Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa! meidän prinssi 11kk sanoi "äitä"!

Vierailija
25.10.2010 |

oispa sen saanu videolle, mutta en ehtinyt kamera hakea :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa

Vierailija
2/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaako ei voi sanoa prinssiksi, mutta tyttöjä kyllä prinsessoiksi?! Minulla ainakin on kaksi prinssiä, joista toinen on 10 kk ja sanoo myös äitiii:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oispa sen saanu videolle, mutta en ehtinyt kamera hakea :(

Vierailija
4/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaako ei voi sanoa prinssiksi, mutta tyttöjä kyllä prinsessoiksi?! Minulla ainakin on kaksi prinssiä, joista toinen on 10 kk ja sanoo myös äitiii:)

mun korviin sekä prinssit ja prinsessat ovat jokseenkin ällöjä, en tiedä miksi :)

Vierailija
5/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ainaki pikkuäijä!!! =)

Vierailija
6/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun taaperoni hokee "äitä äitä äitä" koko ajan, mutta ei hän sano "äiti". Huomaat kyllä myöhemmin, koska hän oikeasti tarkoittaa tuolla sanalla sinua. Esim. kun tulet huoneeseen ja lapsi näkee sinut.

Vierailija
7/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei poika silti tainnut oikeasti sanoa äiti. :) Meillä 7 kk hokee "äitää" päivittäin, mutta eipä taida tuon ikäinen vielä sen syvällisempiä jokeltelullaan tarkoittaa.

Vierailija
8/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sana prinssi saakin mut naurahtelemaan :)

Vierailija
9/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avarakatseiset eivät naurahtele sille, miten muut kutsuvat lapsiaan.

Vierailija
10/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avarakatseiset eivät naurahtele sille, miten muut kutsuvat lapsiaan.

Vierailija
11/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään oikeasti avarakatseinen ei naureskele toisten lapsille. Sinusta ja muista ketjun vastaajista näkee heti, että teillä on kova tarve puuttua toisten elämään ja että toisten asiat ylipäätään vaivaavat teitä hirveäti.

Olette niitä samoja, jotka haukkuvat täällä toisten lapsilleen antamia nimiä, toisten päivähoitovalintoja jne. Tooosi avarakatseista, juupa juu.

Vierailija
12/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies saisi hepulin, jos en kutsuisi häntä kunkinkaaksi. On sille joku joskus kulmia nostellut kun olen kertonut, että meidän kuningas ja prinssit lähtivät mökille..

=))

Vierailija
13/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoivat molemmat "äiti" tuon ikäisenä, ja vuoden iässä sanoja oli jo paljon - joten miksi ap:n pikkuinen ei voisi tarkoittaa mitä sanoo? :)

Vierailija
14/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin, mutta kun pelkään että tulee kuningas yrjö.

Vierailija
15/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtopäätöstesi kanssa, mutta tällä kertaa meni pieleen ja huolella, sitä paitsi, en naurele toisten lapsille nimistä tms muka syistä, mutta kyllä, se minua sisäisesti tuo hymyn pintaan, kun kuulen puhuttavan prinsseistä, se tuskin haittaa sinua tai ketään muutakaan. Enkä IKINÄ ole täällä haukkunut ketään enkä kenenkään valintoja, vaikka en olisi samaa mieltä.

Vierailija
16/16 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uneversumin keisari sanoi 8kk iässä "egypti". kun näki kirjahyllyssä matkamuistopyramidin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan