Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako tämä ruoka kenellekään? Terveysfriikit, karpit jne.

Vierailija
24.10.2010 |

Tuntuu ettei mitään voi syödä kun aina joku valittaa. Joko on liikaa hiilareita yhden ryhmän mielestä, tai liikaa rasvaa/vääränlaista rasvaa toisen ryhmän mielestä tai sitten on vaan muuten jotain pielessä.

Mitenkä on, kelpaako tämä kenellekään? Tein juuri iltapalaksi itselleni.

Tomaattikeitto

- 5 valkosipulinkynttä

- 1 sipuli

- 500g paseerattua tomaattia

- n.0,5 dl kylmäpuristettua oliiviöljyä

- 1dl vettä

Siinä olivat kaikki ainekset. Jos söisin tämän lounaana, laittaisin valmiiseen keittoon lisäksi juustoa mutta nyt ei ole niin iso nälkä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin tuoreista tomaateista ja tuoreista yrteistä, vakosipulin määrää vähän vähentäisin, mustapippuria laittaisin lisäksi. Söisin raejuuston kanssa.

Mutta siis tämä vain siitä näkökulmasta että söisin. En karppaa, laske pisteitä tai tee mitään muutakaan kuin mussuttelen sitä, mikä hyvältä tuntuu.

Vierailija
2/4 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes kyselet kelpaako se kenellekään. Itsehän sitä olit syömässä, joten eikö se riitä, että sinulle kelpasi. (Mulle kyllä kelpaisi kans, mutta tuskinpa olit mua silti kutsumassa iltapalalle.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos mustapippurivinkistä, voisin joskus kokeilla.

Kolmoselle: Ihan ajan kuluksi kyselen. Täällä kun teilataan melkein kaikki syömiset, vaikka syöjä olisi normaalipainoinen ja terve

AP

Vierailija
4/4 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyttä ravintoarvoltaan, (rasvasta kaloreita kylläkin 450kcal), käy laihduttajalle joka ei pelkää hiilihydraatteja kuin ruttoa.

Itse laittaisin varmaan tuoretta basilikaa ja vähän chiliä tai mustapippuria, suolaa, vähemmän valkosipulia ja päälle juustoa/krutonkeja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi