Paljas terska löysänä.
Miten momi mies pitää terskaa näkyvillä esim. uimahalleissa ja saunoissa kun olette siellä. Onko terskan esillä olo jotenkin harvinaista vai miten olette miehet sen kokeneet. Itse naisena kylpylöissä näkee todella harvoin saunamailmoissa oikein paljastettua terskaa. Itselleni tulee sellainen olo kun joskus näkee terskan että kalu on pikkasen herännyt jolloin esinahka ei riitä päälle.Miten miesten keskuudessa terskan näkyminen koetaan herättääkö se hilpeyttä.
Kommentit (78)
Mut ympärileikattiin jo nuorena, nyt olen kyllä jo aivan aikuinen mies. Terska on siis tietenkin aina esillä, itse tykkään vehkeeni ulkonäöstä. Pidän itseni myös aina posliinina. Katseita saan kyllä naisilta ja myös miehiltä missä tahansa alasti ollaankin. Kommentoitukin mulkkuani on aina joskus, mutta se on ollut kyllä kaikkea muuta, kuin negatiivista. Kokoa on sanottu suureksi ja pinnassa olevia verisuonia miehekkäiksi. Ensimmäisillä kerroilla hämmennyin miesten sanoista, kun joskus uimahallissa mulkkuani kehuivat. Naisten sanoista ja katseista olen aina tykännyt... Joten oma kokemukseni paljaana heiluvasta terskasta on positiivinen :)
Kyllä pidän terskaa esillä kun käyn esim. kylpylässä. "Opin" tämän tyylin kaveriltani joka meni ympärileikkaukseen 17-vuotiaana ja hänen paljas terska näytti jotenkin "hienommalta" kuin tämmöinen tavallinen tuppikulli. Mulla on kyllä semmoinen tuntuma että naisille ei hirveesti ole väliä paljaalla terskalla, vaan mieluummin tykkäävät "kuoria" kullin ja paljastaa terskan pois nahan suojista omin käsin :)
Minulla on terska aina näkyvillä vaikka en edes yritä näytellä sitä. Kalu on minulla ehkä hieman normaalia kookkaampi ja ehkä esinahka on normaalia lyhyempi.
En ole koskaan edes ajatellut että uimahalleissa tai kylpylöissä jotkut kiinnittäisivät siihen huomiota...
Kelpaisiko naisille tämmöinen terska paljaana?
Jos kelpaa ja sopii viikonlopun ohjelmaan, niin viestiä vaan tulemaan.
http://www.iskuri.net/index.php?prof=696888&inr=5&s=0&osp=3&hsp=1
huomaavat isot paljaat terskat, vaikka eivät näytä sitä ihan suoraan.
Toi nyt ei aina ole mikään valintakysymys edes. Minulla on melko pieni penis, eikä mitään leikkauksia ole tehty, mutta murrosiässä esinahka vaan tuntui jäävän sinne taakse eli nyt on sitten terska aina paljaana. Esinahka on jopa niin lyhyt, että ilman rasvoja itsetyydytyskin on vähän hankalaa. Mutta elimiä on erilaisia, paljas terska ei kuitenkaan ole mikään harvinaisuus, eikä ympärileikatutkaan.
Miten momi mies pitää terskaa näkyvillä esim. uimahalleissa ja saunoissa kun olette siellä. Onko terskan esillä olo jotenkin harvinaista vai miten olette miehet sen kokeneet. Itse naisena kylpylöissä näkee todella harvoin saunamailmoissa oikein paljastettua terskaa. Itselleni tulee sellainen olo kun joskus näkee terskan että kalu on pikkasen herännyt jolloin esinahka ei riitä päälle.Miten miesten keskuudessa terskan näkyminen koetaan herättääkö se hilpeyttä.
Minun mulkku kun käy vedessä niin sehän surkastuu. Ei ole hauskaa.
Asiaa sivuten missä muka on sellaisia kylpylöitä missä naiset ja miehet ovat yhdessä saunassa ilman vaatteita heh heh, ei sellaisia ole suomessa, jotain höyrysaunoja on ja niissäkin on eri puolet naisille ja miehille ja ei niissä mitään näe!
Minulla on keskikokoinen penis ja murrosiässä esinahka oli vähän tiukahko ja ehkä siitä syystä se on asettunut lähes pysyvästi terskan taakse. Esinahka on muutenkin niin luhyt, että se ylettyy juuri ja juuri terskan reunalle itsetyydytyksen aikana, kun oikein asettelee.
Itse en ole ikinä kiinnittänyt asiaan juurikaan huomiota, uimahalleissa kun en muiden elimiä juuri tule katseltua.
Tuon on kyllä mielenkiintoista. Siitä voisi ihan tehdä pikaisen haastattelututkimuksen kadulla. Kun siveä tyttö kysyy, niin kyllä miehet vastaa.
on leikattu pienenä lapsena. Terveydellisistä syistä. Ja kaveripiiristäni tunnen toisenkin leikatun.
Leikattiin koko laku irti kassaralla.
Leikaajan Mora-Ali oli sellainen että huusi
"Hazzan paloittele" ja iski sitten nakin nukuksiin tyvestä alkaen. Ja joko komeus,mulkku, myytiin purukumiksi ruotsiin . mutt nyt suurena mulkkuna on suomessa kansanedustajana.
tosin Lapin Leukulla ihan omasta syystäni.
paljas pää Kyllä paljas kullin pää väkisinkin herättää huomioo se ei ole luonnollinen tila penikselle.
Se on ihan normaali tila.
Minua ei ole leikattu ja puoli terskaa pilkoittaa aina.
Ei se minusta edes ole mikään iso. (18cm/5cm)
Vain vähän, eikä sitä saa ees vedettyä terskan päälle. Ei oo leikattu.
Ja joo. Parasta mahdollista "miestä"... :)
Itselläni on leikattu koko esinahka pois muistelisin noin 17vuotiaana. Terska sai jonkun kasvupyrähdyksen ja lopulta esari ei mennyt taakse enää ollenkaan. Joten terska on aina esillä. Jos haluat nähdä, katso "alastonsuomi" "valiotanko" sieltä löytyy leikattu kaluni.
olen nähnyt appiukkoni nakuna. Hänellä on ison kalunsa pää aina paljaana....tosin kuin pojallaan.
Harmi ettei jotkut ominaisuudet periydy
Itseni on ympärileikattu aikuisena, minkä vuoksi terskan on aina paljaana. En osaa sanoa, minkä verran siihen on kiinnitetty huomiota.
Mitä ihmeen mänttejä täällä oikein kirjoittelee? Itsellä on terska aina näkyvissä kun esinahka vetäytyi noin 13vuotiaana itsestään. Ei ympärileikkausta, ihan luonnollinen juttu. En ole ikinä asiaa ajatellutkaan kun käyn uimahallissa tai missään muuallakaan - enkä oikeasti ole huomannut että kukaan olisi sitä katsellutkaan. Ehkä joku ajattelee että onpas sillä lyhyt kun on erektiossa vain 10 senttiä kun se erektiossa oikeasti on 19 senttiä...
Itsellä on sen verta "riittoisa" esinahka ettei se vetäydy itsestään edes seisokissa. Eipä siinä mitään, saahan sen aina rullatua alas. Ja kokoa kuitenki semmoinen 16 cm seisokissa, että ei se mistään pienimunaisuudesta johdu
Mulla on niin lyhyt nahka ettei se pysy terskan päällä . Minusta tuntuu ihan hyvältä terska paljaana.
Mulla on terska aina esillä. Esinahka menee kyllä terskan yli, mutta kohta puoliin heti palaa rullalle takasi terskan juureen. Mulukku on liki kolkytsenttinen peräreiästä mitattuna.