Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolo ongelma: karvat ja vessapaperi

Vierailija
24.10.2010 |

Käykö muilla niin, että vessa asioilla käydessä kun käyttää sitä wc paperia niin se tarttuu (b-rappu) karvoihin pieniksi palloiksi ja paperi menee ihan ruttuun. sitten pitää sormin irroitella sieltä karvoista niitä. jos ei irroittele, on siellä paperia ja kutistaa yms.

noloa, todella noloa. mulle käy aina pyyhkiessä näin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti vähän,miltä miehestä tuntuu sinua yrittää panna,kun rehottaa persekarvat silmien edessä. ja vielä paskaisilla paperipalloilla höystettynä....

Vierailija
2/24 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti vähän,miltä miehestä tuntuu sinua yrittää panna,kun rehottaa persekarvat silmien edessä. ja vielä paskaisilla paperipalloilla höystettynä....

Mutta joo, ei mulla ole tuota ongelmaa, ajelen ne vähäisetkin perskarvani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ylety sinne!

Vierailija
4/24 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi ne ei ole "paskaiset" koska yleensä huuhtelen vedellä mutta se vesi/kosteus ja paperi aikaansaavat aina saman ongelman. sama juttu jos pissaan, sitä menee karvoihin, paperi tarttuu karvoihin :(

en siis pysty itse ajelemaan, koska mulla on pitkä selkä ja perse kauhean takana ja kaukana.

Vierailija
5/24 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyydä miehesi ajelemaan ne.

Vierailija
6/24 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos et pysty niin mene brassivahaukseen...

Vierailija
7/24 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLLÄ ajelemaan karvojaan!???

Kyykistyt suihkussa ja haaristat niin kyllä pitäisi onnistua ellet joku mutantti tai 150 kiloinen ole!

Vierailija
8/24 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sekin vaikeaa, yleensä yritän kuroa takakautta tai menen ihan kippuralle että edestä yletän.

voisin varmaan ronkkia samalla tavalla karvoja terävällä vehkeellä, mutta jostain syystä ei oikein innosta. se iho on siellä ryppyinen enkä halua haavoja vielä tuon kaiken lisäksi.

olen valtavan karvainen eikä mies jaksa aina ajella, joskus kyllä. sänki kasvaa samana päivänä ja ajelua pitäisi tehdä jotain 3 kertaa viikossa.

Vierailija
9/24 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kunnon kamaa, niin ongelma poistuu heti ja voit antaa karvojen rehottaa rauhassa.

Vierailija
10/24 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut sekä halpaa, että kallista. kaikki tarttuu. halvat pahiten, mutta myös ne "yksi arkki riittää"..

Vierailija
11/24 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt ei ole ihan hillittömän läski niin varmasti saa karvat sheivattua.

Täällä aina karvattomuutta morkataan ja nimitellään ties miksi mutta tässä taas hyvä esimerkki siitä kuinka karvattomuus oikeasti on siistimpää.

Vierailija
12/24 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä yritän tuossa asennossa :) kiitos neuvoista

Vierailija
13/24 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole ollut tuollaista ongelmaa ikinä, ei edes silloin kun ei raskauden takia oikein kunnolla nähnyt sinne eikä viitsinyt ajella siksi. Mutta olisi mielenkiintoista nähdä ruumiinrakenteesi jos yltäminen on NOIN vaikeaa!

Vierailija
14/24 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt ei ole ihan hillittömän läski niin varmasti saa karvat sheivattua. Täällä aina karvattomuutta morkataan ja nimitellään ties miksi mutta tässä taas hyvä esimerkki siitä kuinka karvattomuus oikeasti on siistimpää.

oletko ap yrittänyt takakautta?? Ei se niin onnistuisi minullakaan, vaikka olen sopusuhtainen, siro ja hoikka 160 senttinen!

Vierailija
15/24 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä selkä, erittäin pitkä. leveä lantio, ns. takapylly. lyhyet kädet.

esim. en pysty tekemään sitä strippaustanssiliikettä, jossa otetaan nenäliina ja heilutellaan sitä jalkojen välissä (toinen käsi edessä, toinen takana). huivilla voisi onnistua. PITKÄLLÄ huivilla :D ja se toimisi samalla vessapaperina :DDD

Vierailija
16/24 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisitpa päättänyt noloilla vielä asteen verran enemmän, niin paljon ettet olisi tehnyt koko aloitusta.

no jos on 2-metrinen selkä tai sä noin jäykkä, ettet ajelemaan yltä eikä miestäsikään (ymmärrettävästi) kiinnosta karvapersettäsi huoltaa, niin sithän sun täytyy vaan elää ongelmasi kanssa.

itku mä sanon, tiedän nyt ihan liikaa susta, vessapaperipallero-ongelmastasi ja karvoituksestasi. pitääkö ihmisen vittu jakaa täällä ihan kaikki??!!

Vierailija
17/24 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itku mä sanon, tiedän nyt ihan liikaa susta, vessapaperipallero-ongelmastasi ja karvoituksestasi. pitääkö ihmisen vittu jakaa täällä ihan kaikki??!!

Joiden otsikossa on sanat "nolo", "ongelma", "karvat" ja "vessapaperi"...

Vierailija
18/24 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli toi ongelma ku odotin esikoistani viimesilläni. Silloin oli just se paperialan lakko ja kaupoista sai vain ulkolaista vessapaperia. Muistan kun mies sai tarkistaa "paperitilanteen alakerrassa" ennen kuin lähdin viimeiseen lääkärintarkastukseen. ;o)

Vierailija
19/24 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun mies sai tarkistaa "paperitilanteen alakerrassa" ennen kuin lähdin viimeiseen lääkärintarkastukseen. ;o)

Vierailija
20/24 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taitaa ap omistaa hiekkaperseen... =) sori mutta aika hauskalta kuullostaa, vaikka onkin varmasti ärsyttävä ongelma...

käy oikeasti vahauksessa jos ne sais sun rautalankaiset perskarvat pois....!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi