Kivittäkää minut, olen rv32 ja polttanut koko odotusajan
En vain ole saanut lopetettua, nikotiinivalmisteet saavat minut melkein oksentamaan. Tulee niistä niin huono olo. Olen yrittänyt lopettaa ja ollut päiviä ilman tupakkaa. Silti ajaudun taas polttamaan. Vihaan itseäni tämän vuoksi..
Kommentit (27)
vastaa itse tekojensa seurauksista. Tai no, tässä tapauksessa se vastaaja on kyllä se syntymätön lapsi.
lapsi nyt 8v ja täysin terve matemaattisesti erittäin lahjakas lapsi. Oppi lukemaan 5-vuotiaana.
Sen verran häpesin että vain kotipihassa poltin mutta poltin kuienkin, enää en...
lapsesi puolesta. Ansaitsisi todellakin paremman äidin, sellaisen joka kykenee ajattelemaan lapsensa parasta....
ja tupakanpolton kanssa mutta kun se ihana vauva vahan kasvaa niin nama intoilijat ovat aivan pihalla kasvatuksen kanssa.
Kuluu muutama vuosi niin kakaranne hilluvat kylilla kannissa kun ette osaa niille pitaa kuria.
Kun 18v. ika on taynna niin sitten pihalle vaan.
lapsi nyt 8v ja täysin terve matemaattisesti erittäin lahjakas lapsi. Oppi lukemaan 5-vuotiaana.
Sen verran häpesin että vain kotipihassa poltin mutta poltin kuienkin, enää en...
lapsettomuudesta, kukaan ei osaa enää siinä vaiheessa yhdistää sitä sinun tupakointiisi.
lapsi nyt 8v ja täysin terve matemaattisesti erittäin lahjakas lapsi. Oppi lukemaan 5-vuotiaana. Sen verran häpesin että vain kotipihassa poltin mutta poltin kuienkin, enää en...
lapsettomuudesta, kukaan ei osaa enää siinä vaiheessa yhdistää sitä sinun tupakointiisi.
tupakoivat aidit, kaikki niiden lapset jaivat lapsettomiksi?
Keraantyivat perkuleet viela cocktaileillekin, vetivat tupakkia ja martineja.
Kuvittele miten kaunista lapsivetesi onkaan! Ja miten ihana lapsesi sitä onkaan kurlutella!
Ajattele miten kaikki raskasmetallit menee lapseesi. Ihanaa!!
Kun lapsi syntyym se tekee niinkuin kaikki muutkin vastasyntyneet joitten äidit käyttää huumeita tai tupakkaa: ne ei huuda maitoa vaan siihen riippuvuuteensa henkosta.
Ei kiinnosta ollenkaan sun lapsen terveys, tai sinun.
T. tupakoinnin raskauksiinsa lopettanut äiti. Ei vaan katso pysty vetämään syöpäkäärylettä lapsi mahassa.