Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka syö lähinnä ulkona?

Vierailija
24.10.2010 |

Ei tule paljoa kotona kokkailtua. Käydään yleensä ravintoloissa ja kahviloissa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi elämään pelkästään sillä.

Vierailija
2/8 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mitä syö. Kyllä terveellisiäkin paikkoja/vaihtoehtoja löytyy.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolaruoassa on valtavat määrät piilorasvoja ja suolaa! En pystyisi elämään pelkästään sillä.

Ravintolaruuat eroaa toisistaan ihan yhtä paljon, kuin kotona kokattavatkin. Jotkut on epäterveellisiä, toiset ei.

Mä söin kesällä lähes pelkästään ulkona. Töissä on lounassetelietu ja ruokiksella käytiin aina jossain syömässä. Kotona en sitten jaksanut pahemmin kokkailla vaan napostelin vaan jotain hedelmiä. Lisäksi tuli käytyä melko usein töiden jälkeenkin ravintoloissa, tai illalla. Hoikka olen, bmi 21. :) Että se siitä epäterveellisyydestä. Katsoin kyllä missä söin, ja mitä söin.

Vierailija
4/8 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka työpäivä käydään lounaalla ravintolassa, niin mies kuin minä. Iltaisin käydään ravintoloissa syömässä 1-2 kertaa viikossa. Kokkaillaan kyllä kotonakin paljon, ruoanlaitto ja viinit on koko perheen yhteinen harrastus ja intohimo, kokataan myös ystävien kanssa.

Hyvissä ravintoloissa on kuitenkin ilo käydä, niistä saa paitsi silmän- ja vatsaniloa, niin myös ideoita omaan kokkailuun.

Vierailija
5/8 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään oikeastaan aina ulkona.

Siksi meillä ei ole kotona lainkaan keittiötä. Tai, mikro ja vesipiste & jääkaappi, parit astiat ja työtaso, toki. Voi lämmittää mikrossa jotain jos on kipeänä eikä jaksa lähteä syömään.

Vierailija
6/8 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat muuttaneet kotoa, kävisin (ja mies kans) ruokatunnilla ihan kunnon lounaalla. Nyt on eväät mukana ja iltaisin tehdään kotona ruoka. Olen saanut kokkailla ihan tarpeeksi yli 20 vuoden ajan. Viikonloppuna sitten voisi itse tehdä jotain spesiaalia. Nakkikeittoon en enää katsokaan.

Vierailija
7/8 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nakkikeitto :P´

Minä uskon täysin siihen että jos nainen tekee miehelleen nakkikeittoa niin se on sielunkumppani se. Pitäkää höpöpöpö tuorejuustonne ja sitruunankuoriraasteenne.

Vierailija
8/8 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilen, että sitten kun lapset ovat muuttaneet kotoa, kävisin (ja mies kans) ruokatunnilla ihan kunnon lounaalla. Nyt on eväät mukana ja iltaisin tehdään kotona ruoka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme