Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö olemaan viikon erossa lapsistasi?

Vierailija
25.10.2010 |

Eli olisiko viikon ero lapsistasi sinulle ihanaa vai olisiko aika yhtä tuskaa ja ikävää? Minkä ikäisiä lapsesi ovat?

Ja ajatuksena on, että ero olisi ns. vapaaehtoinen eli olisit vaikka matkoilla tms. kiva juttu ei siis pakkoero (esim. joutuisit sairaalaan).

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollutkin monesti.

lapset 6 ja 7 v.

Vierailija
22/30 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä vapaata lapsistani (7 ja 9 v.)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koululaisista 10v ja 9v pystyisin olemaan viikon erossa, huolehtisin kyllä ja miettisin miten pärjäävät mutta pystyisin.

Pienistä 2v ja 6v en pystyisi.

Vierailija
24/30 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotiaista en pystyisi viikoksi eroamaan, 3 yötä olisi maksimi, mikä menisi vielä mukavasti. Vauvasta en nyt vielä yhtään yötä, mutta ensi kesänä, kun vauva on 11kk, niin ajattelin vuorokauden ottaa omaa lomaa.

Aikoinaan olin esikoisesta erossa viikon, kun tämä oli 2v. En ymmärrä miten pystyin tai edes halusin. Viisi päivää meni ok, sitten pelkkä ajatus lapsesta alkoi itkettämään ja oli kova kiire kotiin.

Vierailija
25/30 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vanhinta(7-10v) ovat reissanneet isän kanssa mutta nuorin 2v ei ole vielä noille reissuille lähtenyt. Kun vanhimmat ovat olleet pois olen levännyt.

Vierailija
26/30 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuo jolta kysyit, mutta miksi ajattelet että olivat paikassa jossa uintimahdollisuus? Eivätkä esim. viikon verran New Yorkissa tai muussa kaupunkikohteessa.

ottakaa ens kerralla mukaan, voivat jopa oppia uimaan :)

oltiin toukokuussa 8pv ulkomailla ilman lapsia eikä tullut yhtään ikävä. olisin voinut olla vielä ainakin viikon. kyllähän se siinä lähtötilanteessa tuntui pahalta jättää lapset jotka sanoo että heille tulee ikävä kun lähdette, mutta tunne kyllä menee äkkiä ohi kun ajattelee tulevaa matkaa :) toki ikävä purkaantui siinä vaiheessa kun oltiin kotona ja lapset juoksi syliin, mutta kuitenkin.. ja lapset: kolme villiä poikaa 4,7,9v

Vierailija
27/30 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 8-17v. Toistaiseksi pisin reissu ollut silti vasta 6 pv.

Vierailija
28/30 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten en varmaan vielä olisi pystynyt, pari päivääkin teki tiukkaa..

Vierailija
29/30 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 1 v 9 kk ikäinen lapsi. Yhden yön voisin olla erossa (en ole vielä ollut).

Vierailija
30/30 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimaan? Mistä ihmeestä tuon repäisit? En ole tuo jolta kysyit, mutta miksi ajattelet että olivat paikassa jossa uintimahdollisuus? Eivätkä esim. viikon verran New Yorkissa tai muussa kaupunkikohteessa.