Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tämä naiivi, lapsenuskoinen kaiken suvaitseminen oikein kumpuaa?!

Vierailija
23.10.2010 |

Ollaan niin pro-suvaitaan-vaan-kaikki jossakin perähikiällä, missä ei tarvitse itse koskaan kohdata arjessaan vieraiden kulttuurien edustajia.

Tai purematta niellään homoavioliitot ja -vanhemmuus. Tiesittekö, että itse homot ovat kaikista suvaitsemattominta väkeä mitä on?! Oletteko koskaan tunteneet yhtään homoa?

Homot eivät suvaitse (yleensä) lesboja ja päinvastoin (nyt vetävät vain yhteistä köyttä, kun sattuu olemaan yhteinen intressi), ovat työpaikan tai ystäväpiirin kamalimpia juoruilijoita ja selkään puukottajia (pahempia kuin naiset! Ja kokemus siis naisvaltaiselta alalta, jossa monta homomiestä työkavereina).

Ja sitten vielä (suuri osa teistä) kritisoitte kristinuskon oppeja tässä samassa revohkassa, vaikka itse toimitte juuri kristinuskon oppien opettamalla tavalla; otatte vastaan tämän kaiken ja vaan käännätte toisen posken.

Heh heh tätä elämän ironiaa.. =D

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisella ihmisellä on oikeus tulla kohdelluksi tasavertaisena verrattuna muihin yhteisönsä jäseniin.

ei sen ihmeellisempää.

Vierailija
2/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

savolaiset on kaikkein pahimpia juoruilijoita ja selkäänpuukottajia, mun kannattaisi varmaan vastustaa savolaisten avioliittoja? Vai miten se menikään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotikasvatuksesta, mulle on opetettu että kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia, samanveroisia ihan riippumatta ihonväristä, sukupuolisesta suuntautuneisuudesta, varallisuudesta tai kengän koosta.

Vierailija
4/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan niin pro-suvaitaan-vaan-kaikki jossakin perähikiällä, missä ei tarvitse itse koskaan kohdata arjessaan vieraiden kulttuurien edustajia.

Tai purematta niellään homoavioliitot ja -vanhemmuus. Tiesittekö, että itse homot ovat kaikista suvaitsemattominta väkeä mitä on?! Oletteko koskaan tunteneet yhtään homoa?

Useista eri maista myös ystäviä.

Ystäväpiiriin kuuluu myös pari homoa, veli on bi ja tunnen myös lesboparin, joka odottaa lasta.

Saanko luvan olla suvaitsevainen?

Vierailija
5/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen montakin homoa, eikä yksikään ole sen enempää juoruilija, selkäänpuukottaja tai lesbovihaaja kuin kukaan muukaan tuttavapiiristäni.

Niin, ja yritän suvaita kaikkia (myös sinua, ap) tiettyyn rajaan asti. Se kun kuuluu monen järkevän, empatiakykyisen ja sivistyneen ihmisen ajatusmaailmaan.

Vierailija
6/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori jos homoseksuaaleilla on persoonallisuus ja/tai huumori jota et tajua. Persoonallisuus nyt ainakin oli ennen sallittua olla kaikilla.

Vierailija
7/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ihan tyhmä, vai esitätkö vain?

Se, että ihmisille taataan tasaveroiset ihmisoikeudet on KAIKEN suvaitsemista?

Mä en suvaitse väkivaltaa, rasismia, mutua syrjintää, ihmisten tai eläinten hyväksikäyttöä...

Itse asiassa yleensä nämä konservatiivit ja vielä siitä ylpeät on niitä, jotka kaikkein eniten kannattavat ja SUVAITSEVAT toisten ihmisten ja eläinten riistämistä ihan mielivaltaisesti.

Ap. kumpi ryhmä on sun mielestäsi fiksumpaa?

Vierailija
8/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain, että onkohan taustalla oikeasti se, että moni on niin tietämätön.

Ei ole sattumaa, että esimerkiksi USA:ssa on niin paljon rasismia (ja siitä aiheutuvia ongelmia) sillä siellä on niin paljon eri kulttuureita, uskontoja ja erimaista tulleita ihmisiä sekoittuneina keskenään.

Ja on hyvä myös tiedostaa, että homot ja lesbot ovat ihmisiä myöskin. Eivät mitään pyhimysolentoja, jollaisen statusta heidän päälleen on nyt (mun mielestä) kyllä koitettu laittaa. Mitään heihin liittyvää ei saa edes (hyvässä hengessä) kritisoida, ettei vaan leimaannu "homovastaiseksi".

Vierailija
9/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakas sukulaispoika on julkihomo on vaikea sulattaa hänen elämäntapansa määrittelemistä syntiseksi.

Olen itse ollut kasvattamassa poikaa ja näin jo varhain että hän on syntynyt erilaiseksi. Luojan luoma ihminen siinä missä muutkin.

En ole vielä eronnut kirkosta, mutta hiukan alkaa mietityttää.

Useimmiten kun uskonnollinen yhteisö suomessa mainitaan uutisissa kyse on jostain järkyttävästä pedofiliasta tai ihmisten (homojen tai naisten ) kiusaamisesta ja syrjimisestä.

Aivan kuin uskonnolliset yhteisöt oikein vetäisivät puoleensa näitä sairaimpia ja pahimpia kiusaajia... En ehkä halua kuulua tuohon joukkoon.

Vierailija
10/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ihan tyhmä, vai esitätkö vain? Se, että ihmisille taataan tasaveroiset ihmisoikeudet on KAIKEN suvaitsemista? Mä en suvaitse väkivaltaa, rasismia, mutua syrjintää, ihmisten tai eläinten hyväksikäyttöä... Itse asiassa yleensä nämä konservatiivit ja vielä siitä ylpeät on niitä, jotka kaikkein eniten kannattavat ja SUVAITSEVAT toisten ihmisten ja eläinten riistämistä ihan mielivaltaisesti. Ap. kumpi ryhmä on sun mielestäsi fiksumpaa?

Itse en kyllä kannata toisten ihmisten ja eläinten riistämistä, vaikka itseni melko konservatiiviseksi miellänkin.

Itse ajattelen sen niin, että on järkevää ottaa tosiasiat huomioon ja ajatella omilla aivoillansa asioita.

ap.

Vierailija
11/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun kerran mun muka pitää hyväksyä monikulttuurisuus, homot, lesbot, heterot, runkkarit, niin hyväksykööt mutkin, joka on sitä mieltä, että homous on kyllä sairasta. Kun kerran demokratiassa eletään. Vai pitääkö olla vain toisinpäin? Epäreilua!

Vierailija
12/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain, että onkohan taustalla oikeasti se, että moni on niin tietämätön.

Ei ole sattumaa, että esimerkiksi USA:ssa on niin paljon rasismia (ja siitä aiheutuvia ongelmia) sillä siellä on niin paljon eri kulttuureita, uskontoja ja erimaista tulleita ihmisiä sekoittuneina keskenään.

Ja on hyvä myös tiedostaa, että homot ja lesbot ovat ihmisiä myöskin. Eivät mitään pyhimysolentoja, jollaisen statusta heidän päälleen on nyt (mun mielestä) kyllä koitettu laittaa. Mitään heihin liittyvää ei saa edes (hyvässä hengessä) kritisoida, ettei vaan leimaannu "homovastaiseksi".

Mielestäsi siis rasismi USA:ssa on seurausta siitä, että siellä "kulttuurit, uskonnot ja eri maista tulleet ihmiset" elävät "sekoittuneena keskenään" (?????)

Homon ihmisoikeudet taas tarkoittavat sitä, että homolla on oikeus olla homo ilman, että kukaan kritisoi häntä hänen homoutensa takia. Onko vaikea ymmärtää?

Vierailija
13/36 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muussa kuin pelkässä kulttuurien kirjossa. Tietämättömyydestä puheen ollen.

Vierailija
14/36 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"että kukaan kritisoi häntä hänen homoutensa takia. Onko vaikea ymmärtää?"

Vierailija
15/36 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterojen marsseja, runkkarien marsseja, pedofolien marsseja - kaikkiahan pitää hyväksyä??

Vierailija
16/36 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakas sukulaispoika on julkihomo on vaikea sulattaa hänen elämäntapansa määrittelemistä syntiseksi.

Olen itse ollut kasvattamassa poikaa ja näin jo varhain että hän on syntynyt erilaiseksi. Luojan luoma ihminen siinä missä muutkin.

En ole vielä eronnut kirkosta, mutta hiukan alkaa mietityttää.

Useimmiten kun uskonnollinen yhteisö suomessa mainitaan uutisissa kyse on jostain järkyttävästä pedofiliasta tai ihmisten (homojen tai naisten ) kiusaamisesta ja syrjimisestä.

Aivan kuin uskonnolliset yhteisöt oikein vetäisivät puoleensa näitä sairaimpia ja pahimpia kiusaajia... En ehkä halua kuulua tuohon joukkoon.

tappavat vauvojaan, kun niistä vaan uutisoidaan, ei koskaan niistä äideistä, jotka hoitavat lapsensa hyvin. Ja autoilijat kolaroivat ja tumpeloivat liukkailla ja ajavat kännissä, kun niistä vaan kerrotaan, eikä niistä, jotka vuodesta toiseen pääsevät turvallisesti kotiin.

Etkö sä ressukka oel vielä oppinut kuinka media toimii?

Vierailija
17/36 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterojen marsseja, runkkarien marsseja

Vierailija
18/36 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

homolla on oikeus olla homo ilman, että kukaan kritisoi häntä hänen homoutensa takia. Onko vaikea ymmärtää?

En minä kritisoikaa häntä hänen homoutensa takia, vain ja ainoastaan niiden seikkojen takia, mitä hän tekee. Ei siis siksi, mitä hän on, vaan siksi, mitä hän tekee. Aina!

ap.

Vierailija
19/36 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei ole oikeutta tehdä pahaa toiselle ihmiselle, eikä varsinkaan lapselle.

Homo rakastaa toista homoa. Mitä pahaa siinä on?

HOMOUS EI OLE SAIRASTA! Pitääkö se vittu rautalangasta vääntää!!!!

Vierailija
20/36 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jos siis ihmisen mielipidettä ei hyväksytä ninn???