Mitä mieltä Lidl:n lastenvaatteista?
Ei ne tietysti täytä av:n tiukkoja tyylikriteereitä, mutta mites muuten, laatu jne?
Kommentit (28)
hinta-laatusuhde. Kivan näköisiäkin ovat. Monta vaatetta lapsille sieltä ostanut.Sekä lasten tarvikkeet ovat hyviä ja halpoja, mm. itkuhälytin,unipussi.
-tintti-
Mä olen ostanut nyt jo aika paljon Lidlin vaatteita, neuleita eniten ja hitsi kun ne on pehmoisia ja hyvälaatuisia pesusta toiseen.. Eikä todella hinnalla pilattuja.
Ostin 2kk sitten Stockalta lapsilleni BOGI-merkkisiä sukkahousuja ( joissa nilkassa ns. timanttisydän ) ja ne KAIKKI ovat heitetty jo roskiin, koska hajosivat lähes käsiin!
Takapuolen saumat olivat jo toisen pitämisen jälkeen reikäiset ja tämä molemmissa sukkahousuissa.
Mitoitukset joskus tosin vähän hassuja (esim. housuissa, ovat usein tosi pitkiä ja vauvan vaatteet sopivat enemmän kuin hyvin meidän laihalle vauvalle :D)
Mutta ei mitään valittamista. Ovat kestäneet hyvin käyttöä ja pesua. Hinta-laatusuhde kohillaan.
Meillä on jotain kaikilla kolmella tenavalla.
lastenvaateblogistien mielestä ihan huippulaadukkaita ja hienojakin. Omat kokemukset ihan hyviä. Yökkärit ei ole muuttuneet miksikään varmaan satojen käyttökertojenkaan jälkeen. Mun silmää ne ei kyllä erityisesti miellytä mut ihan perusnäköistä markettivaatetta.
todella hyviä ovat olleet,yökkärissä ei ole nukan nukkaa ja jo vuoden päivät pidetty ja pesty!
Hyviä vaatteita ovat. Kestää pesua ja kulutusta. Lapsi on kohta 1,5v.