Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Lidl:n lastenvaatteista?

Vierailija
25.10.2010 |

Ei ne tietysti täytä av:n tiukkoja tyylikriteereitä, mutta mites muuten, laatu jne?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vaatteita ovat. Kestää pesua ja kulutusta. Lapsi on kohta 1,5v.

Vierailija
22/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta-laatusuhde. Kivan näköisiäkin ovat. Monta vaatetta lapsille sieltä ostanut.Sekä lasten tarvikkeet ovat hyviä ja halpoja, mm. itkuhälytin,unipussi.

-tintti-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut nyt jo aika paljon Lidlin vaatteita, neuleita eniten ja hitsi kun ne on pehmoisia ja hyvälaatuisia pesusta toiseen.. Eikä todella hinnalla pilattuja.

Vierailija
24/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 2kk sitten Stockalta lapsilleni BOGI-merkkisiä sukkahousuja ( joissa nilkassa ns. timanttisydän ) ja ne KAIKKI ovat heitetty jo roskiin, koska hajosivat lähes käsiin!

Takapuolen saumat olivat jo toisen pitämisen jälkeen reikäiset ja tämä molemmissa sukkahousuissa.

Vierailija
25/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitoitukset joskus tosin vähän hassuja (esim. housuissa, ovat usein tosi pitkiä ja vauvan vaatteet sopivat enemmän kuin hyvin meidän laihalle vauvalle :D)

Mutta ei mitään valittamista. Ovat kestäneet hyvin käyttöä ja pesua. Hinta-laatusuhde kohillaan.

Meillä on jotain kaikilla kolmella tenavalla.

Vierailija
26/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenvaateblogistien mielestä ihan huippulaadukkaita ja hienojakin. Omat kokemukset ihan hyviä. Yökkärit ei ole muuttuneet miksikään varmaan satojen käyttökertojenkaan jälkeen. Mun silmää ne ei kyllä erityisesti miellytä mut ihan perusnäköistä markettivaatetta.

Vierailija
27/28 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella hyviä ovat olleet,yökkärissä ei ole nukan nukkaa ja jo vuoden päivät pidetty ja pesty!

Vierailija
28/28 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme