Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä putsataan läppärin näyttö? Mulla ihan tajuttoman paskanen.

Vierailija
24.10.2010 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sifonetilla. Kastelen varovasti tiskiainevedessä, rätti ei saa olla märkä vaan nihkeä. Kuivaan rätin toisella päällä. Mikrokuitua ei saa näyttää.

Vierailija
2/31 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin, ettei millään kostealla..

Miksi mikrokuitua ei saa käyttää? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LCD-television yms. puhdistamiseen, käy kaupassa katsomassa.

Vierailija
4/31 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon, että MUISTAAKSENI mikrokuitua ei saa käyttää. Mun käsittääkseni se on jotenkin haitallista sille pinnalle.

Tietokone pitää tietenkin panna pois päältä, kun sen puhdistaa. Mä puhdistan usein, kun mulla on valkoinen kone. Ei oo tapahtunut mitään. Aina kun oon putsannut, annan olla pois päältä kansi auki, jotta varmasti kuivaa.

Mä oon ajatellut sen niin, että ilmassakin on kosteutta, joten ei se kone voi mennä rikki, jos sitä vähän nihkeällä pyyhkii. Mutta kannattaa vääntää se rätti tosi kuivaksi.

Vierailija
5/31 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sifonetilla. Kastelen varovasti tiskiainevedessä, rätti ei saa olla märkä vaan nihkeä. Kuivaan rätin toisella päällä. Mikrokuitua ei saa näyttää.

Vierailija
6/31 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitos!

ap

Vierailija
7/31 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on olemassa näytön putsaukseen tarkoitettuja liinoja, jotka muuten ovat mikrokuitua

kun aikoinaan olin siivoushommissa, siivoustyön ohjaaja ohjeisti niin, ettei mikrokuidulla saa pyyhkiä näyttöjä. Siitä on kyllä pitkä aika.

Vierailija
8/31 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokone pitää tietenkin panna pois päältä, kun sen puhdistaa.

Läppärin kohdalla on ihan yksi ja sama, onko se päällä vai ei.

Vierailija
9/31 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokone pitää tietenkin panna pois päältä, kun sen puhdistaa.

Läppärin kohdalla on ihan yksi ja sama, onko se päällä vai ei.

Ainakin mulle on neuvottu, että pitää panna pois. Onhan se sähkölaite kuitenkin..

Vierailija
10/31 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

putsata millä normaaleja tietokone-näyttöjä putsataan.

Vierailija
11/31 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitenniin.

Kone kannattaa lukita jos meinaa putsata näppiksen, muuten ei ole mitään väliä.

Vierailija
12/31 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen puhdistanut, sekä tietokoneen näytön että LCD-TV:n, ihan suihkutettavalla perus-ikkunanpesuaineella ja pyyhkinyt pois samalla liinalla, jolla ikkunatkin pesisin. Näin olen tehnyt aina, koko aikuisikäni, eikä koskaan ole mitään ongelmia tai negatiivisia seurauksia seurannut. Relatkaa siis.

Vierailija
13/31 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan samanlaisia kuin läppäreissäkin.

Vai tarkoitatko kivikautisia CRT-näyttöjä? Niille on eri aineet.

Vierailija
14/31 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokun sillä ei ole mitään vaikutusta

Vierailija
15/31 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös itselläni on läppäri, ja näytön puhdistukseen käytän sellaista (suihketta), joka on tarkitettu lähinnä (silmälasien puhdistukseen), mutta toimii kyllä myös tietok.näytönpuhdistukseen: Elikkä otat muutaman puhtaan kertakäyttö nenäliinan, ja suihkautat siihen ihan vaan pikkasen tuota ainetta, ja pyyhit varovasti taulun ihan kauttaaltaan. Sen jälkeen voit vielä varmistaa (kuivalla pyyhkeellä), ettei tauluun jää mitään kosteutta! HUOM! Taulun saa myös pysymään puhtaana, kun laittaa (läppärin väliin puhtaan paperinenäliinan, koska näyttöruutu menee ihan hipoen likaisten napploiden kanssa!). Älä käytä mitään muuta kuin kertakäyttö nenäliinaa, siitä ei jää mitään tahroja! T. Toimii erittäin hyvin!

Vierailija
16/31 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta :( olen putsannut mikrokuituliinalla läppärin näytön. Ei toistaiseksi näytä menneen miksikään.

Vierailija
17/31 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..piti vielä sanoa, että puhdistus-tekniikan oppii kyllä nopeasti, ja välillä kun tsiikailee valoa vasten eri kulmista, niin näkee kyllä missä kohden on mahdollista likaa. Myös kädet pitää pestä saippualla ennen kuin ryhtyy putsaamaan ruutua, koska käsissämme on yleensä aina jotain epäpuhtauksia! Tämä oli siis jatkoa tuohon (silmälasi suihkepullosta löytyy konsti läppärin puhdistukseen!).

Vierailija
18/31 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkäse siihen ja pyyhi

Vierailija
19/31 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:15"]

Sylkäse siihen ja pyyhi

[/quote]

Täh? Tämähän toimii - se jopa kiiltää.

Vierailija
20/31 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo huonot ´´vitsit´´ kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa kun puhutaan näytön puhdistuksesta. Elikkä älä missään nimessä ´´käytä sylkeä´´ kun putsaat ruutua. Koska (simälasi suihke) on luonnollisesti sellainen aine, joka ei jätä mitään rantuja, niin se on kyllä ihan yli veto myös näytön puhdistukseen! Myös puhelimen näytön voi putsata ihan samalla periaatteella. Korostan vielä: että kun (sammutetun läppärin väliin laittaa puhtaan kertakäyttö nenäliinan, niin näyttötaulu ei pääse kosketukseen likaisiin näppäimiin!).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä