Mitä ajattelet perheestä, joka kertoo rakentavansa
espooseen kalliille alueelle yli 300-neliöisen omakotitalon? kaksi lasta.
Kommentit (17)
En ajattele mitään. Jaa, kiva että rakentavat. Lykkyä pyttyyn.
Mitä järkeä näissä on?
Mitäpä näistä voisi ajatella.
tai iso asuntolaina ja valtavat tulot, joilla sitä lainaa maksetaan pois. Ja että varmaan talosta tulee upea. :)
Ajattelen, että varmasti ihan kiva laina tiedossa TAI sitten pitää olla ihan mielettömät säästöt!
ajattelen mitään, tai korkeintaan sitä että ei meillä ainakaan olisi varaa moiseen.
haluavat leuhkia rahoillaan. Muuten samoilla linjoilla kuin kaikki edellisetkin.
ajattelen, että onpa menestynyt perhe. eli lainaakin varten pitää olla aika kivasti pesämunaa.
lisäksi hyvät tulot. Ja vähän vituttaa.
Olen itse vastaavassa tilanteessa, enkä todellakaan mieti, mitä muut ihmiset meistä ajattelevat. Tunnen monia vastaavassa tilanteessa enkä pidä heitäkään mitenkään erikoisina. Mutta jos olet yksi meistä, niin tervetuloa remmiin :)
espooseen?
siinä eka ajatus mikä tuli mieleen.
ja heti toisena, että kiva, että jotkut voivat tehdä mitä haluaa.
Sitten ehkä mietin miksi tekevät noin ison talon jos on vain kaksi lasta.
hienoa kansantalouden kannalta ja hyvä merkki, että lapsiperheilläkin on rahaa tuollaiseen. Ja välittömänä lisäajatuksena, että toivottavasti rakentavat mahdollisimman ympäristöystävällisiä ratkaisuja tehden.
ettei kaikki vapaa-aika mene siivoamiseen.
paitsi että turkasen iso talo (en itse haluaisi noin järkyttävästi neliöitä riesakseni), mutta kun kyselee täällä, mietin, miksi on niin tärkeää tietää, mitä ihmiset ajattelevat. Ja epäilen mahdollisia itsetunnon ongelmia.
Mitäs se mulle kuuluu?