Mitä tarkoittaa: "If you could reason with religious people,
there would be no religious people".???? Tarkka suomennos kiitos!
Kommentit (13)
3 jatkaa, että 2:n passiivi oli oikea.............
Tai kaveriksi luulin. Itse olen uskossa. Onko mielestänne suoraa vittuilua?
Siitähän uskossa on kyse, että uskoo. Uskosta ei voi väitellä. Jos uskosta voisi väitellä ja todistella jotain puolin ja toisin, ei olisi uskontoja. Sitä se tarkoittaa.
Jos lähettäisin tuollaisen viestin uskovaiselle ystävälle, se olisi pahimman luokan vittuilua ja olisin valmistautunut siihen, että emme olisi enää missään väleissä.
En näe mitään hyväksyttävää syytä moisen viestin lähettämiseen. (Vaikka itse olen tekstin kanssa samaa mieltä, en koskaan loukkaisi toisin ajattelevaa ystävää noin)
otta vittuiluna, mutta milestäni myls siten, että jos asiasta oikeasti ja vakavastikeskustellaan niin onhan tuo totta.
Mielestäin tuo on hyvä ja validi argumentti joka pitää ymmärtää argumenttina. Siis vakavassa keskustelussa tuo ei ole vittuilua.
Ensikuulemalta tuo kuitankin voi kuulostaa siltä, sillä onhan se pirun vahva statement joka vie jo pohjan koko uskonnolliselta keskustelulta, jos sen pohjan haluaa poistaa. Se ei kuitenkaan tee siitä vittuilua. Tuota kommentti kun uskoakseni kukaan uskovainen ei voi kumota, paitsi väittämällä että ei usko siihen.... ja se on taas uskonasia ja jokainen voi uskoa mihin haluaa.
otta vittuiluna, mutta milestäni myls siten, että jos asiasta oikeasti ja vakavastikeskustellaan niin onhan tuo totta.
Mielestäin tuo on hyvä ja validi argumentti joka pitää ymmärtää argumenttina. Siis vakavassa keskustelussa tuo ei ole vittuilua.
Ensikuulemalta tuo kuitankin voi kuulostaa siltä, sillä onhan se pirun vahva statement joka vie jo pohjan koko uskonnolliselta keskustelulta, jos sen pohjan haluaa poistaa. Se ei kuitenkaan tee siitä vittuilua. Tuota kommentti kun uskoakseni kukaan uskovainen ei voi kumota, paitsi väittämällä että ei usko siihen.... ja se on taas uskonasia ja jokainen voi uskoa mihin haluaa.
jos jokin on hvä argumentti, se ei tee siitä vähemmän vittuilua ottaen huomioon konteksti.
En koskaan laukoisi tuollaisia uskovalle ystävälle. Hänkään ei uhkaile minua helvetin tulella. Joskus ystävyys on tärkeämpää kuin oikeassa oleminen. Ja nämä uskonkysymykset on sellaisia, joissa en ateistina pääse yhteisymmärrykseen millään esim. hyvän lestadiolaisen ystävän kanssa. Siksi vain sovimme olevamme erimieltä ja se siitä.
uskonnollisia ihmisiä ei olisi olemassa