Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

Vierailija
261/897 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään halua uskoa ja positiivisin mielin mennään! Se vei mut läpi viimeksikin koettelemuksen ihan tervejärkisenä.. XD Mitä nyt tää vauvahöperyys on iskenyt.. niinku meihin kaikkii... =D

262/897 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä vielä pystyssä kukun kun ei uni tule simmukkaan. Olen niin täpinöissäni jos tuo olis sitä kiinnittymisvuotoa. Nyt ne piinapäivät vasta alkaakin.

Iltiksella taas suurkiitos asioiden valaisemisesta. Tuon mukaan ihan aikataulussa mennään jos kyse oli kiinnittymistipasta. Jatkan tietty testailua päivittäin kun mulla on noita netistä tilattuja vino pino.

Hienoa Viivi, että plussa on vahvistunut. Ja jos clearbluen digillä saa tekstin raskaana niin paree on jo uskoa;-)) Onnittelut vielä kerran.

Onkos meillä nyt kaksi plussaa jo tässä kerhossa? Eikä yhtään negaa, vautsi bau. Tästä tulee hyvä kuukausi.

Jospa nyt petiin köllöttelemään ja nukkumattia odottelemaan. Hyvää yötä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/897 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta jokaiselle.

EVE: Niiniin, nyt pidetään junalippua käsissä, sinä siis pidät. Minä ehkä myöhemmin, nyt vasta ovistellaan ;). Ole kärppänä siellä asemilla, ettei mene juna ohi. Ja tokihan sä testaat, sama meininki jatkukoot!

MINNI: Hyvä, että itse jaksat uskoa hyvään, asennekin vaikuttaa yleensä akikkeen, vaikkei se diagnooseja voikaan määritellä...

OMA: OVISPLUSSA tänään aamullakin, ihan selvä, vahva ku mikä, oireet ennallaan, tissejä ihmettelen, mutta voihan ne kipeytyä jo ovisaikoihin? VOIHAN? Kokemuksia? Jos nyt tää plusasaminen kertoo, että huomenna irtoo, meillä on toivoa sittenkin: huomenna ässätreffit miehen harkkojen jälkeen 23.15, hui, pakko jaksaa :D. ja voihan se olla, että siittiöt jaksaa 3-5 pv tuolla, mutta jotenkin en nyt lähtis luottaa siihen. Onko tästä jollain kokemuksia?

Työpäivä kiireinen, lisöä haasteita ja vastuuta, ja mä vielä suunnittelen raskautumista ;). Huu.

ILTIS kp 17/ 36-38 (31+) ELI tästä kierrosta tulee 32-34, normaali, miksi ihmeessä mä testaan alkaen kp 10. Haloo. Kun oma kierto on oma, ei se muutu. Nii.

Vierailija
264/897 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään poika pääsee koulunpenkille, flunssa on hänen osaltaan ohi, mutta tyttö ei ota parantuakseen.

Itselläni vatsa sekaisin mutta tiedän mistä se johtuu, menin juomaan kaakaota eikä vatsani kestä sitä yhtään. Oireet jatkuu ja on uhkee olo ;) Rinnat ovat niin turvonneet(?) ja kipeät että sitä melkein voisi luulla saaneensa kuppikoon isommat kuin normaalisti :D Nännipihatkin leventyneet ja sit niihin on ilmestyneet omituisia näppyjä, en tiedä miten siinä niin kävi mutta nää ei oo mun normit.

Tätiä ei vieläkään missään, hyvä niin.

Yleensä tädin aikoihin myös kuuraan kodin tiptop, nyt en ole vielä edes aloittanut. Nyt olen harrastanut vain ylläpitosiivousta.

Hetken päästä lisää, nyt poika kouluun :)

Vierailija
265/897 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Choco! Mukaan mahtuu aina :-) Kuten Evelina tossa ylempää mainitsikin, meillä on mahtava porukka täällä ! Ja tää on se kuukaus, jos mikä kun kaikki plussaa!

Iltis, Hyvä että sulla oli hauska päivä Marimekkoilemassa, hihi. Se tekee hyvää kun saa välillä painaa taka-alalle tän kuumeilun, ja keskittyä vaan itseen, vaatteisiin tai muuhun, mikä kiinostaa. Rentouttavaa. :) Ja Jeee, Onnea oviksesta! Uskon että kun pääsette pe/la hommiin sekin ok, ja jos vielä olette aikaisemminkin lastanneet, vielä parempi. Kyllä se nyt tästä kierrosta onnistuu!! :)

Minni; aika tökerösti on lääkäri sulle sanonut, luulisi että osaisi hienovaraisemminkin asian ilmaista, tiedän tuon tunteen kun saa kauhun jäykkänä odottaa tuomiota. Huh. Voimia!

Kohta Eviskin jo plussaaaaa ! JEEE! Odotan innolla tulevia päiviä : ))

ON: kp 28/24-28-32 tosin tiedossahan nyt oli, että tänään viimestään tädin pitäis oviksen mukaan tulla, joten hip hurraa, pöksyt kuivina vielä istun ainakin : )) tissi kipu kovenee, jalkoja särkee ja jatkuva polte ja paha olo mahassa, pitää olla kokoajan syömässä jotain pientä. Aamutesti näytti edelleen haamua, tosin paljon vahvempaa jo. Kai se on uskottava! .. tai sit ei, edelleen ajattelin testailla, ja käydä hakemassa digi testinkin.. noihan on herkkiä joilla oon testaillut.

Yritin ottaa kuvaa mut en tiedä johtuuko se käden tärinästä, vai huonosta kamerasta mut kuvasta tulee tosi epäselvä, ja sitä tuskin erottaa, mut linkitän silti tähän, etten turhaan tuskaillut ;) Se on kyllä luonnossa paljon vahvempi!

Halauksin Pikku Basse (4+0?)

Vierailija
266/897 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tuosta erotti haamun kun vähän silmiä siristi, mutta kyllä se siitä vielä vahvistuu usko pois! :) Mistä ostit noita herkkiä testiä? Voisin meinaan tänään hakea itsekin, kunhan mies pystyy edes vähän aikaa olemaan lapsen kanssa kotona (tyttö flunssassa). Kaiken järjen mukaan minunkin tädin pitäisi tulla tämän viikon aikana, kuukausi loppuu kohta ja pitkään kiertoon en usko sillä en ole juuri koskaan ollut sitä tyyppiä. Melkein kello kädessä voi odottaa tätiä, niin tarkka se on.

Vierailija
267/897 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin netistä, niitä on siellä pilvinpimein, itse käytin tuota > www.mammaksi.fi sivustoa, kuten ovulaatiotestejenkin kanssa :) Mut en tiedä löytyykö niitä myös apteekista, omaan silmään ei oo osunut. : ) Kyllä se plussa sulle tärähtää, ois muuten liian monta yhteensattumaa samassa kierrossa (tissien kipeys (jos sulla ilmenee vain raskaudesa) ja kuukautisten myöhästyminen jne jne.) Tsemppiä!

Vierailija
268/897 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei tuo kyllä mun mielestä ole minkäänlainen haamu!

Siis ihan selvä plussahan tuo on!! Kyllä sinä vain raskaana oot! Paljon onnea sulle!

Mua paleli ja väsytti eilen illalla ihan järkyttävän paljon. Kurkkuakin pisteli ja ajattelin, että nyt se järkyttävä flunssa nyt tuli sitten mulle. Mittasin muka kuumetta, mutta mulla näytti mittari 36,3!!!! Siis mulla nousee lämmöt oviksen jälkeen ja normaali lämpö tässä vaiheessa ois 36,8! Yleensä nousee noin viikkoa ennen menkkoja sitten vielä 37,3.

Oisko tuo voinut mullakin sitten olla kiinnittymisestä johtuvaa?? Voi kun ois!

tuutuli kp19/28-34 dpo4, yk9

269/897 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi viikon torstai toivottavasti omalla kohdallani. Testi3 puhdas nega. Ei mitään oireita.

Basse, tuohan on selvä plussa. Usko jo kulta rakas. Oon niin onskuna sun puolesta.

Birre, tuo sinun tissijuttu on mielestäni niin selkeä raskauden merkki, varsinkin jos sulla ei normisti tuollaista ole. Ei kun testiä kehiin.

Minäkin liputan mammaksi.fi herkkiä testejä. Aiemmin käytin noita samoja kun Bassella, ovat sikahalpoja, mutta nyt tilasin samasta paikasta sellaisia puikkoja, saman tyylisiä kuin apteekin testit ja ovat myös herkkiä. Nekin oli paljon paljon halvempia kuin apteekin testit.

Hassua et mä täällä jo stressaan tuota negaa. Mullahan on virallinen testipäivä vasta viikon päästä perjantai. eli varmaan vasta ens viikon alkupuolella näyttää jotain jos on näyttääkseen. Pöljä mikä pöljä.

Kivaa päivää kaikille!

Vierailija
270/897 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen mä tänne kirjoitin, mut pitkä kirjoitus hävisi ja totesin, et uusix en kirjoita! Pyh.

Nyt uusin kujein. :)

Ihanaa hei onnea kaikille plussille ja iloisille sattumille! Ja voimarutistus Minnille, tylsiä uutisia olet saanut. :(

Ja tervetuloa choco (hyvä lasten peli muuten toi choco ;)), täällä on varsin hupaisaa täällä elokuisissa! Miehinikin huvittui eilen, kun luin iltis sun marimekkoreissuista ja limoista sun muista ääneen. Miestäni jaksaa kiinnostaa ilmiönä tämä naisten hömpötys. :)

Jaahas, meikäläiselle ei hymyilty tänäkään aamuna. :/ Mutta minä hymyilen, koska sisälläni on aimo annos (tai monta annosta) innokkaita siittiöitä. Niillähän niitä lapsia tehdään, eikä testeillä!

Tästä päästänkin aloittamaan naiset siittiökeskustelu: poika vai tyttösiittiöt nopeampia? Olen niin monta keskustelua lukenut siitä miten tehdään tyttöjä tai poikia. Mikäs on teidän logiikkanne? (Suurin osa sanoo, et ihan sama. Niin minustakin, tämä on vai hauska aihe. :) Iltis...tietoa?)

Kenellä oli gallup edellisistä raskauksista...Basse?

Meikäläisen ensimmäinen sai alkunsa yllättäin (mukamas), mut siis oppikirjakierron puolessa välissä. Rakastelukertoja oli tasan se yksi, joten ei epäselvyyttä hedelmöittymispäivästä.

Samoin toinen. Sen tikutin ja tikkuplussa tuli kp12/27-28. Silloin oli puuhastelua ehkä kerran tai kax ja sieltä se toinen tyttö tuli. Sekin helppo tietää, koska silloisen mieheni kanssa ei juuri turhia puuhasteltu. Onneksi nyt on toisin jiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaa ja hormoonit hyrrää...eiköhän se ovis täällä pian ole! ;)

Ihanaisen lumista päivää, mä alan tästä ryhdistäytymään ja lähtemään todellisen työn pariin!

Onnenhelmi kp11/25-27

Vierailija
271/897 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään muista enää kierroksien pituuksia mutta vuonna 2002 syntyneen pojan kohdalla puuhailua oli kuukauden jokaisena päivänä kunnes raskaus ilmoitti itsestään. Vuonna 2006 syntyneen tytön kohdalla oltiin puuhailtu sen kierron aikana vain YHDEN! kerran ja sitten oltiinkin jo raskaana.

272/897 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUUTULI, kiva kun mennään samoissa, saadaan jännitellä yhdessä:) Milloinkas ajattelit testaamisen aloittaa? Minulla on periaate etten tee ennenkuin menkkojen pitäisi alkaa, kun oon lopen kyllästynyt haamuihin sun muihin varsinkin liuskatesteissä, että viime kierron lopussa en tehnyt sen ainoatakaan testiä(kun en kerennyt, menkat alkoivat TÄSMÄLLEEN silloin kun ajattelinkin alkavan). Mutta jotenkin on tällä kertaa lippu niin korkealla ja ajatus siinä että tärppi olis tullut, että kutkuttais ensi viikon perjantaina jo testata..saas nähdä maltanko mieleni:) Aivan samoja ajatuksia sulla mitä itsellänikin ollut, välillä on toivokin ollut täysin kateissa ja lähes lyönyt hanskat tiskiin mutta jotenkin siitä vihonviimeisestä MAHDOLLISUUDESTA tahtoo pitää kiinni. Eniten ärsyttää juurikin nuo nappisuoritus-kierrot, minunkin olisi pitänyt raskautua jo kuudella kierrolla koska puuhat on olleet täsmälleen oikeana aikana..pistää pahasti miettimään mikä on vikana..Toivottavasti plussat meille tärähtää!!

Helene kp.17/22-29, yk.10, dpo.4

Vierailija
273/897 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan saan minäkin alkaa jännittää :) Kierto "vähän" heittelee, kun aloitettiin kesällä koko perhe karppaus ja se vaikutti samantien menkkoihinkin. Ennen esikoista kierto oli kellontarkka 28 päivää, hormonitasapainon palattua noin 32 päivää ja kesän jälkeen on ollut 25 tai 37.

Jos tässä nyt niinkään pitkälle päästään, milloin kannattaisi aikaisintaan tehdä testi? Esikoisen kanssa menkat olivat viikon myöhässä, kun tein hyvin haalean positiivisen (tein sen jälkeen vielä kaksi testiä, jotka kummatkin olivat rikki! Vauva sieltä silti tuli :).

Nyt olisi meneillään kp 25/25-37. Tissejä vihloo, mahaa vihloo, mutta joskus tuollaisia oireita tulee ennen menkkoja. Muuten ei menkkoja näy, mutta joskus ne tulee ihan yllättäen täysin kivuttominakin. Outona oireena (en edes tiedä, liittyykö koko hommaan) on suonenvedot jaloissa ja jalkapohjissa. Viime raskauden jälkeen ei ole moisia ollut ja silloinkin tosiaan tulivat vasta loppumetreillä. Niin, ja ennen menkkoja paino on yleensä vähän noussut (noin kilon), nyt olen laihtunut saman verran. En tosin pane pahekseni :)

274/897 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helene ja Tuutuli, ollaan sitten testaamassa samaan aikaan. Tai siis minä olen jo ottanut varaslähdön, mutta virallinen testipäivä mullakin ois tuo ensi perjantai. en vaan pysty millään odottelee sinne asti.

Ruusunpuna, sinähän voisit jo testata noilla herkillä, voisi aivan hyvin näyttää jo plussaa. Ja oireesikin ovat lupaavat, tsemppiä.

No niin, en taida mennä sittenkään ihan oppikirjan mukaan, lämmöt meinaan laski tänään normaalille ja kaikki juilinnat hävisivät. Plääh. Kiinnittymisen aikaanhan pitäis tulla se notkahdus alaspäin, mutta jos mulla oli eilen sitä kiinnittymisvuotoa niin ymmärtääkseni kinnittyminen olisi jo tapahtunut. Ota tästä sitten selvää. Raastavaa...

Vierailija
275/897 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tuli koulusta kotiin ja ilmoitti että hänen silmalasinsa ovat rikki kun koulutoveri oli repinyt ne hänen päästään irti ja juossut karkuun, antanut ne sitten toiselle kaverille ja sitten vasta poika oli saanut lasinsa takaisin...rikkinäisinä :( Jos noita laseja ei saada korjattua niin se on uusien lasien osto edessä, hintaa uusille laseille tulisi sitten noin 150€. Voi itku, enkä muuten päästä tämän kiusaajan vanhempia vähällä siinä mitä tulee korvausvastuuseen.

Oma koulumenneisyys muistui hyvin mieleen, sillä itselläkin oli tokaluokkalaisena silmalasit ja nyt pelkään kaikkein eniten sitä että poikani joutuu kokemaan saman kohtelun. Nollatoleranssin aion kyllä ottaa, teen kaikkeni jotta poikani elämä ja koulumenestys ei kärsi siten kuin minun silloin aikanaan. Kysyin pojaltani sanoiko hän tai tekikö hän jotakin semmoista mikä sitten provosoi tämän toisen lapsen toimimaan näin. Poikani sanoi että ei ja uskoin häntä. Opettajakin oli jo viestiä asiasta laittanut. En ole lapsille vihainen tms. mutta väkisinkin tulee mietittyä että eivätkö lasten vanhemmat ole kertoneet lapsilleen miksi useat ihmiset käyttävät silmalaseja ja miksi niitä ei saa ryövätä kenenkään päästä? Silmalasit eivät pitäisi olla enää nykyaikana syy kiusaamiseen, sillä ne ovat niin arkipäiväisiä asioita jo. Jos suinkin voin tällä tekstilläni vaikuttaa edes osaan vanhemmista, niin puhukaa lastenne kanssa asiat halki koulukiusaamisesta ja kiusaamisesta ylipäätään sillä kiusatun vanhempiin sattuu yhtä paljon kuin kiusattuun itseensä. Vahvistakaa suhteitanne lapsiin, niin he eivät ole ehkä niin hukassa kuin tämän päivän lapsi/lapset, poikani koulussa. Tarkoitukseni ei ole saarnata mistään, mutta nykyajan koulumaailma on julma! Koulukiusaaminen pitää saada loppumaan jo varhaisessa vaiheessa.

Tulipa purettuaa omaa mieltä mutta tämä ei jää tähän. Onko teillä vinkkejä siitä miten jatkaisimme tästä eteenpäin? Tämä oli ensimmäinen tämmöinen vähän vakavampi kiusaaminen...

Kiusaajat olivat tyttöjä, mikä ihmetytti minua vähäsen mutta en voi peitellä tätä asiaa siten että pistäisin sen ns. ihastuksen piikkiin.

Oma tilanne entisellään mitä tulee tähän varsinaiseen aiheeseen.

Vierailija
276/897 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helene: muakin nuo negatestit tympäsee niin, että ei tee mieli enää yhtään turhaa testiä tehä. En usko, että mulla ois mahdollista testin näyttää mitään ennen kuin aikaisintaan ens sunnuntaina. Aioin kuitenkin testata ens perjantaina sen vuoksi, kun on tarkoitus viettää pikkujouluja. Tietää sitten, mitä juomapuolta uskaltaa nauttia.

Evis: kiva kun sitten saadaan yhdessä testailla! Toivottavasti vedetään komea kolmen suora! Siis tarkoitan, että toivottavasti Helene, sinä ja minä plussataan - en nyt muista oliko muita testailijoita ensi viikon perjantaille, mutta tietenkin toivon, että ihan jokainen saisi sen plussan!

Birre: ikävää tuo koulukiusaaminen. Voimia sulle! Kyllä pitää asiaan puuttua, eikä periksi antaa, ennen kuin homma loppuu. Se vain on vaikeampaa, kuin uskoisi. Niin paljon, kuin nykyään joka tuutissa toitotetaankin koulukiusaamisesta ja varhaisen puuttumisen tärkeydestä, niin kuitenkin käytännössä opettajien resurssit on niin vähäiset ja jotkut aikuiset eivät vain välitä puuttua lapsiensa tekemisiin, eivät usko eivätkä välitä, vaikka lapsensa toisia kiusaisi.

Tiedän tämän, koska meillä painitaan saman ongelman kanssa. Meillä on 4.luokkalainen poika, jota luokkakaverinsa on enemmän tai vähemmän häirinnyt/kiusannut/ilkkunut/käynyt käsiksi esikoulusta lähtien. Joka vuosi otan asian esille opettajan kanssa ja ongelma vähenee hetkellisesti... kunnes alkaa taas. Meillä pojalla on kausia, kun itkee iltaisin itsensä uneen. Keksii kaikenlaisia kipuja, ettei tarvisi kouluun mennä. Ja meidän poika on sosiaalinen ja hänellä on koulussa paljon kavereita. Mutta tämä yksi häirikkö, jolla ilmeisesti jokin keskittymishäiriö, on ottanut poikamme silmätikukseen ja häseltää jatkuvasti hänen kimpussaan. Ymmärrän, että pitäisi ymmärtää, että hänellä on ongelma. Mutta mun mielestä siinä ymmärtämisessäkin on rajansa. En ala enää ymmärtämään ja hyssyttelemään asiaa oman lapseni kustannuksella! Mutta aika kädettömiä ollaan. Kun tuntuu, ettei lapselle voi opettajat mitään ja vanhemmat eivät kai jaksa välittää tai sitten eivät vain pysty mitään tekemään. Mutta taas on asia täälläkin nostettu pöydälle.

Siis tämä asiahan ei tietenkään mitenkään vauvakuumeeseen kuulu... mutta paljon on täällä meilläkin se asia nyt ollut pinnalla ja mielen päällä.

277/897 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mulle tuli nyt sellainen epäuskoinen fiilis, että onnistuuko tämä ikinä. Kävin tänään sähköpostivaihtoa lääkärin kanssa ja hän ei puhunut mitään kiinnittymisvuodosta vaan saattaa jopa ennakoida menkkojen alkua. Voi kökkö. Lisäksi hän sanoi, että mun kohdalla saattaisi näyttää plussaa jo ma-ti jos on näyttääkseen. Tuo kaksi viikkoa on sellainen "turva-aika" milloin viimeistään tulisi testin olla positiivinen jos niikseen tulee. nyt on jo torstai eikä merkkiäkään haaleastakaan viivasta. Kohta iskee paniikki varsinkin kun noi lämmötkin putos. Uuaah, en kestä tätä..mikä hemm.. mussa on vikana kun en raskaudu...

Vierailija
278/897 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt ja pitkä lenkki takana (hyr miten kylmä), edessä TPS-peli. MUkava ilta siis perheen kesken.

BIRRE: Puuttukaa tosi tiukasti kiusaamiseen. Heti. Voimia ja jaksamista, muuta en osaa tuolaisesta kamalasta touhusta sanoa. Puuttuminen ja stopin tekeminen on a ja o.

EVE: Nyt nyt nainen... et lannistu siellä. Voi hyvin olla, että lämmöt reissaa eestaas, vaikka oisit miten raskaana. Oikeasti. Itselläni ekassa raskaudessa ne nousi ensin oviksen ja inssin jälkeen, mutta r-aikana (edes testiaikana) ei yhtään koholla, ihan normilämmöt luokkaa 36,4. Toisesta taas oli ekat viikot ylhäällä, liki 37 jatkuvasti. Nyt rentoudut, rauhoitus. Mikset muuten oo mitannut suusta lämpöä? Mulle aikanaan sanottu,e ttä se on se ns. varmin tapa...tiedä sitten. Itse mittaan suusta, mulla on ihan oma mittari siis. itselle, tätä varten ;). Ja voihan se olla, että kiinnitt alkanut eilen, nyt dippi, noista ei ihan varmuudella katsos voi tietää. Tsemppiä ja peukkuja!! Tuhansittain.PS. katso FF käyriä (ootko käynyt), miten lämmöt vaihtelee raskautuneilla useinkin.

BASSE: Toi on p niinku plussa, ei ees haamu. Ihanaa, ONNEA!!!

OMAT: EDelleen testissä voimakas ovisplussa :). Me taidetaan ehtiä huomenna vielä puksuttaa ?? ILtaa menee, mut jos toisessa testissä edelleen voimakas plussa, se tarkoittanee, että 24 tuntia siihen,että munis irtoaa? Ne testit, jotka infoaa tämän jo 36-48 tuntia ennen, näytti sen plussankin pv ennen, kätevää. Kivut ennallaan, pissattaa, rinnat aremmat jo . Hmmm.

Nyt imuri pikaisesti lapaan, sitten syömään ja peliin, mukava ailtaa teillekin.

ILTIS kp 17 ja litania...

279/897 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot niin hauska. Tuun aina niin hyvälle tuulelle kun luen sun tekstejä. ja monen muunkin tietty. Mutta Iltiksellä on ihana tapa kirjoittaa. Välillä nauran ihan kippurassa sun juttuja.

Puksutusonnea sulle kovasti paljon. Meikä jatkaa testailua ja yrittää peittää naamastaan finnejä. Äsken tein testin TAAS ja luulin jo nähneeni aavistuksen omaisen kajastuksen viivasta, mutta taisi olla hyvää mielikuvitusta..hoh hoijaa

Vierailija
280/897 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finneistä: Kuinka varma merkki se on raskaudesta?

En tiedä minkä piikkiin nyt pistän tämän, mutta minun pepunkannikassa ja naamassa ja selässä on nyt ihan muutaman päivän sisälle pukannut finniä jos toistakin enkä tiedä johtuuko se siitä että olen syönyt suklaata? Naama kukkii kaikkein pahiten.

On minulla taipumusta niihin muutenkin mutta ei niitä koskaan oo tullut näin paljon, kuin sieniä sateella. Skipatkaa tää viesti jos on liian ... nöh...pahkuraista :D