Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petettynä vertaaminen toiseen naiseen

Vierailija
24.07.2024 |

Hei petetyksi tulleet naiset, vertailitteko koskaan itseänne siihen toiseen naiseen? Jos siis saitte tietää sen naisen kenen kanssa salasuhde kumppanilla oli. Olen yliajatteluun taipuvainen ja alemmuuskompleksiin ei paljoa vaadita :( voittaako parempi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailin. Miesystäväni kannusti minua pitämään itseäni tikkulaihana ja petti minua pulleahkon naisen kanssa. 

Vierailija
2/10 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ei liity pettämiseen mutta tuli tästä oma kokemus pintaan; mies suhteen alussa kertoi naismakunsa keskittyvän laihoihin naisiin ja hänen eksät olivat kuulemma kaikki olleet laihoja. No, minä nuorena löysin parin eksänsä instagramit ja pulleahkoja ne olivat olleet. Kuvia oli kuitenkin pitkän ajan takaa ja ajalta kun seurustelivat. Mitä ihmettä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kun oltiin niin erilaisia, enkä ole alemmuuskompleksiin taipuvainen. 

Vierailija
4/10 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hyväksi ole mutta on sitä tullut tehtyä

Vierailija
5/10 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa naisessa on jotain mikä miestä kiehtoo ja mihin hän rakastuu: hauskuus, villiys, kokeilevuus, jännittävät keskustelut, älykkyys, kuunteleminen, yhteiset kiinnostuksen kohteet, yhteinen tekeminen, seksuaaliset mieltymykset, huomio jota saa, ulkonäkö ym. 

Vierailija
6/10 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisessa naisessa on jotain mikä miestä kiehtoo ja mihin hän rakastuu: hauskuus, villiys, kokeilevuus, jännittävät keskustelut, älykkyys, kuunteleminen, yhteiset kiinnostuksen kohteet, yhteinen tekeminen, seksuaaliset mieltymykset, huomio jota saa, ulkonäkö ym. 

Sinussako noita ei ole? Jos siis vastasit petettynä naisena.

Vierailija
7/10 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin se ikävä kyllä menee. Hänessä on sitä mikä tästä nykyisestä puuttuu. 

Eri 

Vierailija
8/10 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinussako noita ei ole? Jos siis vastasit petettynä naisena.

Ei minussa ainakaan ole hauskuutta, ihailevuutta, kepeyttä jne, kun mies ei tee mitään kotitöitä, ei koskaan kehu tai puhu kauniisti, ei osoita mitään huomiota, ei halua tehdä yhdessä mitään, ei halua seksiä jne. 

Vierailija
9/10 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta minäkin olisin tottakai tällainen jotain toista miestä kohtaan, sellaista, joka osoittaisi pitävänsä minusta, ei pitäisi itsestäänselvyytenä vaan arvostaisi ja osoittaisi haluavansa minua.

Vierailija
10/10 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisella joka janoaa koko ajan muiden huomiota ei lopulta yhden huomio riitä. Ihan sama kuka on kyseessä. Tuo on itsensä huijaamista että vain ulkopuolisessa suhteessa on jotain mitä ei muuten olisi. Ja tietysti sellainen helppo kepeys tulee ulkopuolisesta suhteesta kun siitä pääsee nopeasti pois. Se on oikotie mikä ei kerro todellisuutta. Leikkiä.