Ihanaa! meidän prinssi 11kk sanoi "äitä"!
oispa sen saanu videolle, mutta en ehtinyt kamera hakea :(
Kommentit (16)
Poikaako ei voi sanoa prinssiksi, mutta tyttöjä kyllä prinsessoiksi?! Minulla ainakin on kaksi prinssiä, joista toinen on 10 kk ja sanoo myös äitiii:)
oispa sen saanu videolle, mutta en ehtinyt kamera hakea :(
Poikaako ei voi sanoa prinssiksi, mutta tyttöjä kyllä prinsessoiksi?! Minulla ainakin on kaksi prinssiä, joista toinen on 10 kk ja sanoo myös äitiii:)
mun korviin sekä prinssit ja prinsessat ovat jokseenkin ällöjä, en tiedä miksi :)
Minun taaperoni hokee "äitä äitä äitä" koko ajan, mutta ei hän sano "äiti". Huomaat kyllä myöhemmin, koska hän oikeasti tarkoittaa tuolla sanalla sinua. Esim. kun tulet huoneeseen ja lapsi näkee sinut.
Mutta ei poika silti tainnut oikeasti sanoa äiti. :) Meillä 7 kk hokee "äitää" päivittäin, mutta eipä taida tuon ikäinen vielä sen syvällisempiä jokeltelullaan tarkoittaa.
vaikka sana prinssi saakin mut naurahtelemaan :)
Avarakatseiset eivät naurahtele sille, miten muut kutsuvat lapsiaan.
Avarakatseiset eivät naurahtele sille, miten muut kutsuvat lapsiaan.
Yksikään oikeasti avarakatseinen ei naureskele toisten lapsille. Sinusta ja muista ketjun vastaajista näkee heti, että teillä on kova tarve puuttua toisten elämään ja että toisten asiat ylipäätään vaivaavat teitä hirveäti.
Olette niitä samoja, jotka haukkuvat täällä toisten lapsilleen antamia nimiä, toisten päivähoitovalintoja jne. Tooosi avarakatseista, juupa juu.
ja mies saisi hepulin, jos en kutsuisi häntä kunkinkaaksi. On sille joku joskus kulmia nostellut kun olen kertonut, että meidän kuningas ja prinssit lähtivät mökille..
=))
sanoivat molemmat "äiti" tuon ikäisenä, ja vuoden iässä sanoja oli jo paljon - joten miksi ap:n pikkuinen ei voisi tarkoittaa mitä sanoo? :)
Nauraisin, mutta kun pelkään että tulee kuningas yrjö.
johtopäätöstesi kanssa, mutta tällä kertaa meni pieleen ja huolella, sitä paitsi, en naurele toisten lapsille nimistä tms muka syistä, mutta kyllä, se minua sisäisesti tuo hymyn pintaan, kun kuulen puhuttavan prinsseistä, se tuskin haittaa sinua tai ketään muutakaan. Enkä IKINÄ ole täällä haukkunut ketään enkä kenenkään valintoja, vaikka en olisi samaa mieltä.
uneversumin keisari sanoi 8kk iässä "egypti". kun näki kirjahyllyssä matkamuistopyramidin.
ihanaa