia uutisia:)
Tosin koko ketjua en ehtinyt lukaista, mutta täytyypi tässä ajan kanssa sitten.
Esikoista täällä yritetty huhuilla tulevaksi jo muutaman kerran, 3-4-yk (?) Ei alkanut tuntua enää mukavalta ns. "väkisin" touhuta,päiviä laskea ja päätettiin "unohtaa" hetkeksi ja nauttia toisistamme ilman "projektia", jos noin voin sanoa.. Nyt taas kuumeilua ja yritystä ilmassa :)
Ja mulla ihan järkky kuume!! :) Ja kun lukee tosiaan muiden onnen sekaisia tekstejä, niin :)
Jonkinlaisia nippailuja ilmennyt alavattalla ja oliko näin, että valkkarivuoto voisi lisääntyä alkuvaiheessa..? Tai kuin alkuvaiheessa..?
Salilla väänsin vatsalihaksia, niin nippas/tuikki kunnolla ja tuli sellanen olo, että nyt täytyypi lopettaa tältä kerralta..Ja muutenkin alavatsan lihakset tuntuu, kuin olisi "jännityksessä", vaikea vähän kuvailla, sillälailla ei normisti rentona..outoa.
Plussapuhureita :)
Kynttilän valon hämystä
s79 18/29-31 yk5(?)
nimmarisi on jotenkin tuttu, olitko keväällä täällä pyörimässä tai sitten viime syksynä?
Sulla alkaa kohta piinapäivät, plussaa puhaltelen sullekin, tätä plussajunaa ei nyt pysäytä mikään.
ILTIS, voi sua, ei sulla ole mitään hätää, kyllä sut saadaan junaan mukaan. Nuo poskien punoitukset ja hikoilut on oikein lupaavia oireita. vaikka minä palelin välillä niin toisaalta tuli hikipuuskia ja posket helotti. Ja tuo tunteiden vuoristorata ja herkkyys lupaa niin hyvää. Kävitkö ostamassa niitä herkkiä testejä? Jos sait ovistikkuun haaleata viivaa niin sehän on oikein hyvä, sulla on rutkasti aikaa vahvistaa noita viivoja. Ei kai siihen ovistikkuun mitään tulis tässä kohtaa kiertoa jos et olisi jo kovasti raskaana.
Ultrasta vielä, ajattelin lähinnä, että jos näkisivät ensi viikolla, että onko kyseessä normiraskaus vai kohdunulkoinen. Se tylsä hoitsu klinikalta kun sanoi heti että mulla on varmaan kohdunulkoinen kun arvot on niin matalalla. Inhottava ihminen. Niin toivon, että kun tiistaina saan ne veriarvot ja kaikki olisi hyvin niin pääsisin näyttämään pitkää nenää sille kauhtanalle. Ei tollai saa täräyttää asiakkaalle joka on muutenkin ihan hädässä näiden asioiden kanssa. Taidanpa antaa palautetta..
.. Ekaks onnitteluja plussajunaan mukaan päässeelle Helenelle!!! Sanottiinhan että mukaan tuut, hipsis hei! :'D Sinitarraa matkaan ja kohta rynnäkkö odotuspuolelle??
Sit vielä tervetuloa uudelle tulokkaalle, s79lle : ) Plussajunaan mukaan vaan!
Evis mulla oli arvioitu laskettu 31.7-4.8, uskon kyllä tohon 4.8 enemmän, nää siis laskettu joko kp24, tai kp 28n mukaan, mut ovis oli sillon kp 12-14 tietämillä. :) Uii vitsi kun jännittää ! Taidan itsekkin valita tuon naistenklinikan, siitä kuullut paljon hyvää ystäviltä, pitää vielä punnita. :) Ja ei sulla nyt mene kesken! HÖPSÖNSÖÖ! Kuten jo tuola aikasemmin sanoin, pikku etana/pikkumyy2 tietää kuinka paljon me halutaan se tähän mailmaan, mut ei vielä, vaan 9kk jälkeen. Suukkoja massulle ja lepää, lepää, lepää, .. ja kirjottele ;)
Luminaiselle paljon halauksia ja sinitarraa matkaa, toivon todella että kaikki menisi hyvin, ja meneehän se, eikös vaan! :)
Helmikeiju mukaan junaan, tööt ! ;) Kohta sää tuut perässä, kuten muuten tulee ILTISKIN! Prrrrrkele, eihän me nyt kavereita jätetä pysäkille, näin pakkasten aikaan.. Lupaavilta kuulostaa teidän molempien oireet!
JA ILTIS! KRÖHÖM! Kukas se tässä taannoin... muuuutama hetki sitten vielä sanoi, painotti ja mainosti että PMS oireet on hyvin samanlaisia kuin raskausoireet! Että niin kuule ;-D Oot niin raskaana, muuta vaihtoehtoa E-I HYVÄKSYTÄ!!
ps. kirjotin tän viestin vahingossa odottajiin.. voi luojake oon väsynyt :'DDDD onneksi tajusin ja sävelsin jotain tilalle....
Niin onskuna Lumikin puolesta, että se plussa vihdoin vahvistui, jee!
Mites toivottaman ja tuutulin testailut?
voi apua siskot, tänään alkoi taas se verinen vuoto. Eilen tuli vaan ruskeaa pyyhekiessä, mutta nyt ihan kirkasta verta. Toisaalta tein taas äsken sen mammaksi testin ja oli vahvempi kuin koskaan, mutta silti haaleampi kuin kontrolliviiva.
Muistaako joku, että jos cb:n viikkonäytöllinen sanoo,e ttä raskaana 1-2 viikkoa niin tarkoittaako se hedelmöittymiseestä tuo aika vai menkoista? Mähän olen tuota tulosta saanut jo kaksi kertaa ja jos on hedelmöittymisestä laskettu aika niin pitää paikkansa mun kohdalla. Ajattelen vaan että jos hormonimäärä nousisi niin kuin kuuluisi niin kohtahan mun pitäis saada siihen tulokseksi 2-3 viikkoa tai jotain. Vähän alkoi taas huolestuttamaan. mutta ei auta, tiistaihin on odotettava. Pitkä aika hermoilla vaikka kuinka yrittää olla rauhallisesti. Sais edes nukuttua. Olen sentään päässyt nyt uneen, mutta herään aina neljän kieppeillä vaikka väsyttää aivan sairaasti ja valvon pari tuntia. onneks sen jälkeen saan vielä pariksi tunniksi unta. Pääasia tietty, että edes vähän nukun.