Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun seksuaaliset kemiat eivät kohtaa avioliitossa - MITÄ TEHDÄ??

Vierailija
24.10.2010 |

Naimisissa ollaan ja lapsikin saatu aikaiseksi, mutta kyllä tää seksi on ollut kompastuskivi koko ajan suhteessa. Tuntuu että ollaan jotenkin vaivautuneita toistemme seurassa sängyssä, ja miehellä on erektio-ongelmia ollut "aina". Päänsisäisistä asioista johtunee, sillä mitään elimellistä (heh) vikaa ei ole koskaan löytynyt. Sinisten nappien avulla sitten naidaan ne harvat kerrat kun sitä harrastetaan. Viimeiset vuodet yhä vähenevässä määrin. Olen ollut tosi masentunut miehen erektio-ongelmista ja olen alkanut vältellä itsekin seksiä, kun se on aina ihan toivotonta räpellystä. Asiaa ei auta sekään, että mun haaveena olisi s/m henkiset jutut, jossa minä se alistettu puolisko, eli sängyssä toivoisin mieheltä tosi kovaa kyytiä sanan joka merkityksessä. Nythän sitä en koskaan saa. Miten tällaista kestää, tuntuu että ajaudumme erillemme tyystin....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoutuksestasi päätellen ansaitisisit kovaa ja kunnolla joka aukkoon. Ilman lässytystä. On se kumma, kun niin ei vaan käy. Oletko noin muuten onnellinen suhteeseen?

Vierailija
2/6 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim sexpolla on hyviä seksuaaliterapeutteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on aamuseisokkeja ja käteenveto onnistuu, niin ongelma on pään sisällä, ei vehkeessä. Pään sisäiseen elämään vaikuttavat myös sinun tekemisesi ja asenteesi seksiä, miehen kalun toimintaa sun muuta kohtaan. Syyllistä ei kannata pariseksissä etsiä, siinä ei kaiva kuin isompaa kuoppaa molemmille. Yhdessä pitäisi yrittää löytää keskusteluyhteys ja ratkaisuja tilanteeseen.

Jos haluat(te) jutella tilanteestanne asiantuntevan auttajan kanssa, suosittelen rimpauttamaan Sexpoon. Sieltä saa ilmaista neuvontaa ja näkökulmaa tilanteeseenne, sekä halutessanne myös pariterapiapalveluita. Sivuilla on myös kysymyksiä ja vastauksia, kannattaa kurkata samankaltaisia kuin teidän tilanteenne: http://www.sexpo.fi/?palvelut

Vierailija
4/6 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sängyssä ole hommat ikinä sujuneet tyydyttävästi? Meillä seurustelun alussa sujui asiat oikein hienosti. Myöhemmin vähän väljähtyi, koska itse kaipasin myös s/m-tyyliä. Mutta kun vihjailin asiasta, kävi ilmi, että mies halusi sitä myös, ei ollut vaan kehdannut sanoa. Joten väljähtyneisyysongelma poistui. Oletko itse kertonut miehellesi mitä haluat?

Vierailija
5/6 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa juttelemassa.

Itsellä tuohon kaksi näkökulmaa

1) seksuaalielämä ja "muu" elämä kulkevat käsi kädessä. Teidän varmaan kannattaisi muutenkin jutella elämästä, mitä odotatte, kertoa toisillenne sisäisistä tunteistanne jne lisätäksenne ei-seksuaalista läheisyyttä toistenne välillä. Koska läheisyys, toisen tunteminen ja jakaminen YLEENSÄ myös synnyttävät seksuaalista läheisyyttä ja taas se lisää emotionaalista läheisyyttä jne, positiivinen kierre.

2) seksuaalisuuden "onnistuminen" on miehelle yleensä tosi kipeä asia. Jos sinä asennoidut että toivotonta räpellystä, en voi uskoa että miehen ereketio-ongelmat siitä helpottavat. Vaaditko liikaa? Jokaisella voi olla fantasioita, vaikka niitä ei saisikaan toteutettua. Mutta löydä hyvää sanottavaa kaikesta seksuaalisuudesta välillänne. Ihan pienestäkin kivasta. Olipa hyvän tuntuista kun suutelit niskaani. Sinun kädet tuntuivat hellältä , jne. Mies saa hyvää palautetta ja toivottavasti uskaltautuu tulemaan "päänsä sisältä" ilmaisemaan itseään. Jos aina ilmaiset miten vaille jäät "kovaa kyytiä", ei miehinen itsetunto siitä kyllä kohene.

Vierailija
6/6 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo allaolevan kirjoituksen eka kohta on kyllä totta, että kun lakanoiden välissä ei luista, kaikki muukin takkuaa ja toisen naama vaan alkaa ärsyttää. Muuten meillä on kyllä hellyyttä, suukotellaan päivittäin, halitaan jne. mutta ongelma on varmaan siinä, että mä en koe näitä juttuja mitenkään seksuaalisiksi.

Tavallinen rakastelu on ihan ok, kun on oma mielikuvitus mukana, mutta ehkä vasta nyt vanhemmiten olen todella tajunnut sen, millainen oma seksuaalisuuteni on. Siksi varmaan nuorempana mentiin ylipäänsä yhteen. Mies on enemmän romanttinen kuin minä, hän olisi onnellinen suutelumaratonista, joka huipentuu rakasteluun takkatulen loimussa. Minulle se on ihan plääh. Mies ei ole kiinnostunut mistään rajusta ja enimmäkseen miehen ehdoilla on aina menty, koska aina on se jännitys, kauanko "se" kestää, joten aina on hommassa vähän kiire :( sen pari kertaa kun on kokeiltu jotain pientä sitomista yms. on tilanne ollut ilmeisesti niin jännittävä, ettei hommasta ole tullut mitään. Todella turhauttavaa.

Kieltämättä olen sortunut sättimään miestäni noista erektio-ongelmista, se vaan kirpaisee naisellista itsetuntoa tosi paljon. Siinä vaiheessa kun hommasta ei tule mitään niitten kirottujen sinisten pillereidenkään avulla, niin on mieli aika maassa. Itse tilanteessa pyrin olemaan rakentava, mutta aina en ole pystynyt välttämään syytöksiä ja itsesyytöksiä. En usko, että kukaan ei tajua miltä tämä oikeasti tuntuu jos ei ole itse kokenut. On ihan mahdotonta aina vaan vuodesta toiseen ymmärtää ja tukea, kun tuntuu että oma seksuaalisuus näivettyy siinä sivussa täysin. :(

-ap

kanssa juttelemassa. Itsellä tuohon kaksi näkökulmaa 1) seksuaalielämä ja "muu" elämä kulkevat käsi kädessä. Teidän varmaan kannattaisi muutenkin jutella elämästä, mitä odotatte, kertoa toisillenne sisäisistä tunteistanne jne lisätäksenne ei-seksuaalista läheisyyttä toistenne välillä. Koska läheisyys, toisen tunteminen ja jakaminen YLEENSÄ myös synnyttävät seksuaalista läheisyyttä ja taas se lisää emotionaalista läheisyyttä jne, positiivinen kierre. 2) seksuaalisuuden "onnistuminen" on miehelle yleensä tosi kipeä asia. Jos sinä asennoidut että toivotonta räpellystä, en voi uskoa että miehen ereketio-ongelmat siitä helpottavat. Vaaditko liikaa? Jokaisella voi olla fantasioita, vaikka niitä ei saisikaan toteutettua. Mutta löydä hyvää sanottavaa kaikesta seksuaalisuudesta välillänne. Ihan pienestäkin kivasta. Olipa hyvän tuntuista kun suutelit niskaani. Sinun kädet tuntuivat hellältä , jne. Mies saa hyvää palautetta ja toivottavasti uskaltautuu tulemaan "päänsä sisältä" ilmaisemaan itseään. Jos aina ilmaiset miten vaille jäät "kovaa kyytiä", ei miehinen itsetunto siitä kyllä kohene.