Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö muita käydä Lidlissä?

Vierailija
26.10.2010 |

Tykkäisin muuten käydä Lidlissä, kun sieltä saa joitain tosi hyviä ja välillä erikoisempiakin tuotteita. Joskus lähden niitä tai jotain mainoksessa ollutta tuotetta hakemaan ja aina törmään samaan ongelmaan: tavara on loppu. Muutenkaan en voisi siellä tehdä kaikkia ostoksia, koska kaikkea (normaaliakaan) sieltä ei saa.

Lisäksi minua todella ärsyttää ne älyttömät jonot, kassoja on usein liian vähän, varsinkin Kampissa ja Malmilla. Lisäksi siellä kassalla on tosi usein jotain sähläystä ja vastaavaa pitää kutsua paikalle joka asiasta...

Ja mitä ihmeen isoja peilejä ne on siellä katon rajaan laittanut?! Näiden seikkojen takia käyn Lidlissä enää tosi harvoin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä ei oo ollut koskaan jonoja, kun ollaan siellä käyty, eikä siellä ole tuollaisia peilejäkään...

Käydään Lidilissä ehkä kerran kuussa ostamassa pestoa, espressoa, ykköskaljaa ja satunnaisesti jotain muuta. En mäkään siellä kyllä normaaleja ruokaostoksia tee, kun ei siellä ole oikein valikoimaa.

Vierailija
2/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen lähes aina saanut sen tarjoustuotteen jota olen lähtenyt hakemaan. Matkaa on sen verran Lidliin että normaalisti en käy, mutta juuri noiden hyvien tarjousten perässä menen. Eikä ole tarvinnut jonottaa koskaan pitkään, ei ainakaan niin pitkään kuin Prismassa. Samalla ostan Lidlistä muutakin, tosin ihan kaikkia ruokia en sieltä saa mitä haluaisin mutta loput haen sitten lähikaupasta (iso S-market)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on aina täynnä maahanmuuttajia. Ensin se oli eksoottista mutta enää ei. Onneksi kohta pääsen asioimaan pelkästään Naantalin Lidleissä, niissä kun on aina vähintään kolme Jaguaaria rivissä parkkiksella. Tai muutaman on saattanut korvata uusi bemarikin. Jos ne on maahanmuuttajien niin ei haittaa.

Vierailija
4/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että niiden avulla voidaan kurkkia asiakkaiden kasseihin, että onko niihin laitettu tavaraa maksamatta...

Vierailija
5/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn siellä tosi harvoin, ja silloinkin ostan jotain "turhaa" kuten popcornia, sipsejä, perunamuussijauhetta (Lidlin tuote on ainoa jota kärsii syödä perunamuussijauheista).

Minä inhoan niitä kassoja, tavaroille ei ole kunnon tilaa liukuhihnan jälkeen ainakaan täällä meidän Lidlissä

Vierailija
6/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on aina täynnä maahanmuuttajia. Ensin se oli eksoottista mutta enää ei. Onneksi kohta pääsen asioimaan pelkästään Naantalin Lidleissä, niissä kun on aina vähintään kolme Jaguaaria rivissä parkkiksella. Tai muutaman on saattanut korvata uusi bemarikin. Jos ne on maahanmuuttajien niin ei haittaa.

Mietin vain miten ne muut kaupassakävijät vaikuttavat sinun ostoskokemukseesi? Meidän perhekin on varmasti häiritsemässä joskus ihmisten ostosnautintoa kun olemme maahanmuuttajia. Ja vielä sellaisia ällöjä välimerellisen näköisiä. Pyydän anteeksi sittarissa ja Lidlissä asiointiamme...

Lidlissä tosiaan ärsyttää se että monesti ne tavarat loppuvat ennenaikojaan, eli jo samana päivänä jos itse pääsee vasta töiden jälkeen käymään. Aina on vielä niin että ne parhaat tuotteet eivät tule vakiovalikoimaan.

Vierailija
7/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ne idiootti tv-mainokset niin paljon!

Vierailija
8/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten paloi käämi just ton takia, että sieltä ei saa sitä mitä lähtee hakemaan. Valikoima vaihtelee tosi paljon. Mieluummin menen cittariin tai prismaan niin saan kerralla sen mitä tarvitsen.

Vierailija
9/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kassillista ruokaa 25 eurolla. Ihanaa!!! Harmi vaan ettei ole lähikauppana.

Vierailija
10/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokatuotteet top tavaraa ja mukavan "eksoottisen" makuisia, ainakin vielä. Halpistavara on älyttömän laadukasta mutta usein loppu. Kassoilla on törkeät jonot ja ne ei oikein tuntus koskaan vetävän. Pitää aina asennoitua jonottamiseen kun menee sinne.

Vierailija
11/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensteks Naantalissa on vain yksi Lidl (joka sekin on liikaa), ja toisekseen siellä ei asioi maahanmuuttajat vaan kaupungin sossupummit (kyllä, heitäkin Naantalista löytyy). Joskus on näkynyt muutama mustalainen mersullaan (ruotsin rekisterissä tietysti).

Niin, ja minähän en siis itse tietystikään asioi siellä, ihan olen iltakävelyllä nähnyt...

Vierailija
12/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan niitä kassoja, tavaroille ei ole kunnon tilaa liukuhihnan jälkeen ainakaan täällä meidän Lidlissä

Meidän Lidlissä ei ole jonoja normaalisti arkisin, kun minä asioin. Viikonloppuisin ja juhlapyhien alla samat jonot kuin muuallakin, mutta henkilökunnan taidot hanskassa, ei tarvita vastaavaa joka asiakkaan "ongelmiin".

Samoin tarjoustuotteita nykyään jo on riittävästi, alkuaikoina ne oli aina loppu heti aamusta.

Ainoa asia, mikä oikeasti enää ärsyttää ko. kaupassa on ne pullonpalautusautomaatit. Tai se, että miltei poikkeuksetta kun menet pullojesi kanssa, niin jos ei jo ole toinen (meillä 2 konetta) tukossa ,niin takuuvarmasti se sun kone juuri menee tukkoon omalla vuorollasi. Tästä pitäisi oikeastaan alkaa keräämään tilastoa..... Ja joka kerta henkilökunnan edustajalla on naama pahemman kerran nurinpäin, kun tulee purkamaan tukkoa automaatista, tämä on toinen tilaston paikka..

Vierailija
13/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan pieni - cittarissa käyntiin menee 2 tuntia. Ja Lidlissä on niin halpaa, että raskii ostaa täydet kasslliset tuoreita hedelmiä, vihanneksia, rahkaa, vähärasvaista lihaa jne jne

Vierailija
14/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn siellä kyllä, ja ostoskassi on silloin hämmästyttävän halpa. Mutta kasvikset ovat usein ihan nahistuneita, monet tuoreet ruuat ovat usein loppu, ja aina saa huomata, että jotain ihan tavallista tuotetta ei löydy. Sen takia suurin osa ostoksista on tehtävä muualla.

Vierailija
15/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikaan jonoja, ja jos on niin silloin kassa hälyttää toisen kassan. Hyvin on toiminut. Ja meilläkin on ne uudenmalliset liukuhihnat, eli samanlaiset kuin on sittareissa ym.

Eniten ilahduttaa Lidlissä juuri se että vaikka ostat neljä kauppakassillsta ruokaa ja taloustarvikkeita niin se maksaa 60-80 eur ja taas jos erehdyn sen kaiken saman ostamaan sittarista/prismasta niin se on yli 120 eur. Iso ero! Eli kerta viikkoon isot ostokset Lidlistä, täydennetään sitten sittarista ja valtsusta. Eikä yhtään harmita, päinvastoin.

Noiden tiettyjen tarjousten perässä tulee kyllä harvoin juostua, ihan normiruokaostokset teen Lidlissä.

Vierailija
16/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa todella hyvää ja edullista ruokaa ja tavaraa, MUTTA olen aivan v*tun kyllästynyt täällä itäsuomessa pyöriviin venäläisiin. Siis joka kerta kun sinne lidliin menee niin se on aivan täynnä kälättäviä ja tunkeilevia ja haisevia ryssiä. Aiemmin en ole tuntenut minkäänlaista venäläisvihaa, mutta nyt tuntuu ettei mihinkään voi mennä etteikä joku trastuitprutskiprutski siellä olis viiden ostoskärrinsä kanssa solkottamassa..

Vierailija
17/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi muutat Raumalta Naantliin?

Vierailija
18/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et pysty varastamaan rauhassa?

Vierailija
19/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on tien toisella puolella. Ruoka on halpaa ja hyvää. Käyttötavarat hyviä. Meidän Lidlissä on myös paistotiski (tuoretta leipää, karjalanpiirakoita, voisarvia yms.) ja nekin on tosi halpoja. Myyjät ystävällisiä eikä tarvi erityisesti jonottaa. Kassat samanlaisia kuin muissakin kaupoissa eikä mitään peilejä.

Vierailija
20/30 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on tien toisella puolella. Ruoka on halpaa ja hyvää. Käyttötavarat hyviä. Meidän Lidlissä on myös paistotiski (tuoretta leipää, karjalanpiirakoita, voisarvia yms.) ja nekin on tosi halpoja. Myyjät ystävällisiä eikä tarvi erityisesti jonottaa. Kassat samanlaisia kuin muissakin kaupoissa eikä mitään peilejä.

En oo kuullutkaan et Lidlissä ois.