Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töihinmenoangsti

Vierailija
24.10.2010 |

Olen runsaan puoli vuotta ollut uudessa työpaikassa enkä vieläkään koe sopeutuneeni. Jostain syystä työ stressaa minua (ei työn määrä vaan jokin outo, määrittelemätön asia). Koen, etten uskalla olla oma itseni työpaikalla, sanoa mielipiteitäni tms koska ilmapiiri melko vastaanpaneva ja muutamat kollegat helposti äyskivät. Sellainen tietty kollegoiden välinen "solidaarisuus" puuttuu. Alan jo sunnuntai-aamulla miettiä töihin menoa, kalvava pelko alkaa jäytää mahanpohjaa. Tämä on uusi ilmiö minulle. Olen aina ennen viihtynyt töissä, mutta valitettavasti en voinut edellisessä paikassa jatkaa. Olen mennyt innolla maanantaina hommiin mutta nyt en. Onko tällainen tunne teille tuttua? Miten olette asennoituneet, mitä tehneet? Itselläni ei kauheasti ole varaa valkata joten siinä mielessä pakko elantonsa eteen jotain tehdä. Onko "kohtalontovereita"?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisia tuntoja kokevaa?

huoh

Vierailija
2/3 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli yhdessä edellisessä työpaikassa samanlaista. Jokin käsittämätön asia ahdisti. Jotenkin se liittyi juurikin työilmapiiriin ja tuohon mainitsemaasi kollegojen välisen solidaarisuuden puuttumiseen.

Tilanne korjautui työpaikkaa vaihtamalla. En usko, että mikään muu auttaa jos ilmapiiri on todellakin se ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen pieni sympatian osoitus helpotti jo. Sitä vain alkaa miettiä, että onko vika (kaiketi) omassa päässäni vai missä. Voiko tosiaan jokin näkymätön tunnetila ihmisten välillä synnyttää tällaisen tunteen..? Vaikka päällisin puolin kukaan ei riitele tms.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi