Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokahalu katosi kun vauva syntyi

Vierailija
23.10.2010 |

Vauva nyt 2 viikkoa. Minulla ei tunnu olevan ollenkaan nälän tunnetta. Tuosta syystä unohtuu sitten myös syödä. Onko muilla käynyt näin?

Ei johdu siitäkään että en ehtisi syödä, tai ajatella sitä, vauva on hyvin helppohoitoinen, syö ja nukkuu.

Onko muilla käynyt näin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai saattanut kyllä olla nälän tunnekin muta mikään ei maistu. raskausaikana maistunut kaikki varmaan liian hyvin kun 20 kg kummastaki tullut, nopesti on sitte lähtenyt pois onneksi. mutta se huono puoli vaan että jos ei syö niin ei sit tuu maitoakaan jos imettää. väkisillä olen aina joutunut syömään, herkkuja jos ois niin ne maistuu...

Vierailija
2/4 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikin kertaa. Laihduin paljon. Nyt onneksi suolainen ruoka maistuu. Makea ei enää lainkaan!! Yritä löytää jokin ruoka mistä piät. Itsellä nyt pekoni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödä ja juoda että saisin edes vähän energiaa ja vitamiineja. Ap:lla tuli painoa tässä raskaudessa 15kg, mutta lähtötilanteessa olikin ylipainoa jo saman verran.

ap.

Vierailija
4/4 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen juttu, että yksinään kun olen niin se ruoka ei maistu. Mutta jos mulla on seuraa, vieraita, tai olen kylässä niin silloin maistuu ja silloin kyllä olen syönytkin. Ja tosiaan mulla on maito riittänyt molemmilta hyvin, mutta on päiviä jolloin illalla huomannyt että nyt ei vaan tule mitään. Äkkiä pitänyt pakottaa ittensä syömään jotain niin sit on taas maito holvannut paremmin. Pari eka kuukautta sitä on tullut ihan liikaa, mut sit sen jälkeen siis on huomannut että syöminen vaikuttaa siihen. Sori sekava teksti.

t. 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä