Paljas terska löysänä.
Miten momi mies pitää terskaa näkyvillä esim. uimahalleissa ja saunoissa kun olette siellä. Onko terskan esillä olo jotenkin harvinaista vai miten olette miehet sen kokeneet. Itse naisena kylpylöissä näkee todella harvoin saunamailmoissa oikein paljastettua terskaa. Itselleni tulee sellainen olo kun joskus näkee terskan että kalu on pikkasen herännyt jolloin esinahka ei riitä päälle.Miten miesten keskuudessa terskan näkyminen koetaan herättääkö se hilpeyttä.
Kommentit (78)
Itse vetelen esinahkaa edestakaisin, voiko nahattomalla suorittaa parin tunnin runkkumaratoneja?
Tai sitten siihen aikaan tehtiin useammin niin. En ole aivan poikanen... En sitten tiedä, onko kyseessä huono vai hyvä tsägä. Eipä sitä esinahkaa oikein ole osannut kaivata, kun ei sitä ole ollut. Voi olla, että olisi tunnokkaampi jos nahka olisi, mutta palaa se nalli näinkin.
voiko nahattomalla suorittaa parin tunnin runkkumaratoneja?
No ei pysty millään. Tulee alle kymmenen minuutin. Ranneliike lienee sama nahattomallakin.
Mahdat olla melkoinen welho naisen kanssa, hihhih
No ei pysty millään. Tulee alle kymmenen minuutin. Ranneliike lienee sama nahattomallakin.
Mahdat olla melkoinen welho naisen kanssa, hihhih
No itse varmaan sitten ajattelet että: "Koetanpa pitkittää sessiota, että käsi ehtii saamaan nautintonsa"? :D
Noin yleensä ottaen en kyllä ajattele naisen kanssa rakasteluakaan mitenkään kestävyyslajina. Se ei välttämättä ole kolmen tunnin jyystösessiona paljon parempaa, kuin kiihkeänä pikaisena rakasteluna keittiön pöydällä. Molemmille on paikkansa.
Kyllä esinahkaa on leikattu monella eri tapaa suomessa. Toisilla (niinkun minulla) on tehty tämä "väljennös" jossa on esinahka säästynyt suurimmaksi osaksi ja sitten toisilta on jouduttu poistamaan esinahkaa enemmän. Terskan näkymiselle voi olla useita syitä ihan luonnolliosia tai sitten tahallisia. Ei se kuitenkaan laitonta ole ja minä en ole kiinnittänyt toisten peniksiin yhteissaunoissa huomiota, joten ei ole päässyt häiritsemäänkään. Sen olen kuitenkin huomannut, että jotkut miehet ja pojat kattelee häikäilemättömästi navan alapuolelle joskus pitemmänkin aikaa.
M34
Miksi käytät runkkuun niin vähän aikaa? Sehän on kokonaisvaltainen nautinto eikä siinä kättä palvella...
Yleensä en ota aikaa.
Miksi käytät runkkuun niin vähän aikaa?
Minulle käytetty aika ei ole se itseisarvo. En kellottele, että kuinka kauan kesti. Naisen kanssa varmaan meneekin sitä aikaa. Joskus koko yö. Runkkaaminen taas on enemmän sellainen paineen poisto. Sitä en kiellä, etteikö hyvä runkku voi olla parempi kuin huono pano, mutta nykyisessä parisuhteessani kumminkin se rakastelu on parempaa kuin käsi. Senpä takia se ajankäyttö siihen runkkaamiseen on jäänyt vähän vähemmälle. Se on varmasti vain minun omituisuuteni, eikä kiinni siitä, olenko ympärileikattu, vai en, niin että jätetään vaan tähän -älä anna sen pilata yöuniasi.
Itse en saa suhteeltani sitä, mitä haluan ts. määrä ei korvaa laatua. Kaiketi siksi paineet eivät poistu pikarunkulla. Kuitti.
Runkkaaminen taas on enemmän sellainen paineen poisto. Sitä en kiellä, etteikö hyvä runkku voi olla parempi kuin huono pano, mutta nykyisessä parisuhteessani kumminkin se rakastelu on parempaa kuin käsi.
Kyllä paljas kullin pää väkisinkin herättää huomioo se ei ole luonnollinen tila penikselle.
En ole koskaan nähnyt että jollai ois aivan paljas terska esim. uimahallissa ja on tullut aika paljon niissä käytyy. Kai siihen kiinittäs huomioo jos näkis sellasen tiedä häntä. Hetero heikki-
olen nähnyt appiukkoni nakuna. Hänellä on ison kalunsa pää aina paljaana....tosin kuin pojallaan. Harmi ettei jotkut ominaisuudet periydy
Olen nähnyt appeni usein uivan nakuna. Hänellä kookas paljaspäisen kalu, näyttää tosi namilta
Miten momi mies pitää terskaa näkyvillä esim. uimahalleissa ja saunoissa kun olette siellä. Onko terskan esillä olo jotenkin harvinaista vai miten olette miehet sen kokeneet. Itse naisena kylpylöissä näkee todella harvoin saunamailmoissa oikein paljastettua terskaa. Itselleni tulee sellainen olo kun joskus näkee terskan että kalu on pikkasen herännyt jolloin esinahka ei riitä päälle.Miten miesten keskuudessa terskan näkyminen koetaan herättääkö se hilpeyttä.
Minun mulkku kun käy vedessä niin sehän surkastuu. Ei ole hauskaa.
Minut on ympärileikattu, joten terskani on aina paljaana.
Olen 48 vuotias, käynyt miesten kanssa saunassa satoja kertoja, enkä ole ainuttakaan ympärileikkatua nähnyt. Ehkä pitäis käydä muualla kuin pääkaupunkiseudun paikoissa vaikka nakkilassa tai loimaalla jos siellä olis niitä nahattomia tatskakulleja..
Yhtenä kesäiltana nurmella Nummi-Pusulassa suukottelin yhtä miestä peenikseen, jolla oli valtava esinahka. Veteli ja myös Vahto oli tuttuja miehelle, vaikka oli kotosin Mulkkujärveltä Pohjanmaalta. Väitti, että siellä kaikilla on tuppikullit. En usko, että puhui tuossa asiassa totta.
Minulta on esinahka poistettu kokonaan nuorenpana, joten terska on aina näkyvillä. http://aijaa.com/S3jO0I
sanoisin että terska on useammilla miehillä saunassa kokonaan näkyvillä minulla ainakin sillä esinahka ei pysy päällä ja onhan se paremman näköinenkin sillä tavalla .
No mulla on aina terska paljaana, se on niin iso, ettei mahdu esinahkaan. Ja kyllähän sitä joskus katsellaan , mulle aivan sama.
Miesten kesken esinahan alla piilossa. Kylpylöissä ja muissa yhteissaunoissa paljaana naisten katseltavana. Etenkin nuoria naisia tuntuu kiinnostavan paljon iso posliinikalu ja paljas terska. Kerran kuulin jopa huokauksen n. 18v. naiselta ja sain ihanan hymyilevän katseen. Toinen posliini nainen seurasi taas vilvoittelualtaalle ja alkoi viereen kellumaan, mutta tosin pillu kateelliseen mieheensä päin. Viikonlopuksi Katinkultaan letkuaan esittelemään?
Tai sitten siihen aikaan tehtiin useammin niin. En ole aivan poikanen...
En sitten tiedä, onko kyseessä huono vai hyvä tsägä. Eipä sitä esinahkaa oikein ole osannut kaivata, kun ei sitä ole ollut. Voi olla, että olisi tunnokkaampi jos nahka olisi, mutta palaa se nalli näinkin.