Miehen siskon yllättävä veto :/ ov
Käsittämätöntä touhua! Miehen sisko kertoi tänään, että oli vuosia sitten eronnut kirkosta, liittynyt jäseneksi uudelleen kun ties meidän olevan raskaana (vinkui pääsyä kummiksi) ja erosi uudelleen heti ristiäisten jälkeen!! Olimme keskustelleet kummiudesta hänen kanssaan aiemmin eikä hän tällaista kertonut lainkaan.
No joo, kirkon asiat on nyt kovasti esillä, emmekä me ole mitään sen kummempia kirkollisia hihhuleita, mutta toivoimme lapsen kummien kuuluvan kirkkoon ja uskovan asiaan...
Ai että ottaa juuri tuollainen käytös päähän!!!
Voikohan kuumeja "irtisanoa" tehtävästä ennen lapsen ripille pääsyä?
Kommentit (10)
En tiedä voiko, mutta en ymmärtänyt miksi niin tekisit. Siksikö kun on eronnut kirkosta, vai koska luulet ettei hän ole uskossa ja osaa kristillistä opastusta antaa?
Sua taitaa ärsyttää miehen siskossa ihan joku muu asiauskonto on vaan tekosyy
voipi olla että tuo osui ja upposi....
ap
Ei ole kirkon silmissä kummi, koska ei kuulu kirkkoon. Voit hyvin nimetä uuden kummin hänen tilalleen ja se on itse asiassa suotavaakin.
on ainakin kummi edelleen vaikka erosi kirkosta.
mulla ei muutenkaan toi kristillinen kasvatus ole tärkeä, koska itse en usko siihen.vaikka olen vielä kirkossa.
ja eiköhän kummi osaa kertoa kristinuskosta lapselleni jos hän siitä kysyy, vaikka ei enään kirkossa ole.
kylllä siellä koulussa siitä opetetaan sen verran kun on tarvis...
kuitenkin aika kierolta vaikuttaa tuo liittymis - eroamis touhu.. voihan siellä kirkossa käydä vaikkei siihen kuuluiskaan, tokaise sille joskus että voisit viedä kummilapsesi lastenkirkkoon :D
viimeisen lauseen kuuluisi olla "Voikohan KUMMEJA irtisanoa jne.... :)
ap